Trobada Scopic i portes obertes L9 Sud

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Re: Trobada Scopic i portes obertes L9 Sud

Entrada Autor: Platanito » Dijous 11/02/2016 17:39

Potser vindré, peut-être pas...

pd: records a la família wefer-metring :D


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 12/02/2016 8:10

Ostres, si és avui divendres no sé si podré venir, a les 15:00 estaré fent fotos a la inauguraćió de Cèntric


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 12/02/2016 11:19

Jo a les 15:30 estaré a Collblanc i d'allà aniré cap a Zona Universitària per fer tot el recorregut sencer.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 12/02/2016 13:55

Nosaltres intentarem estar a Zona Universitària a les 4, però no ho podem assegurar al 100%
A tot això, veieu viable anar avui a l'Scopic? O és massa just?



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 12/02/2016 13:59

Jo crec que massa just. per la meva part ara mateix sortiré cap a Zona. I a les 19 marxaré a Tàrrega amb l'R12. Tarda ferroviària que diuen xD


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 12/02/2016 14:39

També crec que serà massa just fer les dues coses la mateixa tarda.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 12/02/2016 15:48

Clar, si haguessin obert al públic al matí, un cop fet l'acte institucional, hauria donat temps de fer les dues coses. Encara hi ha temps per l'Scopic fins a final de mes.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 12/02/2016 20:55

Al directe que han fet els del diari Ara s'ha pogut veure que a l'arribar a Aeroport T1 ha passat el mateix que va ocórrer el dia de les proves a Fira: mentre baixava gent, el tren ha tancat portes i s'han quedat a dins. Almenys han pogut veure la cua de maniobres i la cotxera :)


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 13/02/2016 2:07

fgc113 ha escrit:Al directe que han fet els del diari Ara s'ha pogut veure que a l'arribar a Aeroport T1 ha passat el mateix que va ocórrer el dia de les proves a Fira: mentre baixava gent, el tren ha tancat portes i s'han quedat a dins. Almenys han pogut veure la cua de maniobres i la cotxera :)
Aquest sempre és un dubte que he tingut en una línia automatitzada. Com ho faràn per, el dia que hi hagi moltes aglomeracions, deixar que surti tota la gent abans de tancar portes?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 13/02/2016 10:00

Al final va anar-hi algú?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 13/02/2016 10:50

oriolp13 ha escrit:
fgc113 ha escrit:Al directe que han fet els del diari Ara s'ha pogut veure que a l'arribar a Aeroport T1 ha passat el mateix que va ocórrer el dia de les proves a Fira: mentre baixava gent, el tren ha tancat portes i s'han quedat a dins. Almenys han pogut veure la cua de maniobres i la cotxera :)
Aquest sempre és un dubte que he tingut en una línia automatitzada. Com ho faràn per, el dia que hi hagi moltes aglomeracions, deixar que surti tota la gent abans de tancar portes?
Sembla que a cada estació està amb les portes obertes el mateix temps. Tanta automatització i tanta camereta per a que després passin aquestes coses. Que, d'acord, no és molt greu, però ho han d'arreglar.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 13/02/2016 13:56

oriolp13 ha escrit:
fgc113 ha escrit:Al directe que han fet els del diari Ara s'ha pogut veure que a l'arribar a Aeroport T1 ha passat el mateix que va ocórrer el dia de les proves a Fira: mentre baixava gent, el tren ha tancat portes i s'han quedat a dins. Almenys han pogut veure la cua de maniobres i la cotxera :)
Aquest sempre és un dubte que he tingut en una línia automatitzada. Com ho faràn per, el dia que hi hagi moltes aglomeracions, deixar que surti tota la gent abans de tancar portes?
Si els del CCM fessin la seva feina no passaria, però esclar, no es treuen els motoristes per estar pendent del tren, si no l'estalvi en personal no hi és enlloc ;)
Adolescent barceloní ha escrit:Al final va anar-hi algú?
Jo vaig ser-hi des de les 15h, iniciant a Zona Universitària, i hi vaig estar fins poc abans de les 19h. Pel camí vaig trobar-me amb en Wefer i la Metring! Durant més de tres hores, a banda de fer-me la línia sencera de cop, vaig tafanejar totes les estacions (excepte Can Tries | Gornal).

Les estacions del Prat si fa no fa són totes iguals a nivell de disseny, i escandalosament grans, veure'm si s'omple mai o no. Les de la zona logística en canvi són petitetes i sense acabats a les parets. El sobrecost que haurà costat fer les estacions del prat, ja podria haver-se estalviat per tapar la pedra de les estacions de la Zona Franca, en fi...
L'estació d'Europa | Fira se m'ha fet força curiosa, doncs te pinta que ha estat construida a cel obert però s'hi circula a 2 pisos. La distribució de l'estació em sembla més entretinguda que les del tipus pou.
També vaig aprofitar per mirar millor l'estació de Fira, i m'ha agradat força, es nota mooooolt que està fet per un japonès. I la sorpresa del dia me la va donar l'estació de l'Aeroport T2, l'entrada de llum natural (suposo) l'afavoreix moltíssim.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 13/02/2016 15:35

A mi em va agradar Zona Universitària, els colors li donen una calidesa que no tenen altres estacions de L9 Nord-10.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 13/02/2016 15:54

Les estacions que més m'han agradat pel que he vist a les fotos (ja pujaré a Barcelona el mes que ve) són Zona Universitària amb el terra roig i la làmpada, les tres del Prat que són iguals però amb diferents colors (Cèntric, Mas Blau i Parc Nou), les de les parets a l'aire (Mercabarna i Parc Logistic) i, per descomptat, Fira.
fgc113 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 23/02/2016 23:21, en total s’ha editat 1 vegada.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 13/02/2016 23:48

fgc113 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:
fgc113 ha escrit:Al directe que han fet els del diari Ara s'ha pogut veure que a l'arribar a Aeroport T1 ha passat el mateix que va ocórrer el dia de les proves a Fira: mentre baixava gent, el tren ha tancat portes i s'han quedat a dins. Almenys han pogut veure la cua de maniobres i la cotxera :)
Aquest sempre és un dubte que he tingut en una línia automatitzada. Com ho faràn per, el dia que hi hagi moltes aglomeracions, deixar que surti tota la gent abans de tancar portes?
Sembla que a cada estació està amb les portes obertes el mateix temps. Tanta automatització i tanta camereta per a que després passin aquestes coses. Que, d'acord, no és molt greu, però ho han d'arreglar.
Aleshores, per el MWC que pensen fer, amb les aglomeracions? Que es tanquin les portes i els que no han baixat que es fotin?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 23/02/2016 22:31

Algú s'apunta aquest cap de setmana a l'Scòpic? Crec que és l'últim abans que caduquin les entrades.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 23/02/2016 23:18

Ostres, si és la darrera, poder haurem d'aprofitar doncs! :o


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 24/02/2016 8:21

Caduca el 29.

Dissabte per la tarda us va bé?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 24/02/2016 11:25

Nosaltres encara no sabem si dissabte a la tarda podrem, diumenge sí.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 24/02/2016 18:16

A mi em va bé qualsevol dels dies, així que per mi, quan a més els vagi millor.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”