Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Ayerbe-Zuera
N6
N6
Entrades: 299

Re: Fil de presentacions

Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » Divendres 20/05/2011 23:00

Hola a todos,

Soy Miguel, oscense residente en Barcelona desde hace ya algún tiempo. He disfrutado mucho leyendo el foro hasta ahora, y espero poder aportar algo al mismo.

Saludos a todos



ril1995
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: ril1995 » Divendres 01/07/2011 22:34

Hola a tots!!!
L'altre dia vaig trobar aquest fòrum i vaig trobar temes molt interessants per tractar; espero aprendre molt de vosaltres i espero també poder ser de ajuda en alguns d'aquests temes.
Gràcies!!



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dilluns 18/07/2011 11:32

Bon día à tots!!!

Bueno, siempre que pueda intentaré meter alguna frase en català, ya que de paso lo practico un poco, pero aunque lo entiendo muy bien, hablarlo es todavía mi asignatura pendiente. Me llamo MIKI, aunque mi nombre real es Miguel Ángel, todos me conocen como MIKI. Llevo ya algunos años en foros como andén 2, ecomovilidad, y otros, aunque sólo en el primero llegué a estar un par de añitos. Soy un grandísimo aficionado al transporte público, y no me preguntéis por qué, pero desde pequeñito ya me sabía toda la red de cercanías Madrid y Metro de Madrid. Desde que unos compañeros del foro me hicieron conocer a fondo las diferentes redes de transportes, mi pasión ha aumentado y he dejado de ser "el raro". Trasladé mi pasión cuando me vine a Barcelona, a vivir, hace ya unos meses, aunque desde hace ya año y medio ya me sabía todas las redes de Rodalies Barcelona, metro Barcelona y FGC de la línea L' Anoia/Manresa. Aún me queda como asignatura pendiente el Metro Comarcal del Vallès, que espero aprenderme pronto de una vez, así como todas las estaciones donde para cada línea, jeje.

Y bueno, ese afán aventurero de Madrid me lo he traído para acá, y espero conocer muchas más cosas (ya llevo leyendo este foro un tiempo) y poder ayudar en algo y aportar lo poco que todavía sé, hasta que vaya conociendo bastante más.

En cuanto a mí, aparte de los transportes, soy músico (lo llevo en la sangre), toco el violín y la flauta de pico barroca, y mis dos granes estilos son el Metal y la clásica Antigua (1300-1770), me encanta leer y hace algún tiempo escribía, pero ya hace tiempo que no lo hago... Y bueno, poco más puedo decir, xD.

En Barcelona, ciudad que me encanta, mis dos grandes aficiones por las que tengo verdadera pasión son los buques o minibuques (con los que crecí en Coslada y mi Alcalá natal) y la poderosa Estaciò de França, que siempre que paso por ella, nunca escapa de mis fotos.
Un saludo
MIKI


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/07/2011 11:38

Bienvenido al FTC! Seguro que con tu currículum, tus aportaciones serán muy interesantes :ok



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 18/07/2011 14:02

França451 ha escrit:En cuanto a mí, aparte de los transportes, soy músico (lo llevo en la sangre), toco el violín y la flauta de pico barroca, y mis dos granes estilos son el Metal y la clásica Antigua (1300-1770)
¡Albricias! Pues ya podrías darles clase a esos genocidas asaltavagones que pululan por los trenes de TMB con sus acordeones parece-que-sé-tocar-pero-si-te-fijas-doy-pena y sus bases rítmicas sampleadas...

