Ribes - Queralbs. Logística Renfe

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Ribes - Queralbs. Logística Renfe

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 05/11/2005 23:53

Donat el gran nombre de persones que han declarat la seva intenció de pujar a Ribes de Freser en tren, i seguint el suggeriment d'en David Adrover de sol·licitar un descompte per grup, tal i com vaig anunciar al fòrum aquest divendres vaig passar per Sants a informar-me. Després de fer llarga cua per vaga a Madrid (entre altres coses resulta curiós veure al panell de GL l'Altaria de Cadis anunciat amb tres hores i mitja de retard, via AUTOCAR :x) vaig aconseguir una sol·licitud de grup a emplenar. Em van dir que amb només 10 viatgers ja la fan (no com 20 com anteriorment, això sembla degut a què la petició la gestionarà la gerència de Rodalies).

De les 14 persones que han manifestat que pujarien amb tren, i que enumero a continuació, necessito saber quins trens tenen previst agafar tant per l'anada com per a la tornada, així com estació d'origen preferida del viatge on el tren de Ribes tingui parada (en el cas d'en David, Sta. Perpètua) i, si escau, si s'arribarà a l'estació amb una validació ATM (metro, autobús o altres pagats amb títol integrat). Amb aquestes dades elaboraria un programa de viatge que fos satisfactori per a tothom.

El descompte previst és del 40% en base a l'import del bitllet senzill a Ribes (que desconec). Resulta avantatjós per als posseïdors de Carnet Jove (20%), indiferent per als Targeta Daurada i lleugerament perjudicial per a les Famílies Nombroses de categoria Especial (50%, general 20%).

Pelai Borràs
Sònia Ítziar
Octavi Ripollès
Josep M. Galindo +1
Hèctor Gonzalo
Rubén Escolano
Francesc Judici
Lluís de Victòria
David Adrover
Eloi Notario
Marçal Guardiola
Josep Serre
Robert Avellaneda

Per qüestions de calendari personal, m'agradaria presentar la sol·licitud el dimecres per la tarda. Per tant demano fervorosament que les confirmacions es facin el més aviat possible. Si abans del dimecres a la una del migdia algú no ha dit res al respecte, entendré que no formarà part del grup i s'haurà de pagar el desplaçament per separat. Prego les confirmacions es facin via fòrum, sigui en públic en aquest fil o per missatgeria privada. No feu servir ni el correu electrònic ni el meu número de telèfon mòbil (els que el tingueu).

Tan aviat com tingui confirmació de Renfe de l'acceptació i del preu final ho notificaré en aquest mateix fil.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 06/11/2005 0:01

Informació útil per a decidir amb quin tren es vol pujar o baixar:

Horaris ascendents (només són acceptables els dos primers trens)

Horaris descendents

Per al tren ascendent, especifiqueu "primer" o "segon". Per al descendent, l'hora de sortida de Ribes de Freser.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 06/11/2005 22:35

Servidor ho faria des de Torre del Baró (donat que el tren ascendent no s'atura a Montcada/Bifurcació), on arribaré amb una T-10 de 2 zones. Com em surt tant d'aquesta manera com amb bitllet directe amb carnet jove per el mateix preu doncs m'apuntaré a la sol·licitud.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 06/11/2005 23:35

Hola,

Som Octavi Ripollés i Sònia Itziar Pérez. Nosaltres pujaríem des de Sants amb el primer tren, amb validacions ATM d'1 zona, i ens agradaria tornar amb el de les 17.29.

Si aquesta línia continua seguint la tarificació de regionals el preu d'anada Sants - Ribes és de 6,80 € en tarifa general, 5,45 € amb Carnet Jove i amb bitllet col·lectiu seria de 4,10 €. Això si no em fallen els càlculs kilomètrics :P

El preu per persona en cas de fer-se el bitllet col·lectiu seria llavors de 8,20 €



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 06/11/2005 23:47

Una questió: el preu amb carnet jove és de 5,05 euros. Ho sé més que res perquè el preu del bitllet, misteris de la vida, és el mateix des de Sabadell/Centre que des de Barcelona.



davida
N9
N9
Entrades: 1798
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 07/11/2005 9:51

Jo proposaria pujar amb el que surt a les 7:57 de Sants i para a Santa Perpetua :D :D :D
I per tonar també proposo el de les 16:20, amb parada a Santa Perpetua :D :D :D , encara que tampoc m'aniria malament el de les 17:27.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 07/11/2005 12:02

Potser que també digui jo la meva...

Per a la pujada: el segon tren, doncs d'aquesta manera tindria temps de poder viatjar fins a l'estació de Barcelona que més convingui per repartir els bitllets. Si s'optés per fer el viatge amb el primer tren, pregaria que algú altre s'ocupés de la gestió dels bitllets de grup.

