Fil d'errors del Fòrum

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Fil d'errors del Fòrum

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 26/12/2012 17:42

UT440_132M ha escrit:No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
A mi també em surt, si bé es pot ometre aquest avís i tirar endavant, seria bo revisar que no hi hagi cap problema de seguretat, ja que només em passa a aquella pàgina...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/12/2012 18:00

Detalls de l'error citat per @UT440_132M, @raulitinbcn i @oriolp13

Accedint a aquesta URL: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=500 amb el navegador Google Chrome i el sistema operatiu Windows 7:
El navegador Google Chrome, quan intentem accedir a la URL citada amunt, ha escrit:Perill: ens enfrontem a programari maliciós.

Google Chrome ha bloquejat l'accés a aquesta pàgina a www.transport.cat.

El contingut de www.mafex.es, un distribuïdor de programari maliciós conegut, s'ha inserit en aquesta pàgina web. Si visiteu aquesta pàgina ara, és molt probable que el vostre equip quedi infectat amb programari maliciós.

El programari maliciós pot causar, per exemple, usurpacions de la identitat, pèrdues financeres o la supressió permanent de fitxers.
Més informació
Enrere Avançada
[*] Envia dades addicionals a Google quan m'apareguin advertiments com aquest per millorar la detecció de programari maliciós. Política de privadesa


En canvi, si vas a la pàgina 25, sí que et deixa: http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=480. El problema és a la pàgina 26 del fil (és a dir, les entrades compreses entre l'1 de novembre i avui). A la resta del fil això no surt pas.

He provat amb Windows Internet Explorer i puc accedir lliurement a la pàgina sense que surti cap avís (i mirant així per sobre no he vist res sospitós). És un "problema", per tant, només per als usuaris que usem Google Chrome (jo tinc tots dos navegadors instal·lats però uso Chrome).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/12/2012 18:12

Al Firefox no apareix l'avís. Farem seguiment del tema.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dimecres 26/12/2012 18:25

UT440_132M ha escrit:No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
A mi em dona l'avis aquest al fil que cita ell, i tambe el fil LAV Barcelona-França...



iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Entrada Autor: iFercat » Dimecres 26/12/2012 18:39

Revisant el codi font de la pagina es facil observar on es el problema, si segons google chrome el problema es a

Codi: Selecciona’ls tots

www.mafex.com
es busca aquet link per el codi font y es veu que es la firma del usuari trensmat la que produeix aquest problema, la imatge de la seva firma esta pujada al servidor(concretament el logo de FGV)

Codi: Selecciona’ls tots

www.mafex.com 
per aixo google chrome ho bloqueja, ja que diu que aquesta pagina es maliciosa. (cosa que podria ser tranquilament un fals positiu) pero almenys ja sabem l'origen del positiu.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 26/12/2012 19:00

iFercat ha escrit:Revisant el codi font de la pagina es facil observar on es el problema, si segons google chrome el problema es a

Codi: Selecciona’ls tots

www.mafex.com
es busca aquet link per el codi font y es veu que es la firma del usuari trensmat la que produeix aquest problema, la imatge de la seva firma esta pujada al servidor(concretament el logo de FGV)

Codi: Selecciona’ls tots

www.mafex.com 
per aixo google chrome ho bloqueja, ja que diu que aquesta pagina es maliciosa. (cosa que podria ser tranquilament un fals positiu) pero almenys ja sabem l'origen del positiu.
Aleshores, és segura i és pot entrar com si res? O haurem d'esperar un informe ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/12/2012 19:03

iFercat ha escrit:Revisant el codi font de la pagina es facil observar on es el problema, si segons google chrome el problema es a

Codi: Selecciona’ls tots

www.mafex.com
es busca aquet link per el codi font y es veu que es la firma del usuari trensmat la que produeix aquest problema, la imatge de la seva firma esta pujada al servidor(concretament el logo de FGV)

Codi: Selecciona’ls tots

www.mafex.com 
per aixo google chrome ho bloqueja, ja que diu que aquesta pagina es maliciosa. (cosa que podria ser tranquilament un fals positiu) pero almenys ja sabem l'origen del positiu.
Bona investigació!
Provant d'accedir a www.mafex.es, surt el mateix missatge que aquí al Fòrum. És més, si intentes continuar, aquesta pàgina me la bloqueja no solament Chrome sinó que també el meu antivirus ho fa (AVG Antivirus 2013).

És a dir, que el problema no és del Fòrum però com que hi ha una referència (una imatge, exactament) a aquesta pàgina Chrome bloca tot el contingut relacionat amb aquesta pàgina, oi?
raulitinbcn ha escrit:Aleshores, és segura i és pot entrar com si res? O haurem d'esperar un informe ...
Pel que jo he entès del missatge de @iFercat, la pàgina és segura excepte una imatge que té l'usuari @trensmat a la seva signatura, que per estar allotjada en un web "infectat". No crec que hi hagi cap problema, doncs.

