13 de Novembre E1+saló+K.

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

13 de Novembre E1+saló+K.

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 30/09/2005 16:28

En espera de l'horari definitiu a ajustar amb FGC, tenim viatge programat per al proper diumenge 13 de Novembre.

Els usuaris FGCpowa i JosepSerre han de confirmar en aquest fil que poden venir al més aviat possible.

I si neva?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 30/09/2005 19:37

Això és el K que anirà darrere del cotxe saló.

Si algú vol pujar mercaderies dins del K que ho digui.
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 02/10/2005 19:51, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 01/10/2005 1:12

Tal com ja he dit a l'altre fil de la Trobada de Saló a Queralbs en cas que finalment quedi alguna plaça més lliure me l'agafo per la xicota :) Si no pot ser cap problema, però m'agradaria que pugués venir 8)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 01/10/2005 14:50

liniadelRipollés ha escrit:Això és el K que anirà darrere del cotxe saló.

Si algú vol pujar mercaderies dins del K que ho digui.
La nevera no puja? :D :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 01/10/2005 15:24

entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Això és el K que anirà darrere del cotxe saló.

Si algú vol pujar mercaderies dins del K que ho digui.
La nevera no puja? :D :)

No siguem doleeeents....que la línia del cremallera està tancada al públic..., que ens posen el K darrera pel mateix preu....que hi ha dos gafes dins el tren...que al novembre ja fa fred i poden "passar coses celestials"...que estic pressionant per fer les coses "amb efectes especials"...que és FGC....que si continuem "amargant-los" acabaranb comprant automotors de mercaderies i adéu vagonets i maniobres....



Independentment d'això, crec que poden arribar a pujar-se dues bicicletes dins el K...així que menys bromes.... :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 01/10/2005 21:25

liniadelRipollés ha escrit:
entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Això és el K que anirà darrere del cotxe saló.

Si algú vol pujar mercaderies dins del K que ho digui.
La nevera no puja? :D :)

No siguem doleeeents....que la línia del cremallera està tancada al públic..., que ens posen el K darrera pel mateix preu....que hi ha dos gafes dins el tren...que al novembre ja fa fred i poden "passar coses celestials"...que estic pressionant per fer les coses "amb efectes especials"...que és FGC....que si continuem "amargant-los" acabaranb comprant automotors de mercaderies i adéu vagonets i maniobres....



Independentment d'això, crec que poden arribar a pujar-se dues bicicletes dins el K...així que menys bromes.... :D
En lloc de bicicletes, ... no seria millor? ..... dos o tres trineus motoritzats?


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 02/10/2005 16:00

En aquests moments FGC ha acceptat gairebé plenament totes les meves "propostes de millora" respecte la primera oferta d'horari feta per ells (també molt bona, tot s'ha de dir) L'excursió serà, doncs, una mica més completa i més "rail-friendly" :D

Continuen les negociacions, gairebé finalitzades.

Hores d'ara no sé si la locomotora circularà en paquet o en solitari i això és important. En breu, sabré alguna cosa.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 02/10/2005 16:04

liniadelRipollés ha escrit:Hores d'ara no sé si la locomotora circularà en paquet o en solitari i això és important. En breu, sabré alguna cosa.
Explica'm això que no ho entenc...i com que és important...:D Això que dius que circularà en solitari, potser que sigui el que em temo?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 02/10/2005 16:20

aarongilp ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Hores d'ara no sé si la locomotora circularà en paquet o en solitari i això és important. En breu, sabré alguna cosa.
Explica'm això que no ho entenc...i com que és important...:D Això que dius que circularà en solitari, potser que sigui el que em temo?
Hi ha tres formes de fer la circulació:

a) Que el nostre tren s'expedeixi sol.

b) Que el nostre tren s'expedeixi darrera un altre, a la vista, formant un paquet de trens.

c) Que el nostre tren s'expedeixi davant un altre, a la vista, formant també un paquet de trens.

Cada situació té uns avantatges i uns inconvenients. Si fos per mi, m'agradaria pujar davant d'un altre i baixar en solitari. Ara bé, això ni els de circulació ho saben encara...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 02/10/2005 16:24

Sort que no és el que em temia! Així doncs, aquest altre tren que pujaria (en cas que es pogués) seria, simplement, 'per fer bonic'?

A mi em faria gràcia veure-ho, però ho veig extrany...(és el que té estar acostumat a anar sempre en renfe)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 02/10/2005 16:33

aarongilp ha escrit:Sort que no és el que em temia! Així doncs, aquest altre tren que pujaria (en cas que es pogués) seria, simplement, 'per fer bonic'?

renfe)
Per fer bonic ja va el nostre, home! :D :D

No, Aaron, podria tractar-se d'un tren d'obres o bé del servei públic Ribes-Queralbs que es fa per als habitants de la vall mentre el cremallera resta tancat als "urbanites". Hi ha un tren d'aquests, de vegades substituït per un autobús, cada dues hores i mitja aproximadament.

Crec que els de circulació deuen estar flipant amb mi.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 02/10/2005 16:35

Val, val...és que sino, seria molta llet, que a més del nostre pujés un altre tren by the face i només per a complaure'ns :D

Apa, esperem que les negociacions et vagin bé i puguem disfrutar molt del viatge :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 02/10/2005 16:38

liniadelRipollés ha escrit:
aarongilp ha escrit:Sort que no és el que em temia! Així doncs, aquest altre tren que pujaria (en cas que es pogués) seria, simplement, 'per fer bonic'?

renfe)
Aviam si vigilem els quotes!! No sigui per cas que certa empresa ferroviaria tingués quelcom a veure en la sortida...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 02/10/2005 16:38

aarongilp ha escrit:Val, val...és que sino, seria molta llet, que a més del nostre pujés un altre tren by the face i només per a complaure'ns :D
Home, si el paguéssim no ho dubtis....


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 02/10/2005 16:42

liniadelRipollés ha escrit:
aarongilp ha escrit:Val, val...és que sino, seria molta llet, que a més del nostre pujés un altre tren by the face i només per a complaure'ns :D
Home, si el paguéssim no ho dubtis....
No, no, ja està bé tal com está...:D :D Però si que podrien fer-ho per la nostra cara bonica, no? :D :D :twisted: :twisted:


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 02/10/2005 17:20

En aquests moments s'estan coent els bitllets edmonson del viatge!

Qui farà de pica? A què no us ho imagineu?

També talonari de multes.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 03/10/2005 9:46

liniadelRipollés ha escrit:En aquests moments s'estan coent els bitllets edmonson del viatge!

Qui farà de pica? A què no us ho imagineu?

També talonari de multes.
Ja comptes amb algú que pugi sense bitllet? :twisted: :D :)



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 03/10/2005 22:37

Nooo...multes no, Percepcions mínimes
liniadelRipollés ha escrit:En aquests moments s'estan coent els bitllets edmonson del viatge!

Qui farà de pica? A què no us ho imagineu?

També talonari de multes.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 04/10/2005 16:02

entfe001 ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:En aquests moments s'estan coent els bitllets edmonson del viatge!

Qui farà de pica? A què no us ho imagineu?

També talonari de multes.
Ja comptes amb algú que pugi sense bitllet? :twisted: :D :)
De moment ja hi ha diverses persones que han fet la transferència bancària i per tant ja tenen bitllet assegurat-
Ja tinc els dos obliteradors preparats per picar els bitllets edmonson a l'anar i al tornar amb forma del forat diferent.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 06/10/2005 21:41

Les últimes negociacions amb FGC pinten molt bé. :D

Prepareu les càmeres!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”