Visita CCM Sagrera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Visita CCM Sagrera

Entrada Autor: carles10000 » Divendres 26/10/2018 17:15

Es veu que TMB organitza visites al CCM de La sagrera a Esplais i com van invitar al esplai de la meva germana jo hem vaig afegir com a mosca cojonera i volia veurecom era per dins el CCM,la visita la veritat bastant pobre destinat a col.legis,la persona que ens guiaba posava molta voluntat però en rigor historic ferroviari un zero,un exemple que el ample de via iberic era per culpa de aquell satrapa que va morir fa 43 anys y era per evitar invasions i aqui no vaig poguer estar callat i li vaig dir que era mentida,desprès vem anar a dalt on esta el CCM no ven podem entrar pèro hi havien unes vidrieres que ho podiem contemplar tota la sala,vaig demanar permis per fer fotos i el encarragat en va fer mala cara,per cert estaven en pre alerta terrorista......Hem sembla molt be es bo que fagin aquestes visites pèro amb una mica de qualitat i ganes de fer les coses
vem anar amb un bus amb servei especial

ImatgeDSC00605 (Copy) by carlesnuck2012, en Flickr



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”