Fil d'errors del Fòrum

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Fil d'errors del Fòrum

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/04/2012 9:59

Des de fa pocs dies, els missatges llegits els continua marcant com a no llegits. En quan sigui possible, en wefer mirarà de solucionar el tema.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 11/07/2012 15:02

Ahir a la nit el fòrum no funcionava. Vaig fer unes captures de pantalla entre les 11 i les 12 de la nit d'ahir (no les puc pujar, són molt grans i si les empetiteixo no es veu res) cada vegada que he intentat entrar al fòrum. L'Internet Explorer em deia:

1a vegada (23:23): "El lloc web no pot visualitzar la pàgina" (HTTP 500)
2a vegada (23:27): "L'Internet Explorer no pot visualitzar la pàgina web" (HTTP 404)
3a vegada (23:39): "El lloc web no pot visualitzar la pàgina" (HTTP 500)
4a vegada (23:43): pàgina en blanc.

Avui ho he tornat a provar i he pogut entrar com sempre.

Suposo que serà error del servidor, o que està desant una còpia de seguretat, o no sé.

Una cosa més: tinc configurat el fòrum per tal que iniciï la sessió automàticament cada vegada que entro, però moltes vegades això no funciona (avui per exemple). Res, una ximpleria, però vaja...

Per cert, en el temps que porto registrat aquí crec que és el segon error que em trobo. Felicitats per part meva, a l'FTC i al servidor.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 11/07/2012 15:24

Jo també vaig tindre problemes d'accés anit.
NO trobava el web i si el trobava l'accés era lentíssim.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 11/07/2012 15:43

Confirmo que ahir a la nit (des de les 22.30 fins les 00.00h) un servidor va tenir problemes; connectava amb la pàgina i funcionava, però una tortuga em guanyava en velocitat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 11/07/2012 15:53

Bé, ja ha quedat prou clar què va passar ahir. No cal reproduir el mateix cas set-centes quaranta-quatre vegades.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 16/08/2012 19:13

No és ben bé un error però és que no sé on comentar-ho.

A la pàgina d'índex, si poses el cursor a la part inferior dreta de la pàgina i després fas clic a la fletxa de desplaçament (Internet Explorer), la pàgina es va movent.

No sé si m'enteneu, és que jo tampoc em sé explicar massa bé. Passa només a vegades, però passa

Això, de fet, m'ha passat tant al meu portàtil com a l'escola o en altres ordinadors alguna vegada, és a dir, que no és error meu pas.

Bé, si no ho enteneu tant se val, potser és una ximpleria.

Edito: poso un parell de captures de pantalla:
1.png
1.png (174.08 KiB) Visualitzat 9848 cops
2.png
2.png (98.91 KiB) Visualitzat 9848 cops
Com veieu, en moure el cursor a la part baixa dreta i faig clic a la fletxa de desplaçament la pàgina es mou. I puc estar així una bona estoneta que no s'acaba mai...

Repeteixo: passa només de vegades.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 03/09/2012 20:24

Hola, podríeu fer un fil que sigui d'off-topic? Molts fòrums ho tenen. Ja sabreu de què parlo.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 03/09/2012 20:45

Renfe445 ha escrit:Hola, podríeu fer un fil que sigui d'off-topic? Molts fòrums ho tenen. Ja sabreu de què parlo.
Ja existeix, però és per a usuaris habituals. Ara, d'aquí a considerar això un error del fòrum...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 04/09/2012 15:24

Adolescent barceloní ha escrit:No és ben bé un error però és que no sé on comentar-ho.

A la pàgina d'índex, si poses el cursor a la part inferior dreta de la pàgina i després fas clic a la fletxa de desplaçament (Internet Explorer), la pàgina es va movent.

No sé si m'enteneu, és que jo tampoc em sé explicar massa bé. Passa només a vegades, però passa

Això, de fet, m'ha passat tant al meu portàtil com a l'escola o en altres ordinadors alguna vegada, és a dir, que no és error meu pas.

Bé, si no ho enteneu tant se val, potser és una ximpleria.

Edito: poso un parell de captures de pantalla:
1.png
2.png
Com veieu, en moure el cursor a la part baixa dreta i faig clic a la fletxa de desplaçament la pàgina es mou. I puc estar així una bona estoneta que no s'acaba mai...

Repeteixo: passa només de vegades.
Al meu ordenata passa Sempre



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 12/11/2012 23:35

Cada cop que intento iniciar sessió des d'un iPad, se'm mostra un missatge advertint-me de que he indicat el nom d'usuari i/o la paraula de pas erròniament, tot i que no és així.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 13/11/2012 21:31

Renfe445 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:No és ben bé un error però és que no sé on comentar-ho.

A la pàgina d'índex, si poses el cursor a la part inferior dreta de la pàgina i després fas clic a la fletxa de desplaçament (Internet Explorer), la pàgina es va movent.

