Inauguració C7

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Inauguració C7

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 18/05/2005 14:31

Descanseu diumenge, que dilluns tocarà matinar (qui vulgui i pugui). Aprofitant que, per fi, els trens de passatgers passaran per Sant Cugat i Rubí proposo de ser dels primers a passar-hi. Reconec que anar a agafar el primer tren serà una burrada, per això em conformaré amb el segon :D

El meu recorregut personal previst seria:

7.11 Sant Andreu Arenal: tren a Cerdanyola i Martorell
7.30 Pas per Cerdanyola Universitat. Inici del trajecte nou.
7.54 Arribada a Martorell.
8.05 Sortida d'un servei a l'Hospitalet de nou via Sant Cugat.
8.26 Segon pas per Cerdanyola Universitat. Baixar del tren i anar a classe.

Qui vulgui, ja ho sap.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 18/05/2005 20:14

Jo no hi puc anar, ja saps el perquè. ;)


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Visitant

Entrada Autor: Visitant » Dijous 19/05/2005 20:00

Podríeu iniciar-vos amb un Rubí-Monzón o un Sant Cugat-La Pobla de Segur. Hi ha previstes les taquilles o noves autovenda?



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 19/05/2005 20:13

En primer lloc si ets un habitual del fòrum et recomano que entris fent inici de sessió quan hagis d'intervenir o si no ho fas per algun motiu com ara ser a un altre ordinador aclareixis qui ets.

I si no estàs registrat que et registri's per tal de poder-nos adreçar a tu d'una manera més clara.

Dit això, la venda de bitllets es farà mitjançant la gestió integral de l'estació com ja s'ha fet a tantes altres estacions.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dijous 19/05/2005 22:38

Anonymous ha escrit:Podríeu iniciar-vos amb un Rubí-Monzón o un Sant Cugat-La Pobla de Segur. Hi ha previstes les taquilles o noves autovenda?
??????? :?: :?: :?:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 19/05/2005 23:07

L'home sense identitat ha escrit:Podríeu iniciar-vos amb un Rubí-Monzón o un Sant Cugat-La Pobla de Segur. Hi ha previstes les taquilles o noves autovenda?
El que ha de ser memorable és un Rubí - La Floresta (n'hi ha una a la línia de Lleida via l'Espluga de Francolí).



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 26/05/2005 19:59

Per si algú va fer el trajecte que vaig proposar: jo no hi vaig poder anar per qüestions familiars. Si vaig fer matinar a algú amb l'esperança de trobar-me (tot i que ningú se m'ha queixat), li demano disculpes.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”