Visita a l'estació de Gaudí i altres estacions "fantasma"

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
torres997
N6
N6
Entrades: 172

Visita a l'estació de Gaudí i altres estacions "fantasma"

Entrada Autor: torres997 » Dilluns 21/01/2019 19:24

Bones!

Sóc nou en aquest fòrum, i no sé si és el lloc correcte per parlar sobre això, però us volia fer una pregunta, ja que no he trobat comentaris recents sobre aquest tema.
L'altre dia em vaig enterar que la Federació de Comerç del Cor d'Horta organitzen una visita a l'estació "fantasma" de Gaudí per aquest proper divendres 25 de gener, i vaig preguntar per inscriure-m'hi, però es veu que només és per majors de 60 anys (us deixo el link aquí, per si algú vol fer-hi un cop d'ull).
https://www.corhorta.com/es/actividad/c ... a-cultural

La qüestió és: si organitzen aquestes trobades, suposo que la Fundació TMB o la pròpia empresa els dóna permís, llavors, com és que no s'organitzen aquestes visites per a tots els públics? Creieu que si un grup ho demanéssim ens deixarien? Podria estar interessant... O també per altres estacions, com la de Correus, Ferran, etc.

Res més, a veure què n'opineu... Un cop més, si creieu que ho hauria d'haver comentat en un altre lloc disculpeu-me, o si sabeu algun lloc que organitzin algun tipus de trobades d'aquestes, també agairia que m'ho féssiu saber.

Gràcies!
torres997 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 23/01/2019 9:11, en total s’ha editat 1 vegada.


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 21/01/2019 20:25

Hola, benvingut al FTC i gràcies per donar aquesta informació!

Estem d'acord amb tu en què estaria més que bé que fessin aquesta mena de visites més sovint i per a públics més amplis.

En els casos de Correus, la dificultat radica en què només es poden fer visites quan el servei tanca, ja que no existeix l'andana i seria molt perillós, i de Fernando, tres quarts del mateix, deu quedar part de l'accés, però res més.



torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dilluns 21/01/2019 20:29

metring ha escrit:Hola, benvingut al FTC i gràcies per donar aquesta informació!

Estem d'acord amb tu en què estaria més que bé que fessin aquesta mena de visites més sovint i per a públics més amplis.

En els casos de Correus, la dificultat radica en què només es poden fer visites quan el servei tanca, ja que no existeix l'andana i seria molt perillós, i de Fernando, tres quarts del mateix, deu quedar part de l'accés, però res més.
Cert! En el cas de Correus i Ferran haurien de ser visites nocturnes en dies laborals, ja que és l'únic període sense trànsit.


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”