No sé si m'enteneu, és que jo tampoc em sé explicar massa bé. Passa només a vegades, però passa

Això, de fet, m'ha passat tant al meu portàtil com a l'escola o en altres ordinadors alguna vegada, és a dir, que no és error meu pas.

Bé, si no ho enteneu tant se val, potser és una ximpleria.

Edito: poso un parell de captures de pantalla:
1.png
2.png
Com veieu, en moure el cursor a la part baixa dreta i faig clic a la fletxa de desplaçament la pàgina es mou. I puc estar així una bona estoneta que no s'acaba mai...

Repeteixo: passa només de vegades.
Al meu ordenata passa Sempre
A mi tmabé em passa ;) ;)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 16/11/2012 16:31

raulitinbcn ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:No és ben bé un error però és que no sé on comentar-ho.

A la pàgina d'índex, si poses el cursor a la part inferior dreta de la pàgina i després fas clic a la fletxa de desplaçament (Internet Explorer), la pàgina es va movent.

No sé si m'enteneu, és que jo tampoc em sé explicar massa bé. Passa només a vegades, però passa

Això, de fet, m'ha passat tant al meu portàtil com a l'escola o en altres ordinadors alguna vegada, és a dir, que no és error meu pas.

Bé, si no ho enteneu tant se val, potser és una ximpleria.

Edito: poso un parell de captures de pantalla:
1.png
2.png
Com veieu, en moure el cursor a la part baixa dreta i faig clic a la fletxa de desplaçament la pàgina es mou. I puc estar així una bona estoneta que no s'acaba mai...

Repeteixo: passa només de vegades.
Al meu ordenata passa Sempre
A mi tmabé em passa ;) ;)
A tots ens passa... :o



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 16/11/2012 17:28

A tots, no. I no cal que cadascú s'hi afegeixi dient "i a mi també": el tema ja consta a Administració i s'està cercant la solució.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 16/11/2012 17:40

S'està cercant una solució a això, segons en Guigui. Però he trobat un altre problema ( :twisted: :roll: :D ). Us comento una coseta que, no sé, potser només em passa a mi o potser ens passa a tots. De vegades, quan accedeixo al fòrum la pàgina principal em surt tot text, perd el format, que diríem (solament la pàgina principal, fas clic en un fil i es veu bé). Però la torno a carregar (dos o tres o quatre vegades) i ja em surt bé. Això m'ha passat amb l'Explorer i també amb el Google Chrome (el que estic usant ara mateix).

Edito per adjuntar-vos una captura de pantalla amb el problema en si:
errorfòrum.png
"De vegades, quan accedeixo al fòrum la pàgina principal em surt tot text, perd el format"
errorfòrum.png (148.54 KiB) Visualitzat 9360 cops
I, si recarrego la pàgina (en aquest cas ho he hagut de fer quatre vegades), ja surt el fòrum normal:
errorfòrum.png
"I, si recarrego la pàgina, ja surt el fòrum normal"
errorfòrum.png (217.79 KiB) Visualitzat 9358 cops
PD: les captures no surten bé perquè he de redimensionar-les per tal que el fòrum em deixi pujar-les


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 17/11/2012 3:36

Doncs a mi no em passa res d'això...serà problema de la teva conexió potser...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 17/11/2012 13:11

A mi em passa de vegades, sobretot quant no tinc gaire internet.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 17/11/2012 17:09

Doncs queda força clar que és un problema de connexió. Com és prou sabut, Espanya és al capdavant d'Europa en preus abusius d'internet, però a la cua en velocitat de banda ampla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 17/11/2012 21:52

Guigui ha escrit:Doncs queda força clar que és un problema de connexió. Com és prou sabut, Espanya és al capdavant d'Europa en preus abusius d'internet, però a la cua en velocitat de banda ampla.
+1
[off-topic] En el meu cas, velocitat de 7.2 Mbps però arribant només als 3.5-4 Mbps a la nit, amb un pendrive 3G d'una companyia que no diré el nom; el preu, ni massa
barat ni massa car.
[/off-topic]

Llavors el problema no és pas del fòrum sinó meu, de la meva connexió o de l'empresa que tenim contractada. Doncs res, disculpeu les molèsties. ;)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 26/12/2012 17:06

No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
Fitxers adjunts
malware ftc.jpg
malware ftc.jpg (76.61 KiB) Visualitzat 9069 cops


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 26/12/2012 17:28

UT440_132M ha escrit:No se si només em passa a mi, però ara fa un moment intentant llegir el fil del futur de la línia de Puigcerdà el navegador m'alerta de programari maliciós, m'atura la pàgina i em fa tornar a enrere. Faig servir Google Chrome. Us deixo captura de pantalla.
A mi també m'ha passat. A la pantalleta de l'avís diu que és d'un tal ''Mafex'' Administradors, la pàgina és segura?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”