Lloguer tren històric Ribes-Queralbs a/t (ja està liada!)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Lloguer tren històric Ribes-Queralbs a/t (ja està liada!)

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 15/09/2005 19:03

Estic a l'espera de trobar 17 amics/gues que vulguin fer un viatget molt especial entre Ribes-Enllaç, Vila (amb senyal de pas), Rialb (parada facultativa) i Queralbs.

Es tractaria d'aconseguir arribar a Queralbs traccionats amb la locomotora elèctrica E1 de 1930 més el cotxe saló i un vagó k (o semblant segons disponibilitat d'FGC)

Inexcusablement s'ha de fer en dia laborable excepte si les dures negociacions que tinc previstes amb l'empresa donen fruit i podem fer un "apanyo" intel.ligent. La intel.ligència de la proposta :idea: que els faré tornarà a demostrar si tenen voluntat o no de treure-la en festiu.
Pues va a ser que no. :'(

Per si només pot ser en laborable ens hem de posar d'acord per a que aquells forumistes estudiants puguin fer campana un dia determinat a acordar i aquells que tinguin el defecte de treballar puguin sol.licitar dia laborable de lliure disposició a la seva empresa.

El preu per persona està per determinar però no es preveu gaire superior al d'un bitllet d'anar i tornar adult Ribes-Núria.

l'Enllaç amb RENFE estaria garantit en un mateix dia anar i tornar des de/cap a Barcelona. Penseu en dedicar-hi el dia complet, els horaris exactes no els publicaré per evitar persecucions en cotxe massives.

Aquelles persones que estigueu prèviament disposades a fer el viatge us prego que respongueu. Si la resposta em satisfà iniciaré converses amb FGC sense compromís i es decidiria un dia comú amb un temps de marge superior a un mes per tal que tant FGC pugui adscriure maquinista i ajudant (en queden pocs autoritzats) i per a que vosaltres pugueu demanar festa.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 15/09/2005 20:41

Dos gafes en un mateix tren pot ser perillós... a veure com FGC se'n surt :D

No em penso perdre aquesta experiència per poc que pugui!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 15/09/2005 21:05

Jo vindria, però tenint en compte que fa quatre dies que he entrat a treballar a l'empresa, trobo poc prudent demanar un dels dies de lliure elecció per fer l'excursió de Ribes a Queralbs, que no dubto que serà fantàstica. Em sap molt greu no poder-hi anar! :'( Si pel què fos es fés en dia festiu aleshores sí eh? :)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 15/09/2005 22:03

Em temo que no podre anar-hi, a no ser que coincidís amb un dels dies festius de lliure disposició de l'institut.

En fi, què hi farem. :(



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 15/09/2005 22:34

Jo també m'apuntaria, pero aquest any ja no em queden ni vacances ni dies personals ni res. Sino es en cap de setmana, jo no podré vindre.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 15/09/2005 23:04

davida ha escrit:Jo també m'apuntaria, pero aquest any ja no em queden ni vacances ni dies personals ni res. Sino es en cap de setmana, jo no podré vindre.
Davida, no cal que ho repeteixis més ja ho em entés .... xD :o :) :D :oops:

Jo (el B. sempre devant, .... ;) ) i un altre ens apuntem, ... sempre hi quan no sigui dissabte o festiu, i no m' en vagi a Portugal, que és el proper gran viatge, ...

Per cert aixo que hi poses al titol es: liada o ligada? i si es aquesta segona opció a, --- quí ??


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 15/09/2005 23:12

Jo en princpi puc triar la festa en dilluns, dimarts o dimecres i en tal cas m'hi apunto, preferentment si és dimarts o dimecres.

De tota manera en vista de l'èxit crec que valdria la pena deixar passar un temps, doncs si es planifica amb temps és possible que la gent pugui fer "campana".


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 16/09/2005 0:56

Jo nengs, no podré, que estic d´oposicions.
Que vagi bé per allà dalt...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 16/09/2005 22:30

Jo segurament vingui, però per anar bé hauria de ser la cosa un dijous o un divendres (no és per portarte la contrària, Josep, són els dies que menys classes tinc). Així doncs, si coincideix amb St. Narcís (29/10) o la setmana tonta (5-10/12) perfecte, sino...ja demanaré apunts...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 17/09/2005 0:40

Ara que hi penso jo em vaig deixar de dir que si el viatge fos la setmana del 5 al 9 de desembre, llavors sí que puc :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 17/09/2005 21:17

Faré els impossibles per pujar-la a Queralbs abans del 75è aniversari, on tornarà a pujar.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

FGC powa
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: FGC powa » Dissabte 17/09/2005 22:23

Jo podré anar si m'entero amb bastant antel·lació -parlo d'unes dues setmanes, aproximadament-.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Dimecres 21/09/2005 19:49

Doncs si no treballo compta amb mi. Aquesta temporada hi hauran setmanes que els dissabtes i diumenges no tindre concert!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8)


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 21/09/2005 22:02

De moment només puc dir-vos que la proposta de viatge està als despatxos d'FGC.
La capacitat màxima del tren és de 18 persones, més el Cap de Tren, Maquinista i Ajudant.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”