Anyway, bienvenido por estas tierras. Me ha hecho gracia tu saludo trilingüe: "Bon día à tots", con dos palabras en catalán, una en castellano y una en francés... ¡Ah, los acentos, esos grandes incomprendidos! Pero no te preocupes: los catalanes tampoco saben escribir en catalán (los conversos solemos poner más empeño en la ortografía, pero nos falla el vocabulario).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 19/07/2011 19:35

Jajajajajjaa!!!! Perdoneu!!!! Ni me había dado cuenta!!!! Me sale maquinalmente. Siempre he dicho que el català es un francés descafeinado. Il faut que jo tincs un haut niveaux de langue française (también cometo mis fallos) y por no usar el castellano, porque tinc que apprendre català, cuando algo no me sale en català lo meto en francés, y muchas veces me sale sin darme cuenta pensando que de verdad estoy diciendo algo en català... com o casi siempre que me pasa, veo que el català es imposible, me dedico a perfeccionar el francés, xD

Los acentos en français, je connais tous les accents, et intento ponerlos, pero con el castellano y el català me pasa una cosa muy curiosa: en català todo lo pongo con acentos graves, y el castellano con los agudos, de forma que el castellano tiene acentos castellanos ´´´´´, el català acentos catalanes ``````` y el francés tiene todos y de regalito les circonfleuses. :bleah

Respecto a la música bueno, puedo contar bastantes cosas, pero para dudas de la renacentista, preguntadle a un señor que tenemos aquí cerquita, en el final de la R6, maestro de maestros de la viola da gamba, con más de 400 discos editados a sus espaldas. El Metal y el renacimiento me apasionan, pero hay que investigar, estudiar y conocer mucho de ambos, y yo no tengo un conocimiento tan amplio... me muevo más en el lenguaje musical y la armonía, xD

respecto a transportes, como cosladeño i alcalaíno, tengo más inclinación por rodalies (cuando se es de fuera y se vive supeditado al tren, se llega a barcelona y lo primero que usas por sistema es el tren, xd) y curiosamente la R1 y la R2 han sido mis fieles compañeras, como me sucedía en madrid con la c2-8 y la c1, solo que allí tenía de regalito la C7 y en clot no :(:(:( pero de la r1 y r2 quiero llegar a saber tanto como las que dejé en Madrid (la C1 ahora es un recuerdo nostálgico). ultimamente me gusta más la r2, pero la norte no la soporto, se hace con civias, es lenta y tiene retrasos a diario. en cambio la central me encanta por sus minibuques y su eficacia y porque conecta ambos corredores, y la sur porque acaba en mi estación favorita y se recorre con buques y minibuques. y la R1 cuando descubrí que se hace con 464, me llama la atención por dichas unidades y he visto en fotos que a partir de Badalona el trazado por la costa es espectacular (solo he llegado hasta sant adrià)

wenu paro ya que estoy empezando a escribir demasiado, xd :martell2 :martell2 :martell2


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 19/07/2011 23:04

França451 ha escrit:Respecto a la música bueno, puedo contar bastantes cosas, pero para dudas de la renacentista, preguntadle a un señor que tenemos aquí cerquita, en el final de la R6, maestro de maestros de la viola da gamba, con más de 400 discos editados a sus espaldas.
Aaaaah... sí senyor!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

yak-112
N5
N5
Entrades: 83
Ubicació: Castellar del Vallès, Barcelona

Entrada Autor: yak-112 » Dimarts 02/08/2011 11:35

Hola!!
Em dic Hèctor, i fa un temps que llegeixo el fòrum... i ara m'he decidit a registrar-me. Espero poder aportar coses interessants!

Salut!



Landliebe
N2
N2
Entrades: 18
Ubicació: BCN, prop Sagrada Familia

Entrada Autor: Landliebe » Dijous 04/08/2011 16:35

hola,

em dic pepe i soc fan del mon ferroviari i metros entre d'altres temes
fa cosa de 3 anys vaig descobrir el fòrum (en les llargues nits d'un pare amb nadó recent nascut) i finalment m'he decidit a apuntar-me
per aqui hi ha molt de nivell, no sé si podré aportar gaire cosa. Ho intentare per la meva part quan tingui oportunitat, sigui info escrita o fotos

tinc tb un ferrofriki de 3 anys que segueix el foro (només les fotos per ara !!!, que encara no sap lleguir...)

salut a tothom !!!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 04/08/2011 23:41

Landliebe ha escrit:per aqui hi ha molt de nivell, no sé si podré aportar gaire cosa.
El nivell que hi ha és, sobretot, gràcies a les aportacions de tothom, que en la majoria són minses a nivell individual, però juntes fan un feix enciclopèdic. Per tant, benvingut!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jEiiK0b
N5
N5
Entrades: 118
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: jEiiK0b » Dimecres 10/08/2011 18:48

Hola!

