Viatge en tren històric de la sèrie 300

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
xevi
N7
N7
Entrades: 606

Re: Viatge en tren històric de la sèrie 300

Entrada Autor: xevi » Dimarts 12/04/2011 11:08

BTVNOTICIES DIU QUE:
El primer metro de Barcelona, el tren M1-M6-M8, farà un recorregut la matinada del pròxim 15 d’abril. El vell tren sortirà a les 00:30 hores de l’estació de La Pau (L2) i viatjarà fins a la de Sagrada Família. En aquesta estació, els viatgers hauran de fer transbord fins a la línia 5, on un altre metro, aquesta vegada modern, els portarà a l’”estació fantasma” de Gaudí.
Aquesta estació va ser construïda en la dècada dels seixanta, però mai va arribar a funcionar perquè llavors es va decidir unificar la línia 2 amb la 5. Per al recorregut històric, TMB ha ambientat l’”estació fantasma” en l’època del 1924 i tindrà l’arquitecte Antoni Gaudí com a protagonista de les seves andanes.


Algú pot confirmar-ho? serà una cutrada?



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 12/04/2011 11:16

Ja se que es massa tard, pero el trajecte Sagrada Familia - Gaudí amb un 1100 ves sigut també molt interesant.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 12/04/2011 12:14

Del 1100 no se'n sap res fa molt de temps, s'entén que no està preparat per a circular, i... quan el preparin, que no sigui pel "llarguíssim periple" Sagrada Família-Gaudí!

De fet, imagino que de moment no té ni tan sols consideració de "Tren històric". Això, però, aniria bé reflotar-ho en un altre tema.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 12/04/2011 12:19

davida ha escrit:Ja se que es massa tard, pero el trajecte Sagrada Familia - Gaudí amb un 1100 ves sigut també molt interesant.
Encara millor sortir amb el 300 de La Pau per la L4 fins a la sortida d'emergència entre Maragall i Llucmajor, anar per les escales fins a l'andana de Virrei Amat i agafar allà el 1100 fins Gaudí. Si no volen fer passar el 300 pel túnel d'enllaç de Maragall, aquesta proposta és fins i tot millor.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 12/04/2011 12:23

Ah, doncs sí que hi consta, com a històric, ves per on.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

xevi
N7
N7
Entrades: 606

Entrada Autor: xevi » Dimecres 13/04/2011 16:30

Ja falta poc, anem fent boca... he trocat aquest video, està molt bé, no sé si és d'algú de vosaltres... http://www.youtube.com/watch?v=TX3--Nlz ... re=related



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 13/04/2011 18:06

És d'en Munchausson, "filmador" oficial d'ARCA, i també foraire aquí (tot i que molt poc habitual)

Ara que veig aquells bitllets novament, em reafirmo en la teoria de que han començat la numeració d'aquests allà on va acabar la dels altres.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 14/04/2011 5:47

Ja m'explicaràs d'on treus aquesta conclusió.



Fran-Ikarus ha escrit:És d'en Munchausson, "filmador" oficial d'ARCA, i també foraire aquí (tot i que molt poc habitual)

Ara que veig aquells bitllets novament, em reafirmo en la teoria de que han començat la numeració d'aquests allà on va acabar la dels altres.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2209
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 14/04/2011 21:28

Avui he anat al Punt TMB de La Sagrera a veure si quedaven bitllets pel viatge d'aquesta nit, per si de cas (tot i què la meva intenció és anar al maig). Doncs bones notícies, els bitllets s'han esgotat. :plas

Segons m'ha dit l'informador, demà mateix es posen a la venda els bitllets pel viatge de maig, que degut al complet d'aquest, ja està confirmat. ))) El trajecte serà idèntic.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 15/04/2011 2:28

Bé, ja estic en l`autobús llançadora tornant del viatge amb el 300.
Tot ha anat bé, amb el trajecte pevist per la L2 i després un 5000 de Sagrada Família a Gaudí, on hem fet el pica-pica, més escàs que la primera vegada. Allà hi havia fotos d`època de la Sagrada Família, del 300 i de la construcció de la L5, juntament amb uns rètols tipus rombe antic del metro, amb el nom de Gaudí.
El tren, tot bé, encara que he vist que el sostre encara continua igual, sense ser el original.
Esperem poder repetir :)



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Divendres 15/04/2011 2:48

Hi han agut desperfectes.

