Circulació del Brill 301 entre Pl Catalunya i St Cugat

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Circulació del Brill 301 entre Pl Catalunya i St Cugat

Entrada Autor: wefer » Dimarts 13/09/2005 11:30

Segons m'informa en josep Serre, demà dimecres dia 14 de setembre, circularà el Brill 301 a la línia del Vallès.
Sortirà de Sant Cugat a les 19:31 h cap a Plaça Catalunya, a on serà fins les 23h.
Sort a tots aquells que pogueu gaudir-ne.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 13/09/2005 11:49

Wefer escrigué entre d'altres ....

"Sort a tots aquells que pogueu gaudir-ne."


Segons les meves noticies, és una circulació sense passatge.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 13/09/2005 12:01

:( :( :( :(

Anava a preguntar si era un viatge obert a tothom, però ja veig que no.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 13/09/2005 12:05

Fran-Ikarus ha escrit::( :( :( :(

Anava a preguntar si era un viatge obert a tothom, però ja veig que no.
Jo aniré a Pl. Catalunya a .... ficar el nas, ... 8)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 13/09/2005 13:06

Jo també, je je... què menys!

Però em farà venir nostàgia del maig del 2004, el viatge espectacular que vam fer-hi entre Barcelona i Sabadell, i tornada. I de la passada tardor, els dies que van fer circulacions del 301 i del 18 en línia. Buaaaaaaaaaaaaa... :'(

I si el segrestéssim? :pistola


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 13/09/2005 15:21

Fran-Ikarus ha escrit:Jo també, je je... què menys!

I si el segrestéssim? :pistola
Incivic !!! :o :'( >:(

Crec que el deixen a Pl. Catalunya per rentarlo amb maquinaria i equip de neteixa, per el dia 17 ... :? :) :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 13/09/2005 18:34

És una circulació especial, tancada al públic en general, el que no sé és si en l'estona entre l'arribada a Plaça Catalunya i la seva sortida se n'anirà de buit i a on, ja que la via 5 no s'utilitza normalment però es tendeix a tenir-la més aviat buida per si és necessària i em pensoq ue algun tren utilitza aquella via en aquella franja.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 13/09/2005 22:23

Jo com a molt podré veure'l sortir de Sant Cugat, ja que a les 9 he de ser a casa, i sabent el pèsim funcionament de la Vallesana no em puc permetre el "luxe" de baixar a Barna. A més que avui era l'últim dia de validesa de la T-Jove que disposava... :'(



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 13/09/2005 22:42

Va, serem bons i ens conformarem a veure'l allà palplantat a Pl. Catalunya (i, amb una mica de sort, si coincideix l'horari, fins i tot com arriba!)



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 14/09/2005 11:04

Darrera noticia:

Circulació especial a les 19,30 amb passatge de Direcció de FGC des de St. Cugat a Tres Torres, el tren continuará buit fins a Pl.Catalunya, on sortirá a les 22.- hores per Tres Torres on recollirá el passatge "especial" fins a Sant Cugat.

Una vegada descarregat el passatge a Sant Cugat el Brill seguirá Ruta fins al COR de Rubí on retirará. :'(


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 14/09/2005 21:02

Avui he viscut el meu peculiar dimarts i 13 intentant caçar aquest Brill. Plegant de la feina, he anat cap a Provença on he agafat el S1 de les 18:56. He arribat a Sant Cugat a les 19:19, amb temps teòricament suficient. M'he trobat el company i amic de fòrum UT596001 que venia de fer una volta turística només apte per a fanàtics del bus. A les 19:31 (hora prevista en principi) a Sant Cugat estava tot tranquil. Res de gent "rara" a l'andana de la via 2. Això sí, ha sigut curiós veure que cap a aquella hora ha arribat un S1 fent un Terrassa-Barcelona amb 111 :!: i el rètol indicant S5 Sant Cugat :!: :!: El company UT596001 veient les poques perspectives de que passés cap Brill ha marxat amb un S2 cap a Sabadell i jo m'he esperat fins al S1 de les 19:55, pensant que potser s'havia anul·lat o qui sap què... I senyors, aquest cop la llei de Murphy m'ha tocat a mi :'( Observant l'altra via per la finestra vec com entre Mira-sol i Hospital General passa el famós Brill 301 per l'altra via :evil: :evil: amb el que jo m'he quedat >:( :( :'( En fi, ja sé que tampoc és un tren ni una situació gaire excepcionals però em feia il·lusió caçar-lo, sobretot després d'una llarga jornada laboral :P



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 14/09/2005 21:33

Trenscat ha escrit:sobretot després d'una llarga jornada laboral :P
Ja et queixes? :D :) xD :'(


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 14/09/2005 22:33

El tren aquest dels coll***, primer el CTC li ha cambiat l'horari de sortida, després l'aturat a la via morta de Sant Cugat i després ha sortit de San cugat un hora més tart.

