Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
JordiPM
N1
N1
Entrades: 7
Ubicació: Cardedeu

Re: Fil de presentacions

Entrada Autor: JordiPM » Dissabte 09/10/2010 11:45

Bon dia a tots i totes!

Ja fa temps que segueixo aquest fòrum, sobretot els temes sobre ferrocarril. És un món que desconec absolutament, però que no puc amagar que m'encurioseix i m'interessa...

Ens llegim!



Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dimecres 13/10/2010 22:20

Hola a tothom, visc a Tarragona i ara que ja estic retirat començo a dedicar temps a aquelles coses que m'agraden, com es el mon del ferrocarril, per això m'he animat a entrar en aquest forum.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 13/10/2010 22:56

Benvingut al FTC! Segur que podràs fer aportacions molt interessants!



Avatar de l’usuari
SBB-460
N1
N1
Entrades: 9
Ubicació: Ravensburg, BW, Alemanya

Entrada Autor: SBB-460 » Diumenge 24/10/2010 20:06

Salut.
Acabat de donar d'alta en aquest forum.
Soc aficionat al ferrocarril en general i al suïs (SBB ample internacional) en modelisme.

Us he trobat buscant informació sobre algun estudi per canviar l'absurd ample ibèric pel "normal".



pandev92
N2
N2
Entrades: 10

Entrada Autor: pandev92 » Dimarts 23/11/2010 0:15

Hola em dic Francesco, soc un italià-cubà que porta ja uns quatre anys vivint a manresa, i que mes dir, he trobat aquesta pàgina buscant informacion sobre els trens de renfe, de manresa a calaf, que han sigut l'objecte de la discordia perqué tinc la novia a tarrega, espero poder seguir informat u fer aportacion en el fòrum.

saluts



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 23/11/2010 8:28

Benvinguts al Fòrum, espero que us ho passeu molt bé comentant temes transportils!



juanito
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: juanito » Dimecres 12/01/2011 17:31

Hola a todos,,me llamo Juan no se como ha sido,pero he dado con éste magnifico foro,sobre todo para el tema que mas me agrada son los trenes,quizas me enterara de vosotros en RAILYWAMANIA,es un foro para los que les gusta el tren en miniatura,hacer maquetas de trenes,consultar problemas etc,etc,si os gusta echarle un ojito.-.Pues estuve viendo este foro y hay documentacion,por un tubo como se suele decir,y ahora como estoy Pre-jubilado pues eso super interesante poco a poco me los ire leyendo ,felicidades a todos y buen año-un saludo juanito :hola



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 13/01/2011 23:51

Juan_CAT ha escrit:Si em llegeixes, salutacions m.h.t! (ja em coneixes d'un altre fòrum).
Homeee, Juan_CAT :!: Benvingut al Fòrum del Transport Català! :reve Ara ja et podré llegir també al Món Transportil :D

Benvinguda amb 4 mesos de retard :oops:


Salvem l'Estació de França!

Xenakis
N1
N1
Entrades: 7
Ubicació: Glories L1

Entrada Autor: Xenakis » Divendres 21/01/2011 9:21

Hola a tots:

Fa molt de temps que segueixo el fòrum com a convidat, vora dos anys. Fins ara no m'havia decidit a participar perquè tampoc tenia molta cosa que aportar, però espero participar en la mesura del possible.

Salutacions iens veiem per aqui!!



crrer89@hotmail.com
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: crrer89@hotmail.com » Dimarts 08/03/2011 20:31

Buenas soy nuevo en el foro. Estoy en catalunya hace poco no hablo catalan aun pero lo entiendo. Saludos

Por cierto me acaban de borrar un hilo donde pregunto que donde hay un gimnasio cerca de la estacion de Sant Andreu Comtal de Renfe cercanias. A que se debe?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 08/03/2011 23:40

A que no té a veure amb transport.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/03/2011 10:38

crrer89@hotmail.com ha escrit: Por cierto me acaban de borrar un hilo donde pregunto que donde hay un gimnasio cerca de la estacion de Sant Andreu Comtal de Renfe cercanias. A que se debe?
Te lo explicamos mediante un mensaje privado, ¿No te ha llegado?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/03/2011 18:44

Igual tienes desactivada la opción de abrir ventanas, y por eso el aviso no te llegó :nose



takeoff
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: takeoff » Dimecres 16/03/2011 21:56

Aqui me presento como usuario intensivo del transporte y hasta un nivel abusivo del aereo.



Avatar de l’usuari
Dr. T
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Entre les Guilleries i el Ter
Contacta:

Entrada Autor: Dr. T » Dijous 17/03/2011 17:14

Doncs benvingut, takeoff!

Aquí estarem per si vols compartir amb nosaltres les teves experiències transportils.

Salut! :hola



Avatar de l’usuari
Metrocat
N2
N2
Entrades: 12
Ubicació: Can Boixeres - Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Metrocat » Diumenge 27/03/2011 19:42

Hola a tothom! :hola
Em dic David, sóc de l'Hospitalet de Llobregat, i ja fa més de 2 anys que os segueixo, i per fi m'he animat a fer-me un compte ;)
En fi, encantat d'estar aquí! Espero gaudir dels continguts del fòrum ;)

Per cert, tinc un fòrum sobre el metro de Barcelona, per si os interessa os deixo l'enllaç: ENLLAÇ


Salut!


Visita quan vulguis la meva web: http://www.metro-barcelona.net

aeri
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: aeri » Dimarts 12/04/2011 2:43

Xavier Ortiz
Associació d’usuaris i amics de l’Aeri d’Esparreguera
http://aeriesparreguera.blogspot.com/
656646002



Toni269
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Toni269 » Dimarts 03/05/2011 23:18

Hola a tots!

Serveixi aquest mail per a presentar-me. Em dic Toni, de Barcelona i espero profitoses e-xerrades i intercanvis d'informació.

Fins aviat!



nicolas
N6
N6
Entrades: 207

Entrada Autor: nicolas » Divendres 20/05/2011 17:07

Buenas!
Muy bueno este foro! Soy estudiante de Ingeniería del Transporte en Barcelona, y ya me perdí unas cuantas horas de estudio por hoy... (época de exámenes). Hay muchos temas interesantes, e información muy útil, así que decidí registrarme y ya nos veremos por ahí!
Por cierto, soy argentino y vine hace 3 años porque aquí sí que vale la pena estudiar estas cosas (aunque a veces parezca que no, de verdad...)
Si me disculpan, les haré el favor de no escribir en catalán, para que no tengan que sufrir lo que sufro yo viendo faltas de ortografía en castellano :P
Saludos!

Nicolás



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 20/05/2011 18:43

Bienvenido al foro, y tranquilo, puedes escribir tranquilamente en castellano ;)



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”