440R+RRR+Z2+BUS+440 amb neu

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

En quin sentit preferiu fer la volta proposada?

L’enquesta ha acabat el Dissabte 28/01/2006 21:56

Pujar per Girona i baixar per Ripoll
8
57%
Pujar per Ripoll i baixar per Girona
6
43%
 
Vots totals: 14
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 14/02/2006 12:26

M'ha comentat la meua mare que ha sentit al temps que tot i que dijous pujen les temperatures, la nit de divendres a dissabte baixaran...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 14/02/2006 14:27

abegot ha escrit:Jo, ho agafaré (a pessar que pessa molt, :o ) a Passeig de Gràcia, estic acostomat a seure, ... però també ho puc acostomambre al inravés, ... 8)

Un altre, ... el servei meteo, anuncia a partir de dijous la pujada de les temperatures, .... :D Que trobarem neu? :oops:
Tu tranquil Pelai que seure seuràs. Ja anirem fent torns si cal :)



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 14/02/2006 19:12

Trenscat ha escrit:
abegot ha escrit:Jo, ho agafaré (a pessar que pessa molt, :o ) a Passeig de Gràcia, estic acostomat a seure, ... però també ho puc acostomambre al inravés, ... 8)

Un altre, ... el servei meteo, anuncia a partir de dijous la pujada de les temperatures, .... :D Que trobarem neu? :oops:
Tu tranquil Pelai que seure seuràs. Ja anirem fent torns si cal :)
Estic molt agraït a la concurrència, però no em tracteu com un vellet, ... 8)

Total el dia avans hauré celebrat els meus 68 anys. . . :anim :blah :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 14/02/2006 20:25

Tants participants a la trobada per 68 estirades d'orella cadascun això dóna un total de.... prepara't Pelai! :D
abegot ha escrit: Total el dia avans hauré celebrat els meus 68 anys. . . :anim :blah :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimarts 14/02/2006 20:25

Segons la versió actual del missatge d'en Josep Serre, hi ha catorze persones apuntades (de fet, tretze més jo :x :x ). Algú més?

La previsió del temps per dissabte dóna sol i entre 7 i 15 ºC a Perpinyà. A la muntanya, però... :D



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dimarts 14/02/2006 21:04

Que us ho passeu molt be.....

espero les fotos ¡¡¡¡ :D



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 14/02/2006 23:10

Hola!

Jo em pujaré al Clot Aragó, ja que anar fins Sants, no tinc garantia d'enllaç :| . Algú pujará al Clot?

Salut.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 14/02/2006 23:20

Jordilar ha escrit:Hola!

Jo em pujaré al Clot Aragó, ja que anar fins Sants, no tinc garantia d'enllaç :| . Algú pujará al Clot?

Salut.
Si, un tal Jordilar... :D :D :D :D n'Eloi no sé si pujarà a Girona o al Clot...esperem que pugui resorgir d'entre els milers de fulls d'apunts i ens ho pugui confirmar...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 14/02/2006 23:53

Una mala notícia no es tramitarà el bitllet de grup pel trajecte La Tor de Querol Barcelona ja que segons m'han dit han de ser 20 persones, pel trajecte en tren de SNCF sí que es farà en tant que es pot demanar al moment.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 14/02/2006 23:58

josep_serre ha escrit:Una mala notícia no es tramitarà el bitllet de grup pel trajecte La Tor de Querol Barcelona ja que segons m'han dit han de ser 20 persones, pel trajecte en tren de SNCF sí que es farà en tant que es pot demanar al moment.
La Renfe sempre posant pegues a tot...fa uns anys el bitllet de grup era de 10 persones, i a Regionals ho és...a més, en aquesta linia a mi m'apliquen el descompte per Carnet jove, que només l'aplica Regionals...aleshores, perquè el bitllet de grup és com a rodalies?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 15/02/2006 0:04

Tant rodalies com regionals demana 10 persones per formar un grup, però en el cas de la línia de Puigcerdà se'n demanen 20, bé el cas és que a entfe001 se li van dir 10 quan ho va intentar per fer Barcelona Ribes de Freser però a mi a informació de Renfe m'han dit 20.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 15/02/2006 0:13

josep_serre ha escrit:Tant rodalies com regionals demana 10 persones per formar un grup, però en el cas de la línia de Puigcerdà se'n demanen 20, bé el cas és que a entfe001 se li van dir 10 quan ho va intentar per fer Barcelona Ribes de Freser però a mi a informació de Renfe m'han dit 20.
Truca de nou.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 15/02/2006 15:14

Jo sempre havia sentit que el cas del bitllet de grup a la línia de Puigcerdà les condicions eren "especials", però no em feu gaire cas.

Si finalment no es pot fer bitllet de grup La Tor-BCN, que l'interventor es prepari per fer-me un bitllet la Tor-Sabadell/Centre... :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 15/02/2006 16:04

Correecte. 20 persones.

Si el grup és inferior també pot demanar-se per a vint persones sempre que el preu surti a compte.
josep_serre ha escrit:Tant rodalies com regionals demana 10 persones per formar un grup, però en el cas de la línia de Puigcerdà se'n demanen 20, bé el cas és que a entfe001 se li van dir 10 quan ho va intentar per fer Barcelona Ribes de Freser però a mi a informació de Renfe m'han dit 20.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 15/02/2006 16:30

UT596001 ha escrit:Jo sempre havia sentit que el cas del bitllet de grup a la línia de Puigcerdà les condicions eren "especials", però no em feu gaire cas.

Si finalment no es pot fer bitllet de grup La Tor-BCN, que l'interventor es prepari per fer-me un bitllet la Tor-Sabadell/Centre... :D
Jo et guanyaré amb un La Tour - Terrassa :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 15/02/2006 19:49

Pobre revisor! :D

aarongilp ha escrit:
UT596001 ha escrit:Jo sempre havia sentit que el cas del bitllet de grup a la línia de Puigcerdà les condicions eren "especials", però no em feu gaire cas.

Si finalment no es pot fer bitllet de grup La Tor-BCN, que l'interventor es prepari per fer-me un bitllet la Tor-Sabadell/Centre... :D
Jo et guanyaré amb un La Tour - Terrassa :D :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 15/02/2006 20:11

Si finalment baixe a Barcelona, puc demanar-li un La Tor - Portbou via Sants? :D :x O no val canviar de dia?


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 15/02/2006 20:23

ROMI65 ha escrit:Si finalment baixe a Barcelona, puc demanar-li un La Tor - Portbou via Sants? :D :x O no val canviar de dia?
Crec que no val, de ser així demanaria un La Tour - Girona, semblant al que un de per aquí ja té...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 15/02/2006 22:43

Una qüestió pràctica. Tenint en compte que sóc l'únic a arribar pel nord i que mai se sap què pot passar amb els trens de la SNCF ;) , a algú dels que veniu segur li importaria enviar-me un missatge privat amb el número de mòbil? Per poder-vos informar si hi ha algun contratemps.

Gràcies.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 16/02/2006 20:27

aarongilp ha escrit:[...] n'Eloi no sé si pujarà a Girona o al Clot... esperem que pugui resorgir d'entre els milers de fulls d'apunts i ens ho pugui confirmar...
Pujaré a l'homotopia... :oops: dic a l'estació de Girona :x



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”