Em dic Jacob i ja havia estat un temps al fòrum com a usuari Jacob.CH.

Segueixo el fòrum diàriament i la veritat, n'he après moltíssim, n'estic molt orgullós d'haver-lo conegut. Sobre la meva afició als ferrocarrils, és la que més predomina en mi, i és que m'apassionen molt (en molts aspectes).

Espero poder aportar coses al fòrum!

Salut!!

PD: Quina ràbia no tenir tren a Esparreguera!! :evil:



Avatar de l’usuari
Serralson 10300
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Carmel L5

Entrada Autor: Serralson 10300 » Dissabte 13/08/2011 15:47

Bona tarda a tothom.

Fa temps que de manera discreta i anonima, faig visites en aquest forum. El vaig descubrir gracies a la meva cerca, insistent i pesada :D de les interioritats actuals o pasades. De la famosa bifurcació de "Aragon" del GMB.
Val a dir que ho vaig aconseguir, gracias a Llop i les sevas grans imatges. Que estan entre les primeras de google.

I que em va portar al fil Imatges per a la historia

Desde aleshores estic totalment enganxat en aquest fil.
I al forum historia del transport.
Ja que moltes de les coses que es comenten, les he viscut. Algunes de rasquitllo val a dir. (Encara vaig arribar a veura les vias del tramvia al carrer Aribau amb Diputacio, i les vias del tren al port. Encara recordo la porta metalica que comunicaba la antiga estacio de rodalies, amb aquestas vias.. :cari )

Espero poguer aportar alguna cosa, encara que sigui minsa i seguir aprenen com fins ara.

No voldria acabar la meva modesta presentacio, sense donar les gracies a Llop per les sevas apasionants fotografias, al Bandero per que gracies al seu link vaig retrobar aquest forum (Perdut durant un breu temps....coses de la informatica... >:( ) i tambe a Alex Reyes i per el seu inacabable pou de sabiduria, que m'ha aclarat varies coses de la red del metro.(Encara que aixo hagi significat la desmitificacio de la estació "Banco"...o tindria que dir "Beatas"???? ;) ) I tambe a altres foraires que em deixo.
:ok

Res mes per ara. Salut.


"Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro."Albert Einstein

darkethernal92
N2
N2
Entrades: 14

Entrada Autor: darkethernal92 » Dilluns 22/08/2011 11:38

Hola , hem dic Cristian i soc un usuari nou des d'abans d'ahir, vaig decidir apuntar-me a aquest forum, perque a mi m'agrada molt viatjar amb tren, en especial els

serveis Regionals. Abans d'ahir, va ser la meva primera andadura als Serveis Regionals, a la linia R11, arran d'aquest viatge i unes quantes coses que hem van passar

i que vaig observar, vaig decidir registrar-me a aquest forum i vaig obrir el meu primer tema, a la part de RENFE Regionals, que es diu " Serveis Regionals a la R11

( Sants - Portbou )" .

Espero passar-ho d'allo mes be a aquest forum i coneixer mes gent com jo que els hi agradi tot aquest tema des transports publics



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 09/09/2011 20:41

No he podido encontrar un hilo sobre música en general, y puesto que comentásteis algo en mi presentación, como no quería abrir un nuevo tema, en parte por no saber en qué sección hacerlo, dejo este mensaje aquí y solicito indicarme dónde debería ir, por favor.

