Sortida metro històric 2015

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Sortida metro històric 2015

Entrada Autor: metring » Dijous 09/04/2015 14:20




Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 09/04/2015 14:42

"hiszteric" segons la URL, ha ha ha... :) Doncs ja seria una mica això! Quin poc marge!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 09/04/2015 17:19

Vaja, altre cop no hi puc anar. >:(



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 09/04/2015 21:55

Vaja, sembla ser que la excusa de que el tren no pot anar més enllà de Sagrada Família sols s'utilitza quan convé, el més intrigant ara es el motiu (excusa de torn) per iniciar a Sagrada Família i no fer el tram sencer des de La Pau fins a Sant Antoni com fa 4 o 5 anys. En fi, TMB... :nose


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 10/04/2015 8:01

Hi ha bastanta gent, i això que sòn les vuit en punt.

PD: escric des del mòbil


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 10/04/2015 9:55

Ah, ostres, que aquest any no comença (ni acaba) a La Pau!

Se'm complicarà la logística, doncs...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 10/04/2015 15:22

Apa, jo ja tinc les dues meves! Les ha anat a recollir aquest matí el meu pare, la 056 i 057 són.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 15/04/2015 13:57

La nuit de gloire eeeest arrivéeeee... (aquests temes no acostumàvem a tenir-los al subfòrum de trobades i esdeveniments?)

A veure la meva logística aquest any: per agafar el Gran Metro hauré d'agafar el metro primer, d'acord. La tornada, però, ja veurem... Seria fantàstic que, si hi ha més gent que hagi de tornar a La Pau, ens deixessin fer-ho amb el tren, en el seu viatge cap a la cotxera :P


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 15/04/2015 14:28

Fran-Ikarus ha escrit:(aquests temes no acostumàvem a tenir-los al subfòrum de trobades i esdeveniments?)
Tota la raó. Així s'ha fet.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 15/04/2015 22:23

Seguirem l'event en directe, a temps real, al Magazín.
http://magazin.amicsdelbus.com/20150415 ... oric-2015/


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 15/04/2015 23:02

Me acabo los makis de salmón y cojo el coche. Nos vemos en 45min.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 15/04/2015 23:03

Em fa llàstima que la sortida sempre cau en un dia de dilluns a divendres... Per què no ho fan un dissabte o un diumenge?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 16/04/2015 9:31

Adolescent barceloní ha escrit:Seguirem l'event en directe, a temps real, al Magazín.
http://magazin.amicsdelbus.com/20150415 ... oric-2015/
Dramàtics els minuts bolcats, entre 0:38 i 0:50 :)
Renfe445 ha escrit:Em fa llàstima que la sortida sempre cau en un dia de dilluns a divendres... Per què no ho fan un dissabte o un diumenge?
De dissabte a diumenge no, perquè amb el plantejament actual cal que no hi hagi servei regular de metro. De divendres a dissabte començaria molt tard, i a més compten amb només 3 hores per fer el manteniment nocturn. De diumenge a dilluns no hi hauria diferència amb la planificació actual, pel que fa a "compromisos laborals" de la gent l'endemà, i molt probablement sí que hi hauria més dificultats pel que fa a participació de personal de TMB.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 16/04/2015 9:54

Fran-Ikarus ha escrit:De dissabte a diumenge no, perquè amb el plantejament actual cal que no hi hagi servei regular de metro.
Aquest és el problema. La circulació s'hauria de fer entre els trens de servei regular els caps de setmana, com es fa a d'altres ciutats (més) europees.
Per exemple seria ideal els matins de diumenge quan hi ha freqüències de 10 minuts.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 16/04/2015 10:43

Mmm, amb la velocitat que assoleix actualment no ho veig viable, creieu-me. El ritme és molt més "conservador" que, per comparar-ho amb quelcom, el que assolien els Brill 18 i 301 quan sortien.

Segurament no sigui "físicament impossible", però molts altres factors (manteniment?) potser haurien de canviar força. L'absència de vies que facin d'apartador tampoc ajuda gaire (altrament es podria plantejar que no hagi d'arribar fins a un extrem, per invertir el sentit, i això podria compensar part del retard que aniria acumulant respecte la velocitat d'un 9000, en el cas de la L2)

Abans que tot això, jo frisaria perquè es pogués tornar a fer algun recorregut diferent, ni que fos amb el format actual. L4 o L3 passant pel "sector Gran Metro", vaja.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 16/04/2015 11:54

Ja saps... Que si el 300 no té sistemes de seguretat, que és un risc, blablabla



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 16/04/2015 13:14

Fran-Ikarus ha escrit:Mmm, amb la velocitat que assoleix actualment no ho veig viable, creieu-me. El ritme és molt més "conservador" que, per comparar-ho amb quelcom, el que assolien els Brill 18 i 301 quan sortien.

Segurament no sigui "físicament impossible", però molts altres factors (manteniment?) potser haurien de canviar força. L'absència de vies que facin d'apartador tampoc ajuda gaire (altrament es podria plantejar que no hagi d'arribar fins a un extrem, per invertir el sentit, i això podria compensar part del retard que aniria acumulant respecte la velocitat d'un 9000, en el cas de la L2)

Abans que tot això, jo frisaria perquè es pogués tornar a fer algun recorregut diferent, ni que fos amb el format actual. L4 o L3 passant pel "sector Gran Metro", vaja.
Aviam avaim, el tema de la velocitat agafa-ho amb pinces, el motorista duu el 300 lentet per a que el viatge no duri un suspir. Cert és que el tren no podrà assolir la velocitat màxima de la resta de trens, però no ens oblidem que els 300 han compartit carrussel amb les 1000, 1100 i 3000, així que el tema de la velocitat no hauria de ser un problema molt greu.

Si no surt es pels temes de sempre... De totes maneres caldria veure el tema de la tensió o el del fre regeneratiu a les sèries actuals.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 16/04/2015 18:59

Fran-Ikarus ha escrit:Mmm, amb la velocitat que assoleix actualment no ho veig viable, creieu-me.
No cal que pari a totes les estacions.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 17/04/2015 9:25

Per portar passatge sí (entenc que aquesta seria la idea, a l'estil dels 100 els diumenges dels anys 80, no?). Imagina que hi puges, per casualitat, per anar a Urquinaona, i et porta fins a Passeig de Gràcia o Girona ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 17/04/2015 10:44

Fran-Ikarus ha escrit:Per portar passatge sí (entenc que aquesta seria la idea, a l'estil dels 100 els diumenges dels anys 80, no?). Imagina que hi puges, per casualitat, per anar a Urquinaona, i et porta fins a Passeig de Gràcia o Girona ;)
Podria circular com tren especial que no admet passatge. És a dir, es faria igual que ara quedant a una estació de sortida i amb una altra d'arribada.
L'altra manera és la que es feia a FGC o quan es retira un tren a cotxeres, avisant que aquell tren només farà un recorregut parcial, ja sigui per megafonia o a viva veu pel personal del tren.

La idea és simplement no haver de fer-ho de matinada i per tant obrir-lo més pel públic en general (sobretot familiar) i no únicament per a aficionats.
Possibles trajectes:
  • L3 - Cotxeres Sant Genís <> Trinitat Nova
  • L5 - Vilapicina <>Vall d'Hebron (o cotxeres Sant Genís)
  • L5 - Cotxeres Can Boixeres <> Cornellà
He escollit mirant els esquemes de vies de tal manera que pugui començar i acabar el tram sense molestar la resta de trens i que no sigui molt llarg. A més tots són trams amb poc volum de demanda i més un diumenge al matí.
Vies L3
Vies L5



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”