Felicitacions de Nadal ferroviàries i amb transport públic

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Felicitacions de Nadal ferroviàries i amb transport públic

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 18/12/2005 14:41

He pensat obrir aquest fil per tal que anem penjant felicitacions de Nadal en les quals aparegui qualsevol element de transport. Poden ser tant les felicitacions que hagin fet les companyies com de vostres pròpies. Jo per començar penjo la meva, modèstia a part :P
Fitxers adjunts
felicnadalany2006.jpg
Felitació de Nadal i any 2006 de trenscat.com
felicnadalany2006.jpg (162.56 KiB) Visualitzat 5166 cops



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 18/12/2005 17:44

M'agrada molt, ... sobre tot el titol de la foto, .... (ens avancem, .... :oops: )


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 18/12/2005 20:02

Jo tinc la meva felicitació en un zip, perquè en si és una web. No em deixa adjuntar-la com a zip. Sé una manera de saltar-me aquest sistema, o al menys això crec, però no sé si els admins s'ho pendrien malament. :|



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 21/12/2005 20:45




Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 23/12/2005 1:44

En la mateixa línia que ha iniciat el Bernat, aquí teniu la meva modesta aportació! 8)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 23/12/2005 15:58

Amb la mateixa linia de tots, aquí tenim la nostra .....................(de TOTS)




:o :( 8) :) :? ;) :| xD :) :D :oops:
abegot l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 21/01/2006 22:07, en total s’ha editat 4 vegades.



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Divendres 23/12/2005 16:41

Bon Nadal i Feliç 2006

Aquesta nit agafo el Costa Brava a Madrid, ...miraré de fer fotos. El tren va ple i amb molts cotxes........ja us diré quants.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 23/12/2005 18:46

sequera ha escrit:Bon Nadal i Feliç 2006

Aquesta nit agafo el Costa Brava a Madrid, ...miraré de fer fotos. El tren va ple i amb molts cotxes........ja us diré quants.
Igualment, Bones Festes !!

És un tren de doble composició? (Mertcaderies i passatge?)

Penso que estic confós .... cotxes, vol dir vagons? :o



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 23/12/2005 23:11

Hola:

No soc cap virtuos de l'edicio d'imatge, a mes, amb el Paint no es poden fer moltes coses....

Aqui va la meva fel.licitacio. Espero que us agradi. No es un desfici de disseny... ho sento.

Escales mecaniques a l'estacio de Karlaplan a Estocolm. La foto esta feta amb la camara al terra. Aquesta estacio no es precissament una de les mes importants ni esta al centre.... pero es aixi. L'andana.... uf!, aixo ja fa por :D

Permissos per fer fotos?..... No cal, simplement treus la camara i llestos. I si tens la "mala sort" de que et vegi algun empleat de la SL, fins i tot et pot explicar alguna cosa i detalls tecnics del metro.... vaja, igual que aqui... :'(

Sal.lutacions:

Serie600
Fitxers adjunts
felicitacio serie 600.jpg
Escales mecaniques estacio Karlaplan a Estocolm
felicitacio serie 600.jpg (51.74 KiB) Visualitzat 5118 cops
Serie600 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 09/08/2006 0:59, en total s’ha editat 1 vegada.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 24/12/2005 6:07

Foto feta el 3 d' abril del 2004, el dia de la seva inauguració, el cartell informatiu de sa destinació esta una mica retocat perque d'adapti una mica a lo que envio, bon nadal



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 26/12/2005 9:30

Foto del 2 d'abril de 2004. Un dia abans de la inauguració del TRAMBAIX feta desde la cabina del conductor arribant a Francesc Macià.

Mikado
Fitxers adjunts
Felicita.jpg
Felicita.jpg (176.83 KiB) Visualitzat 4737 cops



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimarts 27/12/2005 23:07

Aqui be la meva:

Imatge

Coordialment,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 28/12/2005 13:59

:o

Per cert, quan estarà disponible la pàgina no oficial del baixador de Baricentro?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 28/12/2005 21:39

JaMiRo! ha escrit::o

Per cert, quan estarà disponible la pàgina no oficial del baixador de Baricentro?
Cap el 29 de febrer d'aquest any, segle XXI, ............



