440R+RRR+Z2+BUS+440 amb neu

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

En quin sentit preferiu fer la volta proposada?

L’enquesta ha acabat el Dissabte 28/01/2006 21:56

Pujar per Girona i baixar per Ripoll
8
57%
Pujar per Ripoll i baixar per Girona
6
43%
 
Vots totals: 14
dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Entrada Autor: dgtxa » Dilluns 06/02/2006 17:04

:hola Si m'hi voleu jo també vindré. Una persona, tarifa normal. Vaja, que no tinc Carnet Jove.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 06/02/2006 18:24

Aclarir que a França no és vàlid el Carnet Jove perquè no és reconegut per l'estat francès.

Per tant, els descomptes a la SNCF són per a tots els menors de 25 anys i es quantifica en un 25%. Ídem per als majors de 65 anys.

Per altra banda, i relacionat amb el viatge en grup, comentar només que el meu punt d'inici serà Girona. Per la tornada, la meva destinació final serà Barcelona. En cas que fos necessari, podria accedir a pagar bitllet des de Barcelona integrat al grup si bé pujaria a Girona igualment.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 06/02/2006 20:35

entfe001 ha escrit: Per tant, els descomptes a la SNCF són per a tots els menors de 25 anys i es quantifica en un 25%. Ídem per als majors de 65 anys.
Igualment encara hi entro en el descompte :roll: i la malba també :P



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 06/02/2006 21:03

entfe001 ha escrit:Aclarir que a França no és vàlid el Carnet Jove perquè no és reconegut per l'estat francès.

Per tant, els descomptes a la SNCF són per a tots els menors de 25 anys i es quantifica en un 25%. Ídem per als majors de 65 anys.

Per altra banda, i relacionat amb el viatge en grup, comentar només que el meu punt d'inici serà Girona. Per la tornada, la meva destinació final serà Barcelona. En cas que fos necessari, podria accedir a pagar bitllet des de Barcelona integrat al grup si bé pujaria a Girona igualment.
Jo també pujaré a Girona, però no ho tinc tan facil com l'Eloi a sufragiar el canvi. Així que si segueix sortint més barat bitllet de grup des de Barcelona, ho faig, però si la diferència és inferior a 5€ vaig pel meu compte.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 06/02/2006 23:28

El descompte de grup a França és del 30% per tant és sempre més favorable que el descompte jove.

Pel que fa al bitllet de grup dels trajectes de Renfe jo en principi només em plantejava demanar-lo pel La Tor de Querol Barcelona, com ja he dit el missatge anterior l'aniré editant per anar actualitzant les persones assistents.

A partir d'aquest moment demano que la gent digui explícitament si vol formar part del bitllet de grup que es tramiti pel trajecte La Tor de Querol Barcelona.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 07/02/2006 0:08

Jo necessito que em poseu el preu que resultaria total abans de decidir.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 07/02/2006 0:11

El preu del bitllet de SNCF de grup i en tarifa general el tens en missatges anteriors i el bitllet de grup és més econòmic que el bitllet jove.

El que desconec ara exactament el descompte del bitllet de grup en el cas de Renfe, però com a mínim és equivalent al del carnet jove.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 07/02/2006 10:56

40%, dobla el descompte de Carnet Jove.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 07/02/2006 11:27

És a dir, que m'ho fareu calcular a mi...ja us val, eh! :D :D :D Després si en tinc ganes ho calcularé...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 07/02/2006 12:21

Segons regionals el descompte de grup és un 20% però desconec si essent ara la gestió de rodalies el descompte quin és, però en la gestió que va fer entfe001 pel viatge a Ribes de Freser era del 40%.

Per si algú no ho havia entès, jo gestionaria el bitllet de grup pel trajecte La Tor Barcelona a aquelles persones interessades que per tant ho han de manifestar tant aviat com sigui possible.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 07/02/2006 19:25

Hola!:

Un més que s'apunta, encara que m'ahuré de llevar a les 5:30 :o i a més, estaré una mitjora sense fer res al Clot Aragó, encara que puc baixar a Passeig de Gràcia.



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimarts 07/02/2006 19:38

Amb una mica de sort, podré acompanyar-vos de tornada fins a Barcelona. Per fer la part del transpirinenc que no vaig fer l'altre dia ;) ;)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 07/02/2006 19:56

Si es decideix fer bitllet de grup La Tor de Querol-Barcelona, després de fer càlculs comfirmo que m'adhireixo a la sol·licitud del mateix.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 07/02/2006 20:20

Al final no he fet els càlculs (em fa mandra) però confio en vosaltres. Així doncs, confirmo la meva assistència amb el que sigui...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 07/02/2006 20:20

Com que sembla confirmar-se que és més econòmica la versió bitllet de grup la malba i jo també ens adherim a la proposta de fer un bitllet conjunt. A més, així també hi surten guanyant els que ja no són "tan joves" :P



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 08/02/2006 13:56

En el meu cas, com que encara no sé si podré anar fins a Barcelona o no, no em compteu per al bitllet de grup. Si finalment baixe a Barcelona, ja demanaré un bitllet a l’interventor.

A l'anada tampoc no m'apunte al bitllet de grup perquè us esperaré a Portbou.



dgtxa
N5
N5
Entrades: 99
Ubicació: Olot

Entrada Autor: dgtxa » Dimecres 08/02/2006 19:47

Jo em plantejava pujar i baixar a Granollers, així no hauria d'entrar a BCN en cotxe.

Suposo que tot i no sortir/arribar a BCN em sortiria més econòmic el bitllet de grup del que esteu parlant. En qualsevol cas, compteu-m'hi.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 08/02/2006 19:57

Jo m'afegeixo a totes les propostes de bitllets econòmicestranys.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 08/02/2006 21:23

Una petita qüestió: tenint en compte que hi ha quasi dues hores entre l'arribada de l'autobús a La Tor i l'eixida del tren cap a Barcelona i que hi ha menys de 5 km fins a l'estació de Puigcerdà, no podríem aprofitar per travessar a peu una de les fronteres més absurdes d'Europa? Sempre fa il·lusió...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 08/02/2006 21:33

Us agradarà el punt fronterer: ferm diferent, senyals diferents, fita "històrica"...
Allà per la Vinyola (Vignole) hi ha el canvi de tot plegat.

Ahh! aquest camí travessa les dues vies per un pas a nivell.

ROMI65 ha escrit:Una petita qüestió: tenint en compte que hi ha quasi dues hores entre l'arribada de l'autobús a La Tor i l'eixida del tren cap a Barcelona i que hi ha menys de 5 km fins a l'estació de Puigcerdà, no podríem aprofitar per travessar a peu una de les fronteres més absurdes d'Europa? Sempre fa il·lusió...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”