Sense cap problema, hem arribat a Fira. Ací, mentre estàvem baixant del tren, ha tancat portes i algunes persones quasi es queden atrapades en les portes d'andana. Als 5 segons ha obert portes i la gent ha baixat. Ja al vestíbul, ens deien que anàrem ràpid i no ens paràrem a veure l'exposició. Hem eixit pel passadís d'accés a la Fira, en el qual no queda res del llac que hi havia. Ens hem reunit tots els grups i hem tornat a l'estació. Havies de triar la direcció a on anaves: Aeroport T1 o Collblanc. Els de Aeroport T1 havíem de fer una simulació de compra, però a la majoria ens van dir que passàrem que hi havia molta gent.
Vaig agafar un altre metro fins a Aeroport T1 i una vegada allà puge al vestíbul ple de gent intentant sortir per les validadores que no deixaven de pitar, però jo vaig poder eixir normalment. I a partir d'ara podem anar lliurement per les estacions obertes. Jo faig Aeroport T1 - Cèntric - Torrassa - Fira - Collblanc - Aeroport T1 - Collblanc.
Una jornada magnífica! Només unes coses negativws: l'entrepà de fomatge molt sec, el problema de les portes de Fira que ja he comentat i que es podrien haver obert més estacions, per exemple amb Zona Universitària, El Prat | Estació i Mercabarna. També agraïsc als TOLA que hagen estat tan amables i hagen resolt els dubtes.