Trobada Scopic i portes obertes L9 Sud

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Trobada Scopic i portes obertes L9 Sud

Entrada Autor: metring » Diumenge 31/01/2016 12:47

Tal i com parlem al fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=13 ... 21#p254321 , estem pensant de fer una trobada a l'Scopic els qui vam anar a la prova de la L9 Sud, ja que tenim entrada gratis (o encara que no la tingueu i voleu anar de tota manera, també ho podeu fer, clar), i després o abans, donar una volta a alguna estació de la línia, que comença a funcionar el dia 12. Les dates pensades serien 13 o 27. El 12 podria ser, però no és festiu a tot arreu, Barcelona i no sé si també a L'Hospitalet, si algú ho pot confirmar...



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 31/01/2016 13:28

El 12 és festiu també a L'Hospitalet. No obstant, jo el 12 pel matí no crec que pugui. Potser el 27...



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 31/01/2016 13:29

Jo escolliria el dissabte 13, ja que a més hi haurà portes obertes a la L9 i no haurem de tirar de T-10.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 31/01/2016 13:36

Adolescent barceloní ha escrit:Jo escolliria el dissabte 13, ja que a més hi haurà portes obertes a la L9 i no haurem de tirar de T-10.
Segur? Em sembla que vaig llegir que es repartiran bitllets entre els veïns, però que els demés hauran de pagar, inclosos els 4,50€ de l'Aeroport.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 31/01/2016 13:40

fgc113 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Jo escolliria el dissabte 13, ja que a més hi haurà portes obertes a la L9 i no haurem de tirar de T-10.
Segur? Em sembla que vaig llegir que es repartiran bitllets entre els veïns, però que els demés hauran de pagar, inclosos els 4,50€ de l'Aeroport.
A mi em van dir també el mateix. Pels que no som de la zona, ens tocarà pagar... doncs quina m***a! :nono

Això no va passar el dia de la inauguració de les branques nord de l'L9/L10. En aquell cas es van repartir bitllets commemoratius per tothom, independentment de si eren de la zona o no.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 31/01/2016 14:18

A mi en principi em va bé qualsevol cap de setmana menys el del 20-21. El 12 també el tinc lliure.

Pel que fa a la visita a la L9 Sud, suposo que quan diuen que repartiran bitllets entre els veïns es deuen referir al que ja s'ha fet en altres ocasions, que hi haurà algú repartint bitllets en algunes de les boques de les noves estacions.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

suburu
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: suburu » Dilluns 01/02/2016 18:22

Jo a la del scopic potser hi aniria però hauré de pagar perquè vaig perdre la borsa amb els obsequis. Però el dia 12 treballo.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 01/02/2016 22:10

Confirmat: els bitllets inaugurals seran per als veïns:


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 04/02/2016 21:28

Nois, fem llista dels qui anem el dia 12? Si som prou gent, intentarem si ens poden fer visita guiada a Scopic:

metring
wefer
Adolescent barceloní
aim
Miquel



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 04/02/2016 21:29

Jo m'hi apunto.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 04/02/2016 21:37

Un més que s'hi apunta!


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 05/02/2016 10:07

Servidor també s'hi suma!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 10/02/2016 11:40

Vist que la inauguració pels mortals és a partir de les 15:00h, quin pla proposeu?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 10/02/2016 11:42

Miquel ha escrit:Vist que la inauguració pels mortals és a partir de les 15:00h, quin pla proposeu?
Si fos per mi, aniríem a la convocatòria de les 9 a Zona Universitària :D No crec que la criaturada em deixi!

Anem primer a Zona Universitària, on comença la línia?



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 10/02/2016 12:08

Aixx les criatures!! :)

Jo començaria per Zona Universitària, que és l'únic sector al que no ens vam poder "colar" l'altre dia :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 10/02/2016 12:18

Els bitllets inaugurals els repartien 1h després de la inauguració, no? Vol dir això que fins a les 16:00 res de res?

Em sembla bé començar des de Zona Universitària, així fem tot el tram sencer, tot i que vam comentar lo de mirar si s'utilitza només una sola andana i pujar una parada abans per així poder agafar lloc davant. Vull mirar de filmar tot el trajecte.
Jo segurament l'agafi a Torrassa o Collblanc, que em va millor, i ja aniré amb la L9S a Zona Universitària.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 11/02/2016 9:30

Malauradament, la nostra assistència està subjecta a l'estat febril dels nens :'( :'( :'(



ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » Dijous 11/02/2016 10:06

Jo m'hi apunto. A quina hora i on de la nova L9 Sud?


The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 11/02/2016 16:12

Al final, quin dia hi anem? Divendres o dissabte? I a quina hora?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 11/02/2016 16:56

Demà divendres, l'hora i el punt de trobada encara estan per determinar.

A les 16:00 us aniria bé? Jo aniré via Collblanc o Torrassa.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”