Sortida cap a cotxeres

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

A quines cotxeres voleu anar?

Vilapicina(L5)
3
20%
Can Boixeres(L5)
1
7%
Triangle Ferroviari(L4/L2)
7
47%
Sagrera
4
27%
Trinitat Nova(L11/L4)
0
No hi ha cap vot
Vall D'Hebrón(L3)
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 15
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Sortida cap a cotxeres

Entrada Autor: tintin » Dijous 28/08/2008 19:12

Hola nois vull organitzar una sortida a algunes cotxeres vosaltres decidiu.
He parlat d'aixo en el fil: AVISTAMENT: cotxes sèrie 1000 en una empresa a Zona Franca.
Aquí hos deixo una enquesta.

Salutacions

aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 28/08/2008 19:23

Si encara hi haguessin 1000 "vius" hauria votat per Can Boixeres, però ara mateix no sabria per quina votar....

La única que he visitat és la del Triangle, però no em faria res tornar-hi i poder veure algun 1100 i òbviament el 300. (avui he passat "pel costat" del Triangle i així a simple vista no m'ha semblat veure cap 1100. També he de dir que he passat ràpid amb el cotxe, però no m'ha semblat veure cap metro a la zona exterior).

Si no és el Triangle o bé doncs Sagrera (400) o Can Boixeres (100).

Espero que es faci abans d'Octubre, o no podré anar-hi.

Per cert, enhorabona per la iniciativa :ok:

Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 28/08/2008 19:28

Tornada a Cotxera..., posats a votar em decanto per Can Boixeres per el 100, Sagrera pel 400 o Triangle per 300 i 1100, complicat de decidir...
...peró voto per el Triangle Ferroviari, que en part tinc l'esperànça de que fem el trajecte Triangle-La Pau en Tren i en 1100 o 300.

PD: La cotxera de la L-3, es diu Sant Genis.

El metro de Barcelona amb motoristes!

metring
Administrador
Entrades: 23572
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 28/08/2008 19:51

No us importa tornar al Triangle?? Penseu que ja hem fet dues trobades abans! xD

BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dijous 28/08/2008 20:21

He votat per el triangle, ja que malgrat sigui repeticio, crec que molts foraires no hem pogut anar-hi, a mes a mes tenim la posibilitat de veure al material preservat o preservar del antic Museu del Clot del Moro

aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 28/08/2008 20:39

Jo prefereixo repetir ara amb el Triangle i poder fer un acomiadament dels 1100's abans que pugui ser massa tard, que mai se sap quan poden haver-hi nous trinxaments per "falta d'espai". A més, no vaig poder repetir la segona vegada per estar de vacances (i espero que aquest cop no em passi el mateix)

Instagram: Ferrocarril | Aviació

Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 28/08/2008 23:58

Jo he votat per Sagrera. El Triangle ja l'hem feta dos cops seguits, i penso que li hem de donar un "vot de confiança" (amb reserves degudes als precedents sobradament coneguts) a la preservació del 1100, del tren del M1-M6-M8, i de la resta del material que conté el sòtan (si més no, fins que necessitin l'espai pel tema de la L9). Si fos per "por a que desballestin", llavors directament em decantaria per Can Boixeres pel 100 (que ja ni recordo com era, de tants anys que fa que no en veig). Però penso que Sagrera tindrà la seva gràcia (a banda del 400), i això defineix el meu vot.

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 29/08/2008 9:22

Us heu deixat la de Santa Eulàlia, que també pot ser curiosa. A mi em seria indiferent una o altra, però tornar al Triangle altre cop em fa una mica de mandra.

Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 29/08/2008 10:48

Hola,

la meva tria nomès pot ser Sagrera. Vaig assistir a una de les trobades al Triangle, així que m'estimaria molt més poder tornar a veure el meu estimat i enyorat 400. Pel que fa a Can Boixeres, considero que, deixant el 100 apart, és prou visible des del tren que creua l'estació.

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 29/08/2008 11:46

Platanito ha escrit:Hola,

la meva tria nomès pot ser Sagrera. Vaig assistir a una de les trobades al Triangle, així que m'estimaria molt més poder tornar a veure el meu estimat i enyorat 400.
Jo el vaig veure fa una setmana i la veritat es que fa llàstima. millor no veure'l així.

Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 29/08/2008 15:08

Però què no l'estaven pas arranjant una mica? :?

En les fotos que van sortir fa temps, no es veia pas massa decrèpit...

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 29/08/2008 15:15

Sento comentar-vos que (experiència personal) és més fàcil una visita a títol personal que no pas en grup.

Igualment, sort. ;)

PD: voto per Sagrera. Jo ja he trepitjat Can Boixeres, Triangle, Sant Genís i Santa Eulàlia.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 29/08/2008 23:20

Fran-Ikarus ha escrit:Però què no l'estaven pas arranjant una mica? :?

En les fotos que van sortir fa temps, no es veia pas massa decrèpit...
el pensament era restaurar-lo, però ara la prioritat es la remodelació dels 4000. El 400 va ser pintat, però com no es va sanejar se li està començant a bufar la pintura perque li esta creixent el rovell a sota. A primer cop d'ull no es nota, pero si t'hi fixes ho veus. Se li han tornat a retirar les plaques 413 i allà esta esperant. En principi, esta en un lloc (la cotxera) on les condicions no son dolentes, però esta clar que necessita feina.

Imatge
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 30/08/2008 11:43, en total s’ha editat 1 vegada.

tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dissabte 30/08/2008 8:37

Hola Jamiro,

em podries dir tots els pasos que vas fer per poder entrar a les cotxeres?
A veure si m'explico com ho vas fer? Vas tenir que enviar una carta a TMB o com s'aconsegueix autorització per entrar a cotxeres?.

Ho primordial ara mateix es fer una visita jo sol al Triangle per veure com a mínim els 1100 que hi han aparcats, després intentaré a veure si em deixn fer la visita e grup a la cotxera més votada.

Salutacions y moltes gràcies. :hola

Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 05/09/2008 12:37

jo he votat vilapicina, i com a segona opció prefereixo sagrera

ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”