Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Re: Fil de presentacions

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 07/10/2012 21:40

Jordi71 ha escrit:Salutacions a tothom.
Potser tinc un perfil força diferent a la majoria, ja que no sóc un malalt dels vehicles, sinó de la correcta i eficaç informació a l'usuari, tant escrita com oral, i especialment pel que fa a l'ús de la llengua catalana.
Espero compartir amb vosaltres experiències i reflexions sobre això, des de Vic.
Salut i transport públic en català!
Primer de tot, benvingut.

Hi ha algun fil pel fòrum que tracta sobre això que menciones de la informació: hi ha moltíssimes cagades i moltíssimes faltes d'ortografia que fan mal a la vista.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Dilluns 12/11/2012 18:50

Hola a tots:
Potser en tindria que donar una mica de vergonya reconeixer-ho pero no va ser fins el pasat dia 10 que parlant amb un conegut també aficionat, que era extrany que jo no participaba en aquest fòrum, aixi que vaig trovar interesant i vaig demanar aderirme al mateix. Se que molts de vostès, em coneixereu d´algún altre fòrum. Espereo ser un mes a compartir coneixements en especial ferrocarril, encara que també m´interesa els altres sistemes de transport.
Salutacions cordials.

Euromed (xavier tomás)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 12/11/2012 19:50

Benvingut al FTC! Nunca es tarde si la dicha es buena ;)



lu_nabuny
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: lu_nabuny » Dimecres 30/01/2013 18:59

Hola a todos, me llamo Juan, vivo en Montcada i Reixac, tengo 56 años y llevo mas de cincuenta que resido aquí en Catalunya,me crie ne ripollet y aunque entiendo bien y hablo el catala no se escribirlo.
Mi mujer es catalana y mi hija también, asi que disculparme si posteo en castellano aunque me podeis contestar en catala.
Bueno soy aficionado a este mudo del ferrocarril y creo objetos para simuladore os dejo un enlace de mi web, para que la visiteis.
www.lunman3d.es
Bueno ya me iréis conociendo y espero que yo también a vosotros.
PD: perdonas mi falta de ortografía pues por causa de una enfermedad que tengo degenerativa no puedo hacerlo mejor.
Venga un saludo a todos



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/01/2013 19:15

lu_nabuny ha escrit:Hola a todos, me llamo Juan, vivo en Montcada i Reixac, tengo 56 años y llevo mas de cincuenta que resido aquí en Catalunya,me crie ne ripollet y aunque entiendo bien y hablo el catala no se escribirlo.
Mi mujer es catalana y mi hija también, asi que disculparme si posteo en castellano aunque me podeis contestar en catala.
Bueno soy aficionado a este mudo del ferrocarril y creo objetos para simuladore os dejo un enlace de mi web, para que la visiteis.
http://www.lunman3d.es
Bueno ya me iréis conociendo y espero que yo también a vosotros.
PD: perdonas mi falta de ortografía pues por causa de una enfermedad que tengo degenerativa no puedo hacerlo mejor.
Venga un saludo a todos
Hola, bienvenido al FTC, no te preocupes por nada en absoluto y gracias por participar!



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 30/01/2013 19:31

lu_nabuny ha escrit:Hola a todos, me llamo Juan, vivo en Montcada i Reixac, tengo 56 años y llevo mas de cincuenta que resido aquí en Catalunya,me crie ne ripollet y aunque entiendo bien y hablo el catala no se escribirlo.
Mi mujer es catalana y mi hija también, asi que disculparme si posteo en castellano aunque me podeis contestar en catala.
Bueno soy aficionado a este mudo del ferrocarril y creo objetos para simuladore os dejo un enlace de mi web, para que la visiteis.
http://www.lunman3d.es
Bueno ya me iréis conociendo y espero que yo también a vosotros.
PD: perdonas mi falta de ortografía pues por causa de una enfermedad que tengo degenerativa no puedo hacerlo mejor.
Venga un saludo a todos
Muy bienvenido seas al foro, todos esperamos que tengas una buena estancia.

He visto la página web que has puesto. Se nota que son para Trainz... ¡qué suerte! Yo estoy haciendo una ruta en Trainz llamada Metro FTC. ¿Te apetecería darte un paseíllo por el hilo? Está en: http://transport.cat/viewtopic.php?f=15&t=12839. También hay un blog: http://metroftc.blogspot.com. Si quieres, puedes darme alguna propuesta :)

En fín, ¡bienvenido!