Hace unos años se produjo una revolución en el mundo del Pop cuando salió esta canción al mundo musical:

http://www.youtube.com/watch?v=lNyjkRlgO5s

A poco tiempo, salió entre los más famosos, este otro tema:
http://www.youtube.com/watch?v=41_Pf5oul1w

Tras estos dos temas, se inició la carrera del pop y estilos modernos con clásica original de fondo, algo que de vez en cuando nos daba alguna sorpresa en la música... Pero alguien, de todos estos grupos, había tomado la delantera.

Y hasta aquí puedo contar. Cuando la administración mueva este mensaje a donde corresponda o me indique dónde es mejor que lo ponga, sigo desentrañando un misterioso gran enigma que muy pocos conocen.
Un saludo


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/09/2011 22:08

Sobre temes no transportils, hi ha un subfòrum obert, però només per a usuaris habituals. Sobre aquest darrer terme, vegeu les normes del Fòrum.

Fora d'aquest subfòrum esmentat, només es debaten temes relacionats amb transport.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
CGFC-209
N1
N1
Entrades: 4

Entrada Autor: CGFC-209 » Dijous 15/09/2011 14:44

Hola,

Em dic Miguel i acabo de registrar-me al fòrum ja que el trobo molt interessant. És sorprenent veure la quantitat de gent que tenim els mateixos interessos. Sens dubte, una de les coses bones que te Internet és aquesta,


M



MALLUS
N2
N2
Entrades: 16
Ubicació: Terrassa
Contacta:

Entrada Autor: MALLUS » Dijous 22/09/2011 22:43

Bona nit. Sóc Mallus i per molts motius m'agrada el transport públic. Fins ara he estat un mer lector convidat, però crec que puc aportar moltes coses, raó per la qual he decidit registrar-me.


No cal témer aquells que tenen una altra opinió, sinó a aquells que ténen una altra opinió, però són incapaços de manifestar-la. (Napoleó Bonaparte)

Avatar de l’usuari
Serralson 10300
N3
N3
Entrades: 33
Ubicació: Carmel L5

Entrada Autor: Serralson 10300 » Divendres 23/09/2011 1:15

Encara que no se si es del tot correcte, posar-ho aqui.
Voldria demanar disculpes per la meva "sobtada" desaparicio.
Actualment atravesso un mal moment, degut al ingres a Sant Pau del meu pare i al esquinç del peu de la meva mare. Lo cual em em deixa cuasi sensa temps.
Ja se que no soc pas un dels que mes col-laboracions deixa, pero almenys si que entraba cuasi cada dia. I aixo em tenia cap cot. Ara que sembla que tot esta mes encaminat, espero poder estar mes sovint per aqui.

Salutacions a tothom, i disculpeu.


"Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro."Albert Einstein

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 23/09/2011 1:48

Benvingut Mallus!
Serralson 10300 ha escrit:Encara que no se si es del tot correcte, posar-ho aqui.
Voldria demanar disculpes per la meva "sobtada" desaparicio.
Actualment atravesso un mal moment, degut al ingres a Sant Pau del meu pare i al esquinç del peu de la meva mare. Lo cual em em deixa cuasi sensa temps.
Ja se que no soc pas un dels que mes col-laboracions deixa, pero almenys si que entraba cuasi cada dia. I aixo em tenia cap cot. Ara que sembla que tot esta mes encaminat, espero poder estar mes sovint per aqui.

Salutacions a tothom, i disculpeu.
No t'has de disculpar, home!. Espero que es recuperin aviat, i benvingut de nou!


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
gracienc
N5
N5
Entrades: 90
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: gracienc » Divendres 21/10/2011 21:23

Bones,

Sóc seguidor del món ferroviari, una aficionat ja des de petit, així ja des de fa temps segueixo aquest fòrum i ara he fet el pas d'afegir-m'hi per poder-hi contribuir.
Com veieu pel meu nick sóc de la Vila de Gràcia, així que podré aportar el meu punt de vista del transport des d'un barri un pel col·lapsat on el transport públic és clau.

Gracies per acceptar-me.

Espero participar amb nous comentaris aviat.

Salutacions!

Roger



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”