Se ha trencat un vidre del M6.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 15/04/2011 4:04

es que sou com els nens petits, no se us pot deixar res. :) :) :)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 15/04/2011 8:06

El tema del vidre justament ha estat a causa d'un membre de seguretat que ha volgut forçar la pujada del vidre i de tanta força com ha fet ha quedat ben esmicolat. Per sort ningú ha près mal.
El viatge com bé ha comentat en Marçal doncs ha estat correcte, tot i que sí que és veritat que s'ha fet curt però l'important és que se'n vagin fent. A Gaudí el moment àlgid ha estat quan per l'altra via d'on hi havia el 5000 ha passat un dresina de via i obres amb la cara de sorpresa absoluta dels treballadors que hi havia dins. I bé també ha estat un plaer anar saludant usuaris d'aquest Fòrum i aficionats, tan ja coneguts com no coneguts. El pica-pica sí que ha sigut una mica pobre, amb begudes i una mena de piruletes de xocolata blanca i negra (no sé si hi havia res més). Esperem que es vagin repetint viatges d'aquests durant molts anys i que nosaltres en puguem gaudir (sigui anant a Gaudí o un altre lloc, valgui la rebundància :riure )



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 15/04/2011 9:20

Bus llençadora? Això vol dir que no us han deixat desfer el viatge amb els mateixos trens?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Divendres 15/04/2011 9:58

Platanito ha escrit:Bus llençadora? Això vol dir que no us han deixat desfer el viatge amb els mateixos trens?
Es deu referir al bus llençadora de La Pau al centre de Barcelona



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 15/04/2011 10:00

Algunes fotografies d'en wefer:
Fitxers adjunts
300-1.jpg
300-1.jpg (85.09 KiB) Visualitzat 6307 cops
300-2.jpg
300-2.jpg (61.33 KiB) Visualitzat 6307 cops
300-3.jpg
300-3.jpg (101.28 KiB) Visualitzat 6307 cops
300-4.jpg
300-4.jpg (87.43 KiB) Visualitzat 6307 cops
300-5.jpg
300-5.jpg (84.76 KiB) Visualitzat 6307 cops
300-6.jpg
300-6.jpg (93.54 KiB) Visualitzat 6307 cops
300-7.jpg
300-7.jpg (57.49 KiB) Visualitzat 6307 cops
300-8.jpg
300-8.jpg (77.59 KiB) Visualitzat 6307 cops
300-9.jpg
300-9.jpg (91.5 KiB) Visualitzat 6307 cops
300-10jpg.jpg
300-10jpg.jpg (74.28 KiB) Visualitzat 6307 cops



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 15/04/2011 10:09

Platanito ha escrit:Bus llençadora? Això vol dir que no us han deixat desfer el viatge amb els mateixos trens?

No home, s'ha fet i desfet amb els mateixos trens...

Jo anava en el viatge d'anada en el M-6 que es el que ha patit l'esglai del vidre, encara que era lluny del lloc, mentre erem en marxa s'ha sentit un sorroll molt fort i que tota la gent s'ha girat, la primera cosa que ho corregut es que una porta s'habia obert etc.. tampoc es podia veure res ja que anava ple de gom a gom i en seguida han dit que era un vidre.

Gracies trenscat (the cotxera-man) per l'explicació ja que a hores de ara encara no sabia ben be el que va pasar, sobre si algú es va fer mal, nomes cal veure les fotos del terra sanguinolent i la pared sota el vidre trencat " a lo psicosis oiga!! ja correran les fotos suposo, un noi alt tenia petites tallades a les mans suposo que es el que cita en Trenscat, pero res mes greu afortunadament a una porta del vestibul de Sagarada Familia el vaig veure que l'atenien.

En aquest "trencament" crec que es van perdre al tunel els dos poms daurats, i el tren va fer el viatge de tornada sense el vidre que van netejar molt acuradament (sang inclosa).

El viatge es va fer molt curt i jo crec que hi habia mes gent que l'anterior vegada, a Sagrada Familia el tren que ens va portar a Gaudí va circular "a lo Madrid" es a dir que per la via direcció Cornella varem anar cap a Horta, despres del passadis d'enllaç un ja no sabia a quin cantó de Sagrada familia L5 estavem i que el tren anes en aquell sentit tambe va causar sorpresa.

A Gaudí nomes hi habia habilitada una andana, l'altre estava en estat "d'origen", va ser curios ser allá, era la primera vegada que un tren de viatges s'aturava i baixava gent? potser si, com han dit la "dresina de vies" var ser tot un espectacle malgrat es va veure i sentir nomes en un moment, realment a la majoria de gent l'trezzo i demes era res comparat amb la circulacio de la dresina, aixi com els parlaments, la gent volia veure, tocar i ("gaudir" amb R) del tema tren.

El "refrigeri" si va ser una mica escas, ¿crisi potser?

Tambe vaig veure que en alguns llocs els filets daurats de la pintura del tren estaven una mica esborrats i en altres llocs s'intuia la pintura verda i crema sota la granate.

Tambe vaig veure bastanta gent aliena al mon "aficionat ferroviari i transportil" ¿Futurs afeccionats? potser si, molts preguntavem per les samarretes que alguns portavem etc..

Pel demes saludar a gent coneguda gaudir del 300 i veure molta gent desconeguda amb cara de flipe...que mes es pot demanar....



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 15/04/2011 10:13

A la foto 300-8 de wefer veig zombis s GAudi, sera cosa del festival del comic ¿..?? :?

Ja, ja, ja m'magino que estan "esborronats" a posta...




Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 15/04/2011 11:41

Doncs si, se m'ha oblidat dir que ahir vaig veure molts mitgans gráfics, TVE, TV3, BTV, La vangurdia digital etc...



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”