http://www.aterrassa.cat/article/esport ... rrers.html
Les motos clàssiques recuperen el carrer
Diumenge arriba a Terrasss el ral·li de màquines històriques
Marina Freixa
Terrassa
Ult. Act. 22.04.2009 - 18:27 hs
L'esperat Ral·li de motos històriques i clàssiques sport celebra enguany la seva XXXII edició. La prova tindrà lloc aquest diumenge a partir de les 8 del matí.
Aquest any, el circuit compta amb dues novetats. En primer lloc, s’inclou una nova categoria, les motos clàssiques sport europees de més de 200cc fins l’any 1978. I en segon lloc, l’arribada de la prova tindrà lloc al centre de la ciutat, a la plaça de l’Ajuntament, on tots els ciutadans terrassencs podran gaudir de l’espectacle.
Fins al moment ja hi ha més de 50 inscripcions, però els organitzadors preveuen arribar fins a les 80 abans de diumenge, fet que doblaria la participació de l’any passat.
Es tracta d’una prova que està caracteritzada per ser la més antiga a nivell internacional i està organitzada per l’Atlètic de Terrassa amb l’escuderia Match, la qual aquest any celebra el seu 40è aniversari.
A les 9 del matí sortirà des de Can Salas el primer participant en direcció Navarcles, i seguidament sortiran els demés participants amb una distància entre ells de 20 segons. Es calcula que arribaran al poble bagenc a quarts d’onze, on els esperarà un esmorzar. Tot seguit, els motoristes es posaran en marxa cap a Monistrol de Calders, però enguany no s’hi farà cap parada i seguiran cap a Sant Llorenç Savall. D’allà faran el tram final del recorregut, passant per Castellar del Vallès, fins arribar al polígon industrial de Can Petit. Un cop a Terrassa, la Polícia els acompanyarà fins a la plaça de l’Ajuntament, passant per l’Avinguda Béjar, la Carretera de Matadepera, l’Avinguda Abad Marcet, l’Avinguda Josep Tarradellas, la Rambla d’Egara i finalment el carrer de la Rasa fins arribar a l’Ajuntament sobre els volts de la una del migdia, on es farà l’entrega de trofeus i un aperitiu pels participants del ral·li.
El tram total del recorregut és de més de 100 quilòmetres, rodejant en tot moment el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i de l’Obac.
Durant molts anys, el ral·li va estar reservat a motos antigues, però actualment dóna cabuda a les motos històriques i clàssiques sport, la qual cosa ha permès augmentar el nombre de participants. Segons els organitzadors, cada any arriben més participants de fora de l’estat.
Hora i data actual: Dilluns 03/06/2024 22:46
Ral·li de motos històriques i clàssiques sport a Terrassa
Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Ral·li de motos històriques i clàssiques sport a Terrassa
Entrada Autor: metring » Dijous 23/04/2009 12:13
Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres