Visita al Museu del Transport de La Pobla de Lillet

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 10/08/2005 0:01

A VEURE, QUE NO CUNDEIXI EL PÀNIC!!!!
:D
Ningú sobra, de moment hi ha places per tohom quie vulgui venir... que al final renunciareu tots i no vindrà ningú!!!!
Si falten places, ja intentarem solucionar-ho com poguem.
Compto amb TOTS vosaltres, forumistes o no.
Si us plau, confirmeu tots, això sí que us ho demano, per tenir ben clar qui ve i qui no...



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 10/08/2005 10:38

Agraït per la contesta.

Jo m'apunto a : http://www.catalunyacarsharing.com/cat/valors.asp

:oops:

Pagaré la part proporcional al bitllet del viatge, (els bitllets en cartró, si us plau) i en cas necesari pagaré el dinar del xofer. :D
abegot l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 10/08/2005 11:05, en total s’ha editat 1 vegada.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 10/08/2005 10:46

JO VINC SEGUR.
(he de comprar un bitllet de cada. El d'agrupacions em faltarà ja que no me'l vendran. Hi ha passis de lliure circulació? L'abegot paga? Jo pago?)
xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 10/08/2005 12:12

Ei, muntanyencs trenòfils! Per què no agafeu el Transpirenaic fins a Toses o La Molina, travesseu el coll de la Creueta a peu i baixeu fins a Castellar i d'allà al Clot del Moro? Bé, potser massa canya per fer en un sol dia... :)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 10/08/2005 12:22

En Wefer i jo mateix, que sembla els dos que aportarem vehicle, haurem d'establir una tarifa especial de viatge, no sé si segons quilometratge o per zones xD Ara seriosament, els nou que en principi hem de ser només cal que ens distribuim en els dos cotxes. Com que en liniadelripolles ja s'ha demanat plaça al meu, me'n queden encara dues. Si fa falta puc parar a Manresa jo també per agafar l'entfe001 o el què calgui, que no hi ha cap problema ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 10/08/2005 13:58

A veure, repassem:

CONFIRMAT
abegot
josep_serre
liniadelRipollés
Trenscat
wefer

PENDENTS
davida
entfe001
judici
UT596001

... i tots aquells que s'hi vulguin apuntar, ja intentarem espavilar-nos per portar-los.

En quant a la distribució, doncs que cadascú digui a on vol anar. Tingueu en compte que jo sortiré de BCN, mentre que en Trenscat sortirà de Terrassa. Jo havia pensat que la gent que sigui del Vallès (josep_serre i UT596001, etc.) que vagi amb en Trenscat, i la gent de BCN que vagi amb mi. "Els altres" :D els repartirem a on hi hagi places lliures.
Vinga, acabeu de confirmar si us plau, perquè tinguem clar quants som.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 10/08/2005 15:34

Josep Serre, linialdelripollés i UT596001 amb trenscat, doncs. COMPLET.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 10/08/2005 17:17

Confirmo la meva assistència



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 10/08/2005 17:26

wefer ha escrit:A veure, repassem:

CONFIRMAT
abegot
josep_serre
liniadelRipollés
Trenscat
wefer

PENDENTS
davida
entfe001
judici
UT596001

... i tots aquells que s'hi vulguin apuntar, ja intentarem espavilar-nos per portar-los.

En quant a la distribució, doncs que cadascú digui a on vol anar. Tingueu en compte que jo sortiré de BCN, mentre que en Trenscat sortirà de Terrassa. Jo havia pensat que la gent que sigui del Vallès (josep_serre i UT596001, etc.) que vagi amb en Trenscat, i la gent de BCN que vagi amb mi. "Els altres" :D els repartirem a on hi hagi places lliures.
Vinga, acabeu de confirmar si us plau, perquè tinguem clar quants som.
Abegot, (carai!! quin nom més rar) anirá amb en Wefer, ..... :oops:

També poden fer-ho, entfe001 i davida ... ara falta quedar d'accord per la recollida i/o recollides. :o


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 10/08/2005 17:57

En el meu cas si a tots us va bé (josep serre, liniadelripolles i UT596001) podríem fer el punt de trobada a Terrassa-Rambla, tot i que potser a UT596001 li aniria millor a Terrassa-renfe. Si cal puc fer dues parades. Ara cal quedar amb una hora concreta tant per quedar a Terrassa com per aproximadament arribar a La Pobla de Lillet, no sigui que un arribi a les 9 del matí i l'altre a la 1 del migdia... xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 10/08/2005 18:16

A mi em va bé Terrassa Rambla.

A quina hora?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 10/08/2005 19:35

A mi a Terrassa-Rambla ja em va bé, la Vallesana té una parada just davant.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 10/08/2005 19:47

A mi també em va bé Terrassa Rambla, que pot ser l'origen del vehicle de la base del Vallès.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 10/08/2005 19:48

D'acord. Confirmat trobada a Terrassa-Rambla. Ara falta per veure l'hora ja que depenent del què l'altre vehicle faci quedarem a una hora o una altra...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 10/08/2005 19:55

Atenció, vehículo BCN al habla, cambio... :D
La línia BCN sortirà de la zona de l'Eixample, Sagrada Família, i ha d'anar cap a la Meridiana.
No hi ha cap problema, però, perrecular fins a Pg. de Gràcia, per exemple, per recollir la gent.
Entfe001 m'ha confirmat que serà a Manresa Alta a les 9:15 (teòricament).
Calculo una sortida de BCN a les 8:30. L'arribada a La Pobla de Lillet hauria de ser cap allà a les 11 hores... ja ho calcularé. Cal tenir en compte que part de l'Eix Transversal està en obres, la qual posa pot engegar les previsions a dida fàcilment.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 10/08/2005 20:06

Bé, doncs ja direu l'hora de sortida de Terrassa Rambla. Jo vinc en tren FGC, primer cotxe.

És possible que estiga algun dia desconnectat, ja que esta nit ixo cap a València, on aplegaré cap a les sis del matí, temps just per a que me dirigisca a l'estació del Nord on m'espere Davida, pujarem a Jérica en un rodalies 592 i després baixarem cap a Segorbe on agarrarem el TRD cap a Saragossa.

És possible que després Davida torna en solitari via Casp i jo aplega a Osca per vore el BLAU amb CTC de triple carril. ës possible que dorma a Saragossa per aplegar a l'estació prompte i eixir a les 6,30 cap a Lleida via Montsó obres, aplegaria a Lleida-Pirineus cap a les 8,35 on circularia per la línia Lleida-Sort dels FGC.

Potser que compra loteria.

Després no sé per on tornaria, hui encara no ho tinc decidit.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 10/08/2005 20:09

Us recordo que de Sallent en amunt encara queden restes del carrilet dempeus, com ponts, túnels, trinxeres, estacions i caselles.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 10/08/2005 21:49

Vist el panorama podríem quedar entre 8:30 i 9 potser... De fet de Terrassa a La Pobla crec que amb 1 hora i mitja n'hi ha més que suficient de temps de viatge, tot i que tot depèn del trànsit que hi hagi clar. Què us sembla als altres co-pilots? :P

Per cert liniadelripolles si vas a Sort porta loteria per tots, a veure si ens fem rics i podem fer Trobades anant a la quinta forca!! xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 10/08/2005 22:20

Deixem les 8,30 com a hora definitiva a Terrassa Rambla? Llavors jo vindré amb el tren que arriba a Terrassa a les 8,26 (si el senyal d'entrada ho permet, eh, trenscat ;) ?)

Després tornem via Campdevànol?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 11/08/2005 0:15

liniadelRipollés ha escrit:Deixem les 8,30 com a hora definitiva a Terrassa Rambla? Llavors jo vindré amb el tren que arriba a Terrassa a les 8,26 (si el senyal d'entrada ho permet, eh, trenscat ;) ?)

Després tornem via Campdevànol?
D'acord, per mi perfecte :ok Els altres forumistes josep_serre i UT596001 hi esteu d'acord? Per cert, recordeu que la Rambla està tallada per obres així que segurament m'estaré esperant amb el cotxe al carrer de darrere o així, en tot cas en liniadelripolles i josep_serre tenen el meu mòbil i si hi ha cap problema ens truquem. Quedem amb més exactitud a la sortida que passa pel supermercat (la més nova), que dóna davant la parada del bus (anul·lada) que va direcció Rambla amunt.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”