Talgo III a L'Aldea

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Talgo III a L'Aldea

Entrada Autor: metring » Dijous 20/06/2019 12:35

A dia d'avui, el tema horaris està així:



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 20/06/2019 12:44

Ja m'hi he inscrit. Hauré de fer la tornada de manera "immediata" i pel meu compte, així que aniré controlant l'horari per poder agafar un Regional Express de tornada, de manera que potser ni arribi a l'Aldea, i baixi a l'Ampolla o l'Ametlla (apuraré al màxim)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 21/06/2019 18:24

Viatge pagat! Ara a veure si anem fins a L'Aldea o més a prop, que amb dos bitxos petits, no sé si aguantarien tot el viatge... :suar



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 23/06/2019 14:34

De fa uns minuts, mare meva amb l'hora d'anada, no sé com ho farem amb els nens...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 23/06/2019 14:57

Atenció perquè sembla que han tret el cartell on deia l'hora de sortida del seu Facebook, que era a les 9.30. Jo ahir vaig veure un cartell en paper en un lloc que no diré, no fos cas que també desaparegui, però NO POT SER QUE ANUNCIÏN 9 O 9.30 i després que a les 7.30, com m'ho manego amb els nens???? He pagat i ara no em tornaran els diners, el què em sembla tot plegat ja us ho podeu imaginar :emprenyat



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 23/06/2019 19:15




Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 23/06/2019 19:47

Van sobre la marxa, tot el viatge improvisat. Segurament han enviat els permisos a Adif a última hora, i encara no han rebut resposta. Penós tot plegat. :avall Això sí, a pagar depressa, que si no es perd la plaça. I res de pagar preus proporcionals en funció de la parada, o si només es fa anada o tornada.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Diumenge 23/06/2019 20:55

La próxima vegada m ho pensaré dos cops abans de deixar anar els 74 euros. No tinc perquè aguantar tanta desorganització i improvització en el meu temps de lleure



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dilluns 24/06/2019 10:47

Pot ser que Adif no els hi dongui els permissos fins a última hora, cosa que veig perfectament justificable, pero que m'extranya, ja que altres associacions (i no em refereixo a la de Madrid, que se'ls ha de donar de menjar a part), saben setmanes abans l'horari del tren. Tot hi això, ells tenen una part de culpa en promocionar un viatge amb una hora de sortida que desconeixen oficialment. En general els hi fa falta molta organització i coordinació entre ells, falta d'estratègia a la hora de planificar els viatges i falta de publicitat per promocionar-los.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 24/06/2019 11:50

He rebut un mail i l'he contestat, a veure què diuen:

(Lo d'informar anticipadament... Si ahir ja ho van explicar per Twitter... :x)
Fitxers adjunts
sketch-1561369881038.png
sketch-1561369881038.png (203.93 KiB) Visualitzat 10294 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 24/06/2019 19:10

Resposta al meu mail:

Bona tarda

Ja l'hem demanat nosaltres i és l'únic possible.

A darrera hora els ha mancat personal de tracció i és això o no fer-ho. Però si, teniu tota la raó.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/06/2019 19:31

Serà difícil que em diguin que si, però he preguntat si puc anul·lar les places i que em tornin els diners. Sentint-ho molt, en aquestes condicions no podem fer el viatge. Pel meu marit i per mi no hi ha cap problema, però els nens no els podem despertar a les tantes...



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 25/06/2019 20:10

Normal, aviam què us diuen. S'hauria de tenir cara per dir que no...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/06/2019 10:03

He estat parlant per telèfon amb un responsable de 5a Zona, i tot i saber de les dificultats que comporten fer aquests viatges, després de les explicacions que ha donat, ho entenc encara millor. Ha comentat que si es fessin més viatges d'aquest tipus, ajudaria a què Renfe i Adif ho veiessin com a una cosa més normal, i que potser canviarien el xip i facilitar-ne molt més l'organització de viatges amb trens turístics.

Apart, han demanat de poder fer una parada més a Sants, per a aquella gent amb dificultat per desplaçar-se a EdF i per poder arribar més tard, que és el problema amb el què ens trobem ara, al llarg d'aquest matí diran si Renfe els ho autoritza.

Sobre tornar diners, ara per ara, ja no es pot fer. I de pas, m'ha demanat que difonen que encara queden 20 places per omplir, i que encara es poden reservar .



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 26/06/2019 16:02

Potser a partir d'ara s'haurien de plantejar treballar amb ALSA Rail, com fa l'Associació de Madrid



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/06/2019 19:45

Horaris definitius, rebut per mail:



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 26/06/2019 23:43

Granolleri ha escrit:Potser a partir d'ara s'haurien de plantejar treballar amb ALSA Rail, com fa l'Associació de Madrid
No sé jo si la cosa seria tan fàcil, ja que en aquest cas el tren (la rama), pel que vaig sentir l'última vegada, és propietat de TALGO, de forma que l'assumpte no és a 2 bandes, sinó a 3.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dijous 27/06/2019 21:16

A part d'axiò no és el mateix estar a Madrid que a Barcelona, on aconseguir coses sembla bastant més fàcil..

Els de Zaragoza (AZAFT) utilitzen tracció amb maquinistes d'Alsa Rail i tractors de la sèrie 310 d'adif, no sé si es podria fer alguna cosa semblant aquí.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 28/06/2019 15:57

Algú hi anirà al final?

Jo, volia anar a Tortosa, però veig que arribem a Barcelona a les tantes, que realment no hi ha un pla gaire atractiu amb el tren, i que gran part del dia l'hauré de passar sobre un Sol en onada de calor. La veritat tot i haver pagat se m'estan passant totes les ganes.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 28/06/2019 16:41

Miquel ha escrit:Algú hi anirà al final?

Jo, volia anar a Tortosa, però veig que arribem a Barcelona a les tantes, que realment no hi ha un pla gaire atractiu amb el tren, i que gran part del dia l'hauré de passar sobre un Sol en onada de calor. La veritat tot i haver pagat se m'estan passant totes les ganes.
No m'estranya...

Tinc informació dels horaris definitius, i he preguntat si es fa o no la parada d'anada que deien que farien a Sants, a veure què responen:



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”