Confirmació viatge Ribes-Queralbs amb locomotora E1

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 28/09/2005 15:59

Jo faré com el Mr Elegancia/Baricentro i em posaré corbata i a mes a mes traje i recomanaria que la resta d'asistents fessin el mateix perque per una vegada que viatgem en cotxe saló hauriem d'anar vestits per la ocasió ;) i donar davant el personal de FGC una bona imatge del aficionats al ferrocarril.
A les dones asistents també els pregaría que escullin una vestimenta d'acord amb el cotxe saló.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 28/09/2005 16:13

davida ha escrit:Jo faré com el Mr Elegancia/Baricentro i em posaré corbata i a mes a mes traje i recomanaria que la resta d'asistents fessin el mateix perque per una vegada que viatgem en cotxe saló hauriem d'anar vestits per la ocasió ;) i donar davant el personal de FGC una bona imatge del aficionats al ferrocarril.
A les dones asistents també els pregaría que escullin una vestimenta d'acord amb el cotxe saló.
Ho sento, jo vindré ple de greix.
Ara fora bromes, que cadascú vingui com vulgui.
Això sí "se prohibe escupir" i compte amb les "blasfèmies" xD xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 28/09/2005 19:32

Al final venim, tant jo com mon pare...Així doncs...compteu amb nosaltres!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 28/09/2005 19:45

Queda confirmada la plaça d'Aaron i son pare.

En aquests moments, JA NO QUEDEN PLACES LLIURES. Queda tancada la inscripció.

Els usuaris Josep Serre i FGCpowa (Ruben) mantenen la preferència de plaça fins que se sàpiga el dia definitiu de l'excursió, per tal que puguin negociar amb llurs empreses.
Mr.Baricentro té preferència de plaça amb les mateixes condicions.

L'usuari Enthfe001 (Eloi) m'ha de confirmar la seva plaça. No et facis pregar...

---------------------------------------

En cas que per qualsevol motiu els usuaris Josep Serre, FGCPowa, Mr.Baricentro o Entfe001 no puguéssin venir es tornaria a obrir la inscripció per estricte ordre de resposta per cobrir aquestes quatre places.

Si algú vol optar a alguna d'aquestes amb preferència pot manifestar-ho des d'ara mateix.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 28/09/2005 20:43

Donat que ja he començat el curs universitari, la meva presència al fòrum es veurà dràsticament reduïda, raó per la qual he tardat taaaaant en confirmar reserva.

Confirmo assistència

I ara me'n torno als meus subgrups de Sylow...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 28/09/2005 20:52

entfe001 ha escrit:Donat que ja he començat el curs universitari, la meva presència al fòrum es veurà dràsticament reduïda, raó per la qual he tardat taaaaant en confirmar reserva.

Confirmo assistència

I ara me'n torno als meus subgrups de Sylow...
és que has trigat 24 hores en contestar...imperdonable. :D
Plaça de l'Eloi confirmada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 29/09/2005 1:07

Jo no us puc dir res encara, però ja posats...em penso que podem omplir el tren amb poques setmanes de diferència.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 30/09/2005 12:37

liniadelRipollés ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:
Queda lliure la plaça preferent de Joan Espina.

Així doncs, 3 places lliures, 3 places preferents a confirmar, i 2 reservades a confirmar)
I NO PODEU SORTIR A LA TARDA?!?!?! :cop :cop :cop


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 30/09/2005 16:21

megapauer ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:
Queda lliure la plaça preferent de Joan Espina.

Així doncs, 3 places lliures, 3 places preferents a confirmar, i 2 reservades a confirmar)
I NO PODEU SORTIR A LA TARDA?!?!?! :cop :cop :cop
Crec que estaràs ben lluny de casa el dia del viatge. De veritat ho lamento, però això dels viatges mai pot satisfer a tothom, com a mi m'agradaria. En qualsevol cas, compto amb tu si d'aquí un temps fem un viatget encara és estrany fins dalt a Núria. De moment, no puc donar més dades... :D

Es pujarà de matí d'acord amb l'horari establert per FGC.