Por cierto, ¿conoces las páginas SpainTrainzRutas y IberTrainZ?



lu_nabuny
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: lu_nabuny » Dimecres 30/01/2013 23:02

Renfe445 ha escrit:
lu_nabuny ha escrit:Hola a todos, me llamo Juan, vivo en Montcada i Reixac, tengo 56 años y llevo mas de cincuenta que resido aquí en Catalunya,me crie ne ripollet y aunque entiendo bien y hablo el catala no se escribirlo.
Mi mujer es catalana y mi hija también, asi que disculparme si posteo en castellano aunque me podeis contestar en catala.
Bueno soy aficionado a este mudo del ferrocarril y creo objetos para simuladore os dejo un enlace de mi web, para que la visiteis.
http://www.lunman3d.es
Bueno ya me iréis conociendo y espero que yo también a vosotros.
PD: perdonas mi falta de ortografía pues por causa de una enfermedad que tengo degenerativa no puedo hacerlo mejor.
Venga un saludo a todos
Muy bienvenido seas al foro, todos esperamos que tengas una buena estancia.

He visto la página web que has puesto. Se nota que son para Trainz... ¡qué suerte! Yo estoy haciendo una ruta en Trainz llamada Metro FTC. ¿Te apetecería darte un paseíllo por el hilo? Está en: http://transport.cat/viewtopic.php?f=15&t=12839. También hay un blog: http://metroftc.blogspot.com. Si quieres, puedes darme alguna propuesta :)

En fín, ¡bienvenido!

Por cierto, ¿conoces las páginas SpainTrainzRutas y IberTrainZ?
Gracias a todos, yo tengo algunas rutas publicada, ahora estoy terminando la catenaria CR160, y tengo un proyecto que me encargaron del ayuntamiento para hacer desde Barcelona una ruta pasando por Montcada,Cerdanyola asta Sabadeel, y también la zona de la vifulcacion dirección Mollet y la Llagosta, creando toda la infraestuctura y casa etc enfin todo y estoy en ello, aunque ellos me ha facilitado planos y algunas cosas, quizás necesite alguna información y si la teneis os la pida.
Si las conozco y prefiero no hablar de esos sitios, hay gente que solo miran por sus interese y te quieren cuando le das lo que ellos te piden, pero cuando destacas un poco y haces cosa increíbles ùes eso la envidia, no es buena para nadie y yo lo único que quiero es disfrutar y haceros disfrutar a vosotros con mis aportaciones lo demás es secundario y no me agradan cosas de foros que solo buscan su interés cueste lo que cueste y al precio que sea y si te pueden machacar te machacan por puro interés y egoísmo y yo no quiero hablar aquí de esos sitios solo quiero disfrutar con vosotros si me aceptáis.
Venga lo dicho gracias.



Alberto1989
N3
N3
Entrades: 37
Ubicació: Hostafrancs (L1)

Entrada Autor: Alberto1989 » Dimecres 03/04/2013 9:14

Hola a tots/es

Em dic Alberto, tinc 24 anys i soc de Barcelona, en concret del barri d'Hostafrancs (L1).

Acabo de reprendre l'afició al metro i el ferrocarril després de dedicar uns quants anys a altres aficions. M'interessa tot el que estigui relacionat amb el passat de la xarxa de matro de BCN, especialment la història del Transversal i el Gran Metro.

Espero poder compartir amb tots vosaltres aquesta afició



energetico
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: energetico » Dimecres 24/04/2013 17:24

Hola.
Soy un usuario nuevo.
Soy ingeniero, trabajando en temas relacioandos con el medio ambiente y la energía, y habitual en algunos foros del automóvil, y lector curioso de páginas relacionadas con vehículos de bajas emisiones, bajo impacto ambiental, eléctricos, etc.... sin embargo, he ido llegando a la conclusión, que el futuro del transporte no pasa por mejoras tecnológicas que reducan el impacto de los sistemas de transporte particulares basados en 4 ruedas, 10 metros cuadrados y 1.500 kg... sino en la combinación de transporte colectivo, taxi, bici, y la patita.

Y el coche seguirá estando muy bien para la escapada de fin de semana... pero la movilidad habitual, la importante, deberá ser realizada con medios distintos al coche. O bien, el coche deberá ser utilizado sólo para el transporte "del primer kilómetro" o "de casa, a nodo de comunicación" (vamos, de casa a la estación, para el que viva a una distancia demasiado larga para recorrer a pie, y que por alguna razón no pueda usar bicicleta o moto, pueda acceder al transporte colectivo).

Así como de coches, de medioambiente, de energía, sí tengo bastantes conocimientos, soy un ignorante total con respecto a sistemas de transporte colectivo, por lo que espero aprender de los posts que publicáis, así como ir comentando algunas dudas.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Diumenge 02/06/2013 12:55

Bon dia a tothom. Em Dic David i sóc de l'Hospitalet de Llobregat. Un plaer estar connectat per aquí ;)

Salutacions.


Salut!
#volemL9

Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Diumenge 02/06/2013 23:32

Hola, em dic Marc i tinc 18 anys. Sóc del Baix Guinardó, i des de ben petit he estat un fanàtic dels trens, sobretot del metro de Barcelona. Des de fa uns mesos llegeixo aquest fòrum i avui he decidit entrar-hi per formar-ne part també.

