Enquesta de preferència de trobades

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quina trobada et semblaria més interessant

Comptar els viatgers que es queden penjats al Peu del Funicular
2
15%
Controls de qualitat diversos quan es creï qualsevol operatiu que alteri el funcionament del transport públic substancialment
1
8%
Control de regularitat en la freqüència del Trambaix
1
8%
Recorreguts amb els autobusos
2
15%
Comprar una T-Dia i fer desplaçaments amb els transports que l'accepta
4
31%
Anar a Montserrat
3
23%
 
Vots totals: 13
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Enquesta de preferència de trobades

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 27/05/2005 18:37

Després de la darrera trobada i el debat que en va sorgir he pensat de fer una enquesta per veure quina trobada prefereix fer


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 27/05/2005 19:41

Hola,

Yo creo que estaría bien contar atascos en los accesos a Barcelona por Diagonal, contar el número de viajeros de RENFE que se quedan colgados y que se van acumulando en Pl. Catalunya y ven pasar entre C4 y C4 un par o tres de trenes con destino L'H que van en composición doble y que van no hacia Martorell como debieran, sino solamente hasta L'H, vacíos y el andén se queda lleno.

Y así infinidad de estaciones del corredor del Llobregat sería interesante el ver cómo se van llenando en la franja horaria matutina y cómo van los trenes a esas horas y lo que tarda en llenarse otra vez la estación, etc.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 29/05/2005 22:07

Bones!
Tinc un problema, i és que totes em semblen interessants...tot i que les que més són la de la T-Dia i la dels autobusos...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimarts 07/06/2005 18:24

jo em decantaria per fer algo lluny de la ciutat i anar fins a montserrat.
Contar la frequencia de pas dels convois ja ho faig mentre espero el tren per anar a Terrassa... per cert força ben complerta per part de fgc.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 07/06/2005 20:58

Anar a Montserrat, fent itineraris alternatius, Aeri, cremallera, funis, i procurar que sigui un dia de pluja i boira xD


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 07/06/2005 21:47

Els més muntanyencs podríem fer la ruta següent per Montserrat:

Monistrol-Vila (140m s.n.m) a Serra de Canfranc
Serra de Canfranc a Sant Benet
Baixada dels Matxos
Arribada a l'antiga estació inferior de l'aeri de Sant Jeroni
Pujada per la canal de Sant Jeroni fins l'estació superior de l'Aeri de Sant Jeroni (1236m.s.n.m). La canal està dotada de cadenes, escales i filferros per poder-la ascendir.
Caminada fins al Pla de les Taràntules pel camí nou, per on havia d'anar el traçat del cremallera de vapor fins dalt.
al Pla de les Taràntules, visita a l'estació superior del Funi de Sant Joan.
Baixada fins el monestir
Monestir visita a totes les instal.lacions ferroviàries, l'aeri.
Baixada paral.lela a l'aeri pel camí de l'aigua.
Arribada a FGC Montserrat aeri.

Tot el dia.



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 08/06/2005 0:01

Tot aixo s'ha de fer caminant??
perdoneu el meu desconeixement pero a Montserrat només i he estat un cop i per motius ferroviaris esclar.
Fa pinta de ser bastant dur...
Pero podria ser interesant de fer, tot i que desde l'ultima vegada que vaig esquiar, com aquell qui diu no he suat més, potser m'haureu de treure amb helicopter jejeje



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”