Per a la tornada no tinc cap inconvenient, tot i que preferiria que no es tornés amb l'últim tren.

Josep Serre ja m'ha confirmat que s'adhereix al viatge en grup.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 07/11/2005 15:55

No compteu amb mi, ja que estaré fent gestions prèvies a Ribes de Freser per tal que tot surti el millor que sàpiga.

Tenim tres grans persones a càrrec del nostre tren, tracto habitualment tant amb el Cap de Tren que ens acompanyarà com amb l'ajudant de maquinista.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 07/11/2005 20:54

La Malba i jo anirem en cotxe substitutori de la línia directa Terrassa-Ribes de Freser en principi, bàsicament perquè per ser a les 7:57 a Sants hauríem de matinar una miiiiica massa... Tot i que ens encantaria compartir viatge amb vosaltres de Barcelona a Ribes, no cal dir-ho :)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 07/11/2005 21:24

Bé, sempre el podríeu agafar a Granollers



davida
N9
N9
Entrades: 1798
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimarts 08/11/2005 12:17

De moment nomes som 5 cinc per fer el bitllet de grup. :
- David Adrover
- Octavi Ripolles
- Sonia Ítziar
- Eloi Notario
- Robert Avellaneda

No utilitzaran el bitllet de grup:
- Bernat
- Maria Alba
- Pelai Borràs -> No ho ha dit res, pero em sembla que li es mes economic la seva tarifa de jubilat FGC ;)
- Adolf Ripolles

Pendents:
- Josep M. Galindo +1
- Hèctor Gonzalo
- Rubén Escolano
- Francesc Judici
- Lluís de Victòria



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimarts 08/11/2005 15:54

Mr. Baricentro confirma la seva asistència al viatge mitjançant l'opció proposada, és a dir, bitllet de grup.

Coordialment,



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 08/11/2005 22:21

Francesc Judici, també és jubilat de FGC. 8)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 09/11/2005 9:59

Si us plau, a banda de dir que vindreu digueu amb quin tren, perquè si uns volen pujar amb el segon i d'altres amb el primer no farem res de bo. També discutiu quin tren voleu fer servir per a la tornada.

L'estat actual de les meves pesquises és el següent:

Volen pujar amb el primer tren:
Octavi Ripollès
Sònia Ítziar

Volen pujar amb el segon tren:
David Adrover
Eloi Notario

Pugen amb tren però no diuen amb quin:
Josep Serre
Robert Avellaneda
Hèctor Gonzalo

Confirmen que no pugen amb tren:
Adolf Ripollès
Bernat Borràs i companya
(aquestes persones ja no apareixien a la llista inicial)

Pujaran amb títol propi:
Pelai Borràs
Francesc Judici

No han confirmat res:
Josep M. Galindo +1
Rubén Escolano
Lluís de Victòria
Marçal Guardiola

Donades les circumstàncies, si abans del dijous 10 a les 12 del migdia no es decideixen a respondre les persones que no han confirmat res o que no han manifestat preferència de tren ascendent, no tramitaré bitllet de grup. Que consti que he allargat el termini que havia donat inicialment amb els inconvenients que això em suposa per al meu calendari personal.

Si us plau, respongueu!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 09/11/2005 10:03

Jo vull pujar amb el segon tren, el que surt més tard...
Si es fa bitllet de grup, m'hi apunto.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 09/11/2005 13:24

Nosaltres, Francesc J. i Jo pujarem al segón tren. No hi compteu per els bitllets. Gràcies


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 09/11/2005 14:32

Jo pujo amb el 2n tren.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 09/11/2005 14:55

Cau la primera nevada al Pirineu i es preveuen fortes pluges a Catalunya.

"Els del cotxe que portin cadenes, si us plau !! :o xD :D !! "

Nosaltres vindrem a veure NEU i els llevaneus, cotxe saló (sense calefacció) i

La E-1 amb cadenes i cremallera, ... :aaa ))) )))2 :mmm :hola :sant


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 09/11/2005 15:58

abegot ha escrit:Cau la primera nevada al Pirineu i es preveuen fortes pluges a Catalunya.

"Els del cotxe que portin cadenes, si us plau !! :o xD :D !! "

Nosaltres vindrem a veure NEU i els llevaneus, cotxe saló (sense calefacció) i

La E-1 amb cadenes i cremallera, ... :aaa ))) )))2 :mmm :hola :sant
Personalment, no em fa cap gràcia que plogui el dia del viatge.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 09/11/2005 16:19

Yo vindré al tren que sigui elegit, tant sigui el primer com el segon.

Coordialment,



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”