Hores d'ara ja sé el dia i l'horari aproximat, però hi ha un punt dels proposats per FGC que em fa una mica de mal als ulls, no és res greu, però espero poder-ho solucionar en breu i fer, doncs, l'excursió una mica millor.

Per tant, el viatge està plenament confirmat, ja tinc la confirmació de disponibilitat de la composició, maquinista, ajudant i cap de tren.

Ho passarem bé encara que aquells que vau venir al viatge del 2004 ho trobareu curtet, només fins a Queralbs, això si no s'espatlla la locomotora...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dissabte 01/10/2005 0:59

Confirmo asistència. ;)

Coordialment,



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 01/10/2005 1:02

Si pel què fos acabés quedant alguna plaça lliure me la reservo per a la meva xicota :P



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 14/10/2005 23:44

Hi ha hagut uns imprevistos que fan que mon pare no pugui assegurar l'assistència fins al dia abans de la sortida. Degut a aquests imprevistos, si ell no hi va, jo tampoc. Així doncs, poso a disposició, molt al meu pesar, la meva plaça i la seva. Ja m'explicareu com ha anat tot...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 15/10/2005 16:19

aarongilp ha escrit:Hi ha hagut uns imprevistos que fan que mon pare no pugui assegurar l'assistència fins al dia abans de la sortida. Degut a aquests imprevistos, si ell no hi va, jo tampoc. Així doncs, poso a disposició, molt al meu pesar, la meva plaça i la seva. Ja m'explicareu com ha anat tot...
Si hi ha algú que es trobi en aquesta situació cal que avisi JA.

Degut a aquesta baixa, la Malba pot venir a la trobada sempre que trenscat ho confirmi com més aviat millor.

Comunico que qui el 4 de novembre, a molt tardar, no hagi efectuat el pagament dels 15 euros per persona perd la plaça. Ara bé, es prega fer el pagament quan abans millor. NO s'accepta el pagament el mateix dia de l'excursió.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 15/10/2005 16:25

El senyor Lluís de Victòria té reserva de plaça preferent.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

malba
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: malba » Diumenge 16/10/2005 13:51

:o caram!!! Vist com han anat les coses i les ganes que teniu de coneixe'm :D , vindré amb molt de gust a aquesta trobada. El Bernat ja em va explicar que era una mica dificil trobar una plaça lliure, però vista la situació, acceptaré amb molt de gust acompanyar-vos en aquest viatge :atac
Així doncs, compteu amb mi pel dia 13 :ok



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 16/10/2005 14:03

liniadelRipollés ha escrit:Comunico que qui el 4 de novembre, a molt tardar, no hagi efectuat el pagament dels 15 euros per persona perd la plaça. Ara bé, es prega fer el pagament quan abans millor. NO s'accepta el pagament el mateix dia de l'excursió.
liniadelRipollés ha escrit:En aquests moments s'estan coent els bitllets edmonson del viatge!

Qui farà de pica? A què no us ho imagineu?

També talonari de multes.
Veus què passa si dius segons quines coses? Tens gent que no paga per tenir una dedicatòria teva en forma de multa! :D :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 16/10/2005 19:33

Són sis-cents euros de multa més 4,55 del viatge a/t.

Algú no paga? xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 16/10/2005 19:40

liniadelRipollés ha escrit:Són sis-cents euros de multa més 4,55 del viatge a/t.

Algú no paga? xD
Pots fer la llista dels "paganos" o no. >:(



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 16/10/2005 19:57

abegot ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Són sis-cents euros de multa més 4,55 del viatge a/t.

Algú no paga? xD
Pots fer la llista dels "paganos" o no. >:(
En breu publicaré una llista de morosos xD :twisted:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 19/10/2005 13:33

abegot ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Són sis-cents euros de multa més 4,55 del viatge a/t.

Algú no paga? xD
Pots fer la llista dels "paganos" o no. >:(
Calla calla, que a Girona ja en tenim prou amb l'alcal-deessa Pagans :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”