Doncs si no és problema de Transport.cat, solucionat queda, no?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 26/12/2012 19:07

oriolp13 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
A mi també em surt, si bé es pot ometre aquest avís i tirar endavant, seria bo revisar que no hi hagi cap problema de seguretat, ja que només em passa a aquella pàgina...
Potser jo no en se més, però no soc capaç d'ometre l'avís, i queda la pàgina bloquejada. Al final he optat per enviar el comentari que volia fer, amb el meu smartphone, i des d'allà no he tingut cap problema per accedir. L'smartphone és un Samsung Galaxy Mini i feia servir el navegador per defecte que porta instal·lat l'aparell.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 26/12/2012 19:33

UT440_132M ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
A mi també em surt, si bé es pot ometre aquest avís i tirar endavant, seria bo revisar que no hi hagi cap problema de seguretat, ja que només em passa a aquella pàgina...
Potser jo no en se més, però no soc capaç d'ometre l'avís, i queda la pàgina bloquejada. Al final he optat per enviar el comentari que volia fer, amb el meu smartphone, i des d'allà no he tingut cap problema per accedir. L'smartphone és un Samsung Galaxy Mini i feia servir el navegador per defecte que porta instal·lat l'aparell.
Oriol, per ometre l'avós cliques a Opciones Avanzadas, al costat de Volver, i aleshores clica a la opció que apareix i diu "continuar asumiendo el riesgo". ;)

I perdoneu l'off-topic. D'altra banda podriem informar a l'usuari trensmat que per culpa de la seva firma salten aquests avisos de software maliciós?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 26/12/2012 19:35

oriolp13 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:
oriolp13 ha escrit: Potser jo no en se més, però no soc capaç d'ometre l'avís, i queda la pàgina bloquejada. Al final he optat per enviar el comentari que volia fer, amb el meu smartphone, i des d'allà no he tingut cap problema per accedir. L'smartphone és un Samsung Galaxy Mini i feia servir el navegador per defecte que porta instal·lat l'aparell.
Oriol, per ometre l'avós cliques a Opciones Avanzadas, al costat de Volver, i aleshores clica a la opció que apareix i diu "continuar asumiendo el riesgo". ;)
Ja ho he fet, gràcies per l'apreciació.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/12/2012 20:37

oriolp13 ha escrit:D'altra banda podriem informar a l'usuari trensmat que per culpa de la seva firma salten aquests avisos de software maliciós?
Està avisat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 26/12/2012 23:51

Només comentar dues coses:
  • Transport.cat no té res a veure en aquest tema, ni hi ha cap perill de seguretat per aquesta qüestió. Possiblement hi hagi hagut algun problema a mafex.es, que és on està allotjada la imatge de l'usuari trensmat. No obstant, perquè hi hagi aquesta imatge enllaçada des del fòrum no hi ha cap mena de perill de que passi res als usuaris de transport.cat. Altra cosa és si algú entra a mafex, cosa que queda totalment fora del nostre abast.
  • Tot i el comentat, per evitar que torni a saltar l'avís en algun navegador, des d'administració hem esborrat l'enllaç a la imatge conflictiva de la signatura d'aquest usuari, per la qual cosa no s'hauria de reproduir el problema



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 10/01/2013 13:47

Fins fa un minut de res, i no sabem exactament des de quina hora, no es carregava el FTC ni cap altre pàgina del mateix servidor /wefer.com, etc:), la qual cosa demostra, un cop més, que el servidor peta com una escopeta de fira.

Preguem disculpeu les molèsties.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 10/01/2013 14:26

metring ha escrit:Fins fa un minut de res, i no sabem exactament des de quina hora, no es carregava el FTC ni cap altre pàgina del mateix servidor /wefer.com, etc:), la qual cosa demostra, un cop més, que el servidor peta com una escopeta de fira.

Preguem disculpeu les molèsties.
La culpa és del servidor, no vostra. No passa res ;) :roll:

Per cert, peta bastant el vostre servidor, pel que veig, oi?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Entrada Autor: iFercat » Diumenge 13/01/2013 3:47

Adolescent barceloní ha escrit:
metring ha escrit:Fins fa un minut de res, i no sabem exactament des de quina hora, no es carregava el FTC ni cap altre pàgina del mateix servidor /wefer.com, etc:), la qual cosa demostra, un cop més, que el servidor peta com una escopeta de fira.

Preguem disculpeu les molèsties.
La culpa és del servidor, no vostra. No passa res ;) :roll:

Per cert, peta bastant el vostre servidor, pel que veig, oi?
A vegades em pregunto perquè fas apreciacions tan absurdes, sempre dius coses que s'acaben de dir en el missatge anterior :nose



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 13/01/2013 12:10

iFercat ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:
metring ha escrit:Fins fa un minut de res, i no sabem exactament des de quina hora, no es carregava el FTC ni cap altre pàgina del mateix servidor /wefer.com, etc:), la qual cosa demostra, un cop més, que el servidor peta com una escopeta de fira.

Preguem disculpeu les molèsties.
La culpa és del servidor, no vostra. No passa res ;) :roll:

Per cert, peta bastant el vostre servidor, pel que veig, oi?
A vegades em pregunto perquè fas apreciacions tan absurdes, sempre dius coses que s'acaben de dir en el missatge anterior :nose
Totalment d'acord amb tu! Jo humilment et demano que no ho facis, perquè sinó entro a llegir les entrades noves i "perdo el temps", ja que dius coses repetides. Eh, i sense mala intenció ho dic! ;)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 01/02/2013 19:20

Avall de les pàgines quan naveguem pel fòrum surten els:
  • Google Adsense [bot]
    Google [bot]
    Google Feedfetcher
    Bing [bot]
Els poseu vosaltres, els admins o entren ells mateixos?
És un error del fòrum o no?
Gràcies.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/02/2013 20:16

Són bots, que per tant entren solets, i no és un error del Fòrum.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 01/02/2013 21:04

Guigui ha escrit:Són bots, que per tant entren solets, i no és un error del Fòrum.
Algú podria explicar-me què és un bot? Sé una mica de què va la cosa però no entenc massa l'article de la Viquipèdia... Gràcies ;)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 01/02/2013 21:10

Un programa que es fica a les pàgines per visitar-les, per això en alguns fòrums tenen una pregunta anti bots.



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”