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 29/12/2005 0:33

Hola:

Mr. Baricentro: :plas :plas :plas . Molt currat el montatge :D

D'aixooooo..... podem repetir fel.licitacions?, es que tinc mes fotos (ja estic sentint veus per alla al fons: "Calla coi 600, que ets un pessat!")

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 29/12/2005 11:03

Mr. Baricentro ha escrit:Aqui be la meva:

Imatge

Coordialment,
Buuuuffff...no sé per què, pero m'ho hauria d'haver imaginat...currada, si senyor...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 29/12/2005 12:57

Podeu repetir el què vulgueu i tant!! :)



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dijous 29/12/2005 15:20

I tant que si, no hi veig cap inconvenient ;)



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 29/12/2005 23:12

Hola:

Es una bona excusa per possar aquellas "bellessas" ferroviaries i/o curiositats, com aquesta que posso avui.

Es tracta d'un tramvia d'Estocolm (si, ho se, ho sento, soc un pessat, dsiculpeu-me) concretament la linia de "Djurgården" en perfecte estat de funcionament. Val a dir que aquesta linia te -entre d'altres- la particularitat que esta "explotada" per una associacio d'amants dels tramvies, totalment de manera altruista. Cuan a Estocolm es va canviar el sentit de la circulacio dels cotxes (ara no m'enrecordo cuan va esser, em sembla cap alla principis dels 60), els tramvies van esser retirats de circulacio i convenientment presservats. Aquesta associacio va voler fer circular de nou els tramvies pels carrers d'Estocolm, juntament amb totes les unitats que es van conservar (que no van ser poques).

Aquesta associacio es mante de les aportacions dels socis, del billetatge i de la publicitat que portan als cotxes. L'Ajuntament de la ciutat els hi regala (si, tal com sona) el terreny on tenen les cotxeres i els tallers i la companya de la llum tambe els hi regala el consum a canvi de publicitat.

Nomes circulen durant l'estiu -de juny a septembre- i per les festes de Nadal (desde Desembre fins Reis), es nomes una mena d'atraccio turistica, pero molt estimada per tots els estocolmencs. Aquesta associacio no tan sols s'ha preocupat de presservar i mantenir en perfecte estat de funcionament els cotxes, que tambe ha aconseguit recuperar i conservar els aditaments i uniformes dels conductors i dels cobradors: Gorres, xaquetes, moneders, etc. amb el que pujar en una joia d'aquestas es una mena de "tornada enrera" al temps.

Tenen cotxes com aquest (normals) i d'altres que son cafeteries rodants (el remolc) o engalanats per Nadals o per la diada de Santa Llucia. Tot un espectacle i un plaer de veure (i pujar, es clar) pels bojos dels tramvies "de veritat".

Per descomptat si us apropeu a cualsevol dels "treballadors" del tramvia i li pregunteu cualsevol cosa tecnica, esteu segurs que molt gustossament us explicaran "pels i senyals" d'aquella unitat que estan conduint i de si voleu fer-vos socis.

Si em faig pessat, m'ho digueu, no vull agobiar.

Sal.lutacions:

Serie600
Fitxers adjunts
felicitacio serie 600-2.jpg
Feliç Any Nou per a tots.
felicitacio serie 600-2.jpg (115.34 KiB) Visualitzat 4721 cops
Serie600 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 09/08/2006 1:00, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 29/12/2005 23:55

Hola il·lustre company Sèrie 600! :)

Ni tú ni ningú resulta pesat, ja saps...Estem entre freaks i per tant, ningú no es fa pesat aquí, ans al contrari, ens entenem entre tots en ser tots amants dels trastos sobre raíls... ;)

Doncs llegint aquest interesantíssim missatge teu, m'ha vingut al cap que bonic seria que poguèssim adquirir una unitat 1000 i que ens donèssin facilitats des de Generalitat, Ajuntament i TMB. Malauradament, però, he de baixar dels núvols perquè, hores d'ara, això és impossible... :'(

Crec que gent disposada a cuidar d'un sèrie 300 o d'un sèrie 1000 no en faltaria. Ara, el que cal són ganes per part de certes persones, ja m'enteneu. >:(

Salut!

PD: crec que em faré suec...l'única pega és que no m'agrada l'IKEA... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”