Fins fa uns anys estava enganxat als simuladors ferroviaris, sobretot al BVE i al MSTS, però em vaig cansar. No obstant, últimament he tingut una revifalla de l'afició i em sembla que d'aquí poc tornaré a provar coses. Tinc pensat fer una versió 3D de la L9 i la L10 del metro per a OpenBVE, i espero no abandonar el projecte com molts que vaig intentar fa temps. També sóc qui va traduir l'OpenBVE al català fa uns quants anys (i espero que ho fes bé).

Espero passar una bona estona amb vosaltres :)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 03/06/2013 0:07

Benvinguts a tots!!! Ànim i aneu aportant coses noves, que el fòrum el feu vosaltres ;)



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 03/06/2013 21:49

Markitus ha escrit:Fins fa uns anys estava enganxat als simuladors ferroviaris, sobretot al BVE i al MSTS, però em vaig cansar. No obstant, últimament he tingut una revifalla de l'afició i em sembla que d'aquí poc tornaré a provar coses. Tinc pensat fer una versió 3D de la L9 i la L10 del metro per a OpenBVE, i espero no abandonar el projecte com molts que vaig intentar fa temps. També sóc qui va traduir l'OpenBVE al català fa uns quants anys (i espero que ho fes bé).
En primer lloc, benvingut!

L'OpenBVE jo l'utilitzo en català i no recordo haver trobat errors (excepte algun petit detall sense traduir). Per a l'OpenBVE, jo construeixo rutes, primer amb el RouteBuilder (suposo que el coneixeràs), i després posant els detalls (pitch, semàfors, horari, etc.) a mà; passa que mai n'acabo cap... :martell1 . De fet, tinc quasi 500 MB de rutes sense finalitzar :x ...

Bé, ja ens aniràs informant als foraires d'aquest projecte que vols fer amb la L9/L10!! (fa temps alguns foraires van començar a fer la L2, però van abandonar el projecte... hi ha un fil on s'hi parla).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 25/06/2013 18:52

Hola a tots !!

Fa temps que estic per el fòrum llegint i bé crec que es hora de participar activament.

Ja havia estat però vaig perdre el compte per no participar (no sabia la norma).

Respecte als trens doncs m'agraden tots i també el tren virtual sigui la plataforma que sigui, m'agradaria deixar clar que del tren real el que mes m'agrada son els trens d'alta velocitat encara que soc bastant critic amb espanya per que trobo que la politica portada a terme no es la correcta però bé ja tindrem el fòrum per debatir.

De moment res més ens veiem al Fòrum !!

Salutacions Ortegote.



epuig29
N6
N6
Entrades: 209
Ubicació: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Entrada Autor: epuig29 » Dimarts 25/06/2013 23:54

Bon dia a tots!
En primer lloc, he d'agrair a tots els foraires (o com se'ls anomeni) que han estat participant fins ara al fòrum i que m'han ajudat a aprendre tantes coses de l'apassionant món del ferrocarril i del transport públic en general. Sempre ha estat un tema que m'ha agradat i aquí, durant aquests mesos com a lector, he disfrutat molt :D
Però crec que ja n'hi ha prou de llegir i no aportar res, és el moment de donar opinions i fer debat! Per això m'he registrat. A més a més tinc una coseta preparada per a penjar-ho d'aquí un parell de setmanes, segurament interessarà als aficionats als ferrocarrils en general, però especialment als que els agradi el tema dels tramvies. Prometo mantenir-vos informats! :ok



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 25/06/2013 23:58

Benvinguts!!!
Esperem les vostres aportacions amb ganes.



renfero
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: renfero » Diumenge 30/06/2013 17:41

Hola a tots:
Em dic Juan, tinc 17 anys i sóc nou al fórum. També soc usuari d'altres com Forotrenes, TranviaPortal, Railwaymania i pel nick pot ser em coneixereu. Estic especialment interessat en els enclavaments ferroviaris des de fa uns quants anys. Espero poder aprendre de voslatres i aportar al fórum.

Salutacions.


Saludos/Salutacions.

nitrasc
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: nitrasc » Dijous 04/07/2013 13:37

Bon dia!

Portava força temps essent un lector d'aquest fòrum i avui m'he decidit a registrar-me. M'interessa, especialment, tot el relacionat amb els trens i el metro.

Un salut a tots!



R2Gavà
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: R2Gavà » Dimarts 09/07/2013 23:45

Bona Nit a tots em presento soc R2Gavà y bueno com aficionat al tren i al bus em registro al forum per publica etc...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 15/08/2013 23:34

davroca5 ha escrit:Bon dia a tothom. Em Dic David i sóc de l'Hospitalet de Llobregat. Un plaer estar connectat per aquí ;)
Bonesssss... :o :D

Creia que estaves sota un altre nick, aquí...
Salutacions.
Aquest foraire ve de SSC, i controla bastant de la L9... ;)



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”