Arriba a Pl.Catalunya a les 20, 59 a via sexta directament, sobre material ...

Baixa el maquinista i s'en va a sopar, al menjador de maquinistes. 15 minuts

Mentres, ... arriben Josep Serre i un altre (ho sento, ja sabeu com van les presentacions a una estació com Pl.Cat., am el soroll de totes les maqs en marxa, ...) els hi dic el que hi ha i que el tren marxará a Sarriá deseguida.

S'en vant a Provença a esperarlo i jo amb una suada impresionant torno per fer aquest petit escrit, ....

Ens veurem dissabte a Bellaterra, ... bon profit i bona nit. :D :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 14/09/2005 23:28

Com que tothom explica el seu "dimarts 13" amb el Brill, aquí va el meu.

He arribat a Pl. Catalunya a les 20:10, pensant que ja hauria arribat. Quiá! a la via 5 (més ben dit, a la del costat) hi havia una 112, i para de comptar.

Al fons de l'andana, algú amb càmera de fotos esperant-se (algú de vosaltres?)

Com que havia de fer més coses, he sortit i he pensat que ja el veuria a la tornada cap a casa. Això ha estat a les 21:10, i m'he trobat el tren ficat al túnel... Només m'ha quedat el consol d'agafar el primer S1 que ha sortit, arrambar-me a la finestra, i mirar-m'ho per uns breus segons, mentre la 112.21 em portava cap a Provença.

Allà he agafat la L5, pensant que com a mínim potser veuria, si no és que agafaria, un dels dos trens 5000, però... res de res, 0 èxits de 4 trens (el que he agafat i els 3 del sentit contrari que he vist) :(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 15/09/2005 0:00

Si t'haguessis quedat a Provença uns minuts l'haguessis vist passar, hem estat a Plaça Catalunya en a la mateixa hora però jo he marxat a Gràcia amb el tren d'Avinguda Tibidabo immediatament anterior al teu.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dijous 15/09/2005 8:49

abegot ha escrit:El tren aquest dels coll***, primer el CTC li ha cambiat l'horari de sortida, després l'aturat a la via morta de Sant Cugat i després ha sortit de San cugat un hora més tart.
Doncs sí, jo he estat més d'una hora esperant a Baixador de Vallvidrera i l'he caçat gràcies al Josep Serre que m'ha avisat que finalment circulava. Pel Baixador ha passar a les 20:40 gairebé sense llum (de fet l'he hagut de gravar amb mode nocturn de la càmera). Per cert, s'hagués agraït una pitadeta del maquinista al menys.

Salutacions,
Joan

P.S.: Per cert, l'altre era jo :D


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 15/09/2005 10:50

josep_serre ha escrit:Si t'haguessis quedat a Provença uns minuts l'haguessis vist passar, hem estat a Plaça Catalunya en a la mateixa hora però jo he marxat a Gràcia amb el tren d'Avinguda Tibidabo immediatament anterior al teu.
Llàstima. Comptava amb les informacions que deien que marxaria a les 22 h. (no m'hi podia quedar tant de temps) o a les 23 h. (menys encara).

No passa res, un altre dia serà ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 15/09/2005 21:09

El Serre el vaig informar de que funcionava el Brill finalment, al creuar-me'l jo entre Mira-sol i Hospital General després d'haver-lo esperat una bona estona a Sant Cugat... :cop



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 15/09/2005 22:08

Doncs servidor es va conformar en veure'l maniobrar al COR de Rubí ja que a Sant Cugat vaig arribar amb gairebé 1 hora d'antelació i em vaig acostar a Rubí. Després vaig tornar a Sant Cugat, on vaig trobar en Trenscat, però com no va passar a les 19.31, havia d'arribar a casa abans de les 9 de la nit i amb el tren de les 19.37 a Sabadell tenia un enllaç de només 6 minuts amb la Vallesana de les 8 (que finalment vaig aconseguir agafar) i arriscar-se a agafar la de les 20.25, que va tard sempre i amb el trànsit d'aquella hora...

En fi, veure'l el vaig veure però poquet. Dissabte més :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”