Viatge amb Talgo III RD a... ¡Ginebra!

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Viatge amb Talgo III RD a... ¡Ginebra!

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 28/05/2016 13:02

Atenció al que han publicat des del Facebook de 5a Zona:
5ªZONA INFORMA:
PRE-INSCRIPCIÓ
---------------------------
"VIATGE A SUISSA"
Amb motiu dels actes d'Inauguració del nou Túnel del Gotthard ,5ªZONA està preparant un viatge amb el Catalán Talgo a Ginebra.
Quan tinguem mès informació ho comunicarem al nostre web.
Dates,horaris,desplaçaments,preus
,etc...
Degut a l'alt interès que pot originar les places serán atorgades per riguròs ordre d'inscripció.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 28/05/2016 13:19

Renfe451 ha escrit:Atenció al que han publicat des del Facebook de 5a Zona:
5ªZONA INFORMA:
PRE-INSCRIPCIÓ
---------------------------
"VIATGE A SUISSA"
Amb motiu dels actes d'Inauguració del nou Túnel del Gotthard ,5ªZONA està preparant un viatge amb el Catalán Talgo a Ginebra.
Quan tinguem mès informació ho comunicarem al nostre web.
Dates,horaris,desplaçaments,preus
,etc...
Degut a l'alt interès que pot originar les places serán atorgades per riguròs ordre d'inscripció.
Uala!!!

Adif no deixa treure el Talgo per a pocs km, i ara a Ginebra???



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 28/05/2016 15:07

Lo logic seria tot el trajecte en ample estandard. El cambiador de Portbou dubto que estigui en servei. Si Adif li fa panic Sants amb ample internacional, sempre podrien sortir de Can Tunis, Rubi, St Cugat o Cerdanyola i seguir la ruta dels mercaderies de Can Tunis a Mollet



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 28/05/2016 15:56

Interessantíssim!

Espero atentíssim las notícies. Tant de bo caigui en un cap de setmana en què no tingui ja cap compromís. Bé, per començar, tant de bo caigui en cap de setmana...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dissabte 28/05/2016 17:51

Hola,

És una noticia sorprenent, sobretot perquè la última notícia que teníem es que difícilment podrien tornar a treure el Talgo IIIRD a la via.

Materialment és possible fer aquest viatge, no hi ha cap impediment físic, però sí moltes traves que segurament, si ho estan anunciant, és que les tenen assumides o superades:

- El canviador de Portbou esta desmantellat o donat de baixa. Caldria estudiar la possibilitat de fer-lo canviar per allà però és difícil.
- Es pot fer via LAV, canviant d'ample a Can Tunis i sortint des de Barcelona Sants. Estarà homologat un tren així per circular per una LAV? Seguirà estant homologat per circular per França i Suïssa?
- Es pot fer via Irun i Hendaia, caldria veure com esta el canviador allà.

Si s'arriben a superar aquestes dificultats penseu que ni Renfe ni Adif ni menys la SNCF i la SBB-CFF-FFS posaran un preu barat al viatge així que pot costar tranquil·lament entre 200 i 300€. Imagino que hi haurà algun conveni entre varies associacions franceses i suïsses perquè si es compte que el viatge vaig ple només d'aficionats espanyols, amb aquest preu serà irrealitzable.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 28/05/2016 23:46

MZA_1600 ha escrit:- Es pot fer via LAV, canviant d'ample a Can Tunis i sortint des de Barcelona Sants. Estarà homologat un tren així per circular per una LAV?
Això implicaria passar per TPFerro i pagar el corresponent peatge la qual cosa encariria força el preu. Clar que la volta pel País Basc, a part de surrealista, tampoc deu ser barata.
Ja em veig que la única opció serà canviar els eixos a mà a Portbou :D
De tota manera si ho han anunciat és que tenen força clar que ho poden fer. Veurem.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 29/05/2016 0:33

Algú ha precisat a FB que no está desmantellat, sinó [només] donat de baixa, però desconec si això deixa cap mena d'esperança de que es pugui utilitzar, o no.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 29/05/2016 1:37

Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Diumenge 29/05/2016 10:16

Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
El problema de la LAV es que s'haurà de pagar una bona suma a TP Ferro.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 29/05/2016 14:21

Quina sorpresa! Quan se sàpia la data i el preu, potser m'ho pense i m'apunte. :ok


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 29/05/2016 15:14

Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
El Talgo III RD está limitado para circular hasta 100 km/h.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 29/05/2016 15:26

La velocitat que circulen els mercaderies per la Lav de Mollet a Perpinyà. I amb la mateixa 252 del mercaderies es pot remolcar el Talgo fins el Soler.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 29/05/2016 16:21

Renfe451 ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
El Talgo III RD está limitado para circular hasta 100 km/h.
I això?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Diumenge 29/05/2016 19:09

bigcoaster ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
El problema de la LAV es que s'haurà de pagar una bona suma a TP Ferro.
Amb una mica de sort ja els hauràn liquidat el xiringuito. La solució definitiva per TP Ferro havia d'arribar abans de finals de Juny no?



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Diumenge 29/05/2016 19:10

Miquel ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Tampoco está tan mal si circula por la LAV....... que velocidad aguanta el venerable? 200?
El Talgo III RD está limitado para circular hasta 100 km/h.
I això?
Consigna d'ADIF, no cal donar-hi més voltes, intentar entendre certes polítiques d'ADIF desemboca en dolors de cap.



Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Diumenge 29/05/2016 20:06

robertotlh ha escrit:
Miquel ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
El Talgo III RD está limitado para circular hasta 100 km/h.
I això?
Consigna d'ADIF, no cal donar-hi més voltes, intentar entendre certes polítiques d'ADIF desemboca en dolors de cap.
En països com Franca passa el mateix.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 29/05/2016 20:09

No veig el motiu per el qual un tren al deixar de fer servei comercial se li limiti la velocitat sense cap justificació tècnica. A mi em dius que pot descarrilar ja que no ha rebut manteniment i està malament, doncs òbviament estaré d'acord. Però això a simple vista (Doncs no conec els motius), em sembla una collonada molt gran la veritat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Diumenge 29/05/2016 21:32

Pot ser que hi hàgi alguna consigna especial que afecti la velocitat màxima del material considerat històric?
Existint la que obliga a posar tracció de socors homologada a distància de bloqueig de circulacions amb tracció històrica, no m'extranyaria pas



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 30/05/2016 8:56

Doncs 800 Km. a <=100 Km/h. dóna un resultat força rodó: més d'una "jornada laboral" de viatge :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 31/05/2016 17:36

albe6 ha escrit:Pot ser que hi hàgi alguna consigna especial que afecti la velocitat màxima del material considerat històric?
Existint la que obliga a posar tracció de socors homologada a distància de bloqueig de circulacions amb tracció històrica, no m'extranyaria pas
En el cas del Talgo III, sí que n'hi ha, efectivament.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”