Fer una quedada els que siguin membres del FTC?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quin dia quedem?

L’enquesta ha acabat el Dimecres 30/09/2015 21:59

El 3
2
20%
El 10
5
50%
El 17
1
10%
El dia de Nadal
2
20%
Altres propostes (explicar)
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 10
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Fer una quedada els que siguin membres del FTC?

Entrada Autor: metring » Dissabte 26/09/2015 10:21

I si es fa una trobada més informal, i deixem que els temes sorgeixin de forma espontània en una tarda distesa? Quedem per berenar i parlem del que surti. Si volem tractar temes com els que dieu, tenim en Fòrum o es poden tractar propostes fent-les arribar als organismes corresponents.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 26/09/2015 10:32

metring ha escrit:I si es fa una trobada més informal, i deixem que els temes sorgeixin de forma espontània en una tarda distesa? Quedem per berenar i parlem del que surti. Si volem tractar temes com els que dieu, tenim en Fòrum o es poden tractar propostes fent-les arribar als organismes corresponents.
Yo si quedo es para pasármelo bien, hacer cosas divertidas.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 26/09/2015 14:23

Estoy bastante de acuerdo con lo que dices. Si "obligamos" a la gente a preparar temas para hablar, no será suficientemente atractivo y esto no arrancará.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 26/09/2015 17:31

Doncs d'acord, fem una quedada més entretenida, això pot estar bé també, a mi m'agraden les dues formes, com una assamblea o d'aquesta manera :hola :hola :hola :ok


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 26/09/2015 17:37

Carlos González ha escrit:[...] entretenida [...]
*Entretinguda. :x


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 26/09/2015 17:39

Una assemblea (suposant que tingués sentit de parlar d'assemblees d'un ens que no està constituït com a associació) està uns quants graus de rigor i organització per sobre d'allò que voleu fer...

Millor que feu quelcom entretingut i informal, que serveixi per conèixer-vos i tenir ganes d'anar fent més coses en el futur, que així hem començat tots fa anys ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 26/09/2015 18:30

bigcoaster ha escrit: *Entretinguda. :x
:) M'he equivocat, no tornarà a passar XD


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 26/09/2015 20:54

Es posa una enquesta amb alguns dies, i el dia que tingui més vots és el dia que es fa la quedada. El lloc, Estació de França, segons els comentaris dels foraires.

Es convoca el dia escollit a una hora determinada als usuaris, i que hi vagin; els temes ja sortiran. No entenc tanta parafernàlia en una cosa que és molt simple.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 26/09/2015 21:07

Yo quiero quedar para conoceros y hablar de lo de siempre, vamos, como si quedase con mis amigos.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 26/09/2015 21:58

Bona pensada l'enquesta! Poso dia 3 també, encara que amb una setmana de marge no serà fàcil, però bé.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 26/09/2015 22:26

Je, je, qui vota "Per Nadal" suposo que ja deu estar engreixant el tió per tal que tots els usuaris que vinguin s'emportin regalets... :D



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 26/09/2015 22:38

N'hi han molts usuaris que ni sé els noms de veritat, normalment jo escric "Last Guardian" en les meves comptes i en el meu canal de YouTube que faig màgia amb les cartes, però aquí m'he posat el meu nom i es clar, la majoria ni sé com us dieu.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 27/09/2015 10:04

Carlos González ha escrit:N'hi han molts usuaris que ni sé els noms de veritat, normalment jo escric "Last Guardian" en les meves comptes i en el meu canal de YouTube que faig màgia amb les cartes, però aquí m'he posat el meu nom i es clar, la majoria ni sé com us dieu.
No t'estressis, ja els coneixeràs.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 29/09/2015 11:54

Posem com a data límit per votar demà mateix. Cal desempatar d'entre dues opcions. A més, afegim opció a canviar el vot. Si no s'aconsegueix, donarem per anul·lada la trobada, sentint-ho molt.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 01/10/2015 11:52

Ja està finalitzada l'enquesta: així el dia 10 és el que guanya per fer la trobada.

Encetem llista dels qui vindreu?



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 01/10/2015 17:54

Carlos González ha escrit:
bigcoaster ha escrit: *Entretinguda. :x
:) M'he equivocat, no tornarà a passar XD
Tranquil, no ho faig amb mala fe o amb fe de criticar, simplement, com que veig que segurament no parles el català de costum, t'ajudo a millorar.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 01/10/2015 21:58

En principi, jo m'apunto. Així que obro la llista:

- Javi M



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 01/10/2015 22:12

Segon de la llista

Carlos G-


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 01/10/2015 22:58

Javi M
Carlos G
wefer



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 06/10/2015 10:59

Bé, vist l'èxit de convocatòria crec que millor ho deixem per un altre ocasió que sigui més atractiva, no creieu? :roll:



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”