Visita a les cotxeres del Tramvia Blau el passat 31/10/13

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 237

Visita a les cotxeres del Tramvia Blau el passat 31/10/13

Entrada Autor: TramviaBlau » Dissabte 02/11/2013 10:40

EDITO, fotos mes grans

Com que veig que ningú no comenta res d'aquesta visita emmarcada a la setmana ferroviària, penjo unes fotos que vaig fer.....esperava que algú o hagués fet abans, primer pels problemes per penjar fotos que he tingut a l´entrada sobre el llaç de Gràcia, (ara vaig a mirar de solucionar-lo) però a mes a més perquè vaig arribar tard i la meva càmera està demanant a crits una actualització...... a la visita hi havia companys amb material molt professional i amb més art que jo..... :oops: :oops:

Primer de tot van treure fora de les cotxeres un tramvia de cada dels que tenen, es a dir, el nº2 com a representant de la primera serie, la jardinera, el nº 6 com a representant de la segona serie reformada i el nº 10 de la segona serie sense reformar.

Imatge


Aqui intento imitar una foto molt famosa del company Joan Sans feta fa gairebé 30 anys...

Imatge

Una altre versió

Imatge

Un senyor de TMB del que desconec el nom (vaig arribar tard) va explicar detalls del funcionament, reforma dels tramvies, detalls de l´accident del 7.....resumint ens van dir que el 5 esperen que torni a circular per setmana santa i el mecànic que ens va ensenyar el taller va dir que volien reformar primer la jardinera però aixo exigia un nou projecte de reforma per poder ser aprovat, així que van enviar el 5, ja que el projecte del 6 i el 7 es el mateix per tots. També que la intenció ( només intenció), es conservar un tramvia de la serie 5-10 sense reformar ( i conseqüentment sense circular).

Detall dels motors del 5 que s´han quedat a les cotxeres i li posaran quan torni.

Imatge

Aixo significa que la jardinera no circularà el proper estiu...... no se si és bo o dolent, penso que en algun moment de l´estiu que ve algú preguntarà als diaris que passa i el tema sortirà a la llum i al menys es parlarà dels tramvies i les reformes....això es bo....però ja sabem que aquí els periodistes no s´enteren gaire i amb precedents com la carta al director queixant-se dels semàfors antics d´Urgell....no se com podria acabar tot.

Aqui un servidor amb el nº2 gracies a un company que em va fer la foto.

Imatge

El meu reconeixement als mecànics del Tramvia que per culpa d´uns accidents i enfermetats estan en sota mínims i només treballen dos de cinc, o millor dos i mig perquè els acabaven de posar un aprenent per ajudar-los.

P.D. No puc penjar les fotos mes grans, crec que es culpa del Flickr....si algú en sap més que m´ajudi si us plau.


EDITO: Gràcies a aim he pogut posar les fotos mes grans, també corregeixo on parlo sobre la serie 5-10 i no 6-10 , s´em va anar el dit.......
TramviaBlau l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 02/11/2013 22:04, en total s’ha editat 3 vegades.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 02/11/2013 14:52

Tinc molt poc temps i fa bastant que només em passo per aquí a mode lectura. Vaig poder assistir a la visita per molt poc ja que em va quedar entre dues visites mèdiques per les quals havia demanat el matí lliure a la feina. Malauradament quan al final van fer circular el 6 vaig haver de marxar perquè feia tard... i al arribar ja estaven tots fora.

TramviaBlau ja ha comentat bastant bé el que es va explicar. Si la memòria no em falla el que es conservarà tal qual serà el 10, per tant el 8 també es reformarà. La idea es reformar-los tots excepte el 2 i 10. No recordo el que van dir de la jardinera... La visita va estar molt bé, tant a nivell d'explicacions com del que es va poder veure (material motor i interior de les cotxeres). Ens van aclarir el que va passar amb l'incident del número 7 i els motius dels diferents "tunejats". Vist que els obliguen a tunejar els tramvies per poder circular amb passatge i per tant no podrem veure els altres, crec que seria bo que alguna vegada a l'any com a mínim mostressin la resta de tramvies al public, tal i com s'ha fet ara. Així tothom podria gaudir de la resta de tramvies encara que sigui de forma estàtica.

Per penjar les fotos via Flickr has de donar-li al botó que té com un rectangle amb una fletxa (el tercer començant des de la dreta, just sota la foto) i allà seleccionar BBCode. Copies i enganxes el codi aquí.

Us deixo amb un parell de fotos, amb el número 2 com a protagonista (tenia moltes ganes de veure'l):

Imatge
Cotxeres del Tramvia Blau by Xavier Bayod, on Flickr

Imatge
Tramvia Blau nº2 by Xavier Bayod, on Flickr


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 02/11/2013 15:39

Moltes gràcies a tots dos per les cròniques i detallades informacions (he copiat les corresponents al futur de les unitats de tramvia cap al tema sobre la reforma de la sèrie, perquè pugui continuar allà el debat respectiu)

Respecte la visita en si mateixa (també n'havia vist ja fotos a través d'un contacte de Facebook), posa les dents llargues i sembla molt ben resolta, exhibint tot allò que es pot exhibir :plas (també és cert que el Tramvia Blau ho té tot reunit en un espai molt acotat, i això i la quantitat limitada de sèries ho possibilita). Tant de bo es pogués repetir, en cap de setmana.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/11/2013 12:38

Per cert, en Ricard Fernández Valentí també hi va ser, i ha fet un article, a http://eltranvia48.blogspot.com.es/2013 ... l?spref=tw



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”