Trobada de forumistes a Queralbs (Ripollès)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 08/06/2005 22:09

Matina mitja horeta més i recula fins a Sants...
La solució és facil. No se si es molt demanar sacrificar 30min de son d'un disabte...jeje



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 08/06/2005 22:09

Bé, jo sóc el més "benjamí", només 17.

Jo vinc des de Castellar, així que he de fer números per si em dóna temps de baixar a Sants. Si no l'agafaré a Sant Andreu Arenal, ja que el tren no para a Montcada Bifuració :'(
En quant als bitllets cap problema, ja tinc entrenats als de Sabadell/Nord amb els bitllets raros que els hi demano jo :D Encara que per excepció l'agafaré a Sabadell/Centre, ja que és més barat que des de Sabadell/Nord. I per horaris cap problema, l'última Vallesana des de Sabadell surt a les 4.31 del matí...



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 08/06/2005 23:19

liniadelRipollés ha escrit:Romi65, nosaltres arribem tots a les 11,30 a Ribes de Freser Renfe. D'on ets?
De València, però treballe des de fa un parell d'anys a París. Si tot va bé, arribaré a les 7.52 a la Tor de Querol amb el nocturn, a temps d'agafar el regional cap a Ribes. Si hi ha algun retard, sempre puc agafar el següent i arribar a les 11.38, però espere que no calga.

Per això vull agafar la tornada a les 17.27 ;)

Una escapadeta de tant en tant al país sempre va bé... :D



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dijous 09/06/2005 13:00

predicció d'avui pel dissabte. ( de meteocat)

Imatge

dissabte, 11-06-05

Estat del cel:
de matinada estarà entre poc i mig ennuvolat, tot i que la nuvolositat tindrà tendència a minvar i al llarg del matí el cel quedarà serè o poc ennuvolat.
A partir de migdia creixeran nuvolades a punts de muntanya, que a partir de mitja tarda i al vespre podran deixar el cel entre poc i mig ennuvolat en general.
Precipitacions:
s'esperen alguns ruixats dispersos a punts del Pirineu i Prepirineu, que seran d'intensitat entre feble i moderada, i que localment podran anar acompanyats de tempesta.
Temperatures:
més altes, en conjunt. Ambient càlid al centre del dia.
Visibilitat:
entre bona i regular, en general.
Vent:
s'imposarà el component sud i est fluix en general, amb algun cop moderat a la tarda. Al principi i al final del dia, el vent serà fluix i de direcció variable.
Estat del mar:
Costa Brava:
s'imposarà el component sud i est fluix, amb algun cop moderat a la tarda, en general, amb domini del xaloc al matí i del migjorn a la tarda. Terral matinal i nocturn.
Marejol.
Costa Central:
vent de component sud i est, amb domini del xaloc, entre fluix i moderat durant el dia. Terral matinal i nocturn.
Mar arrissada a marejol.
Costa Daurada:
al centre del dia dominarà el vent de component est, entre fluix i moderat, amb domini del llevant i el xaloc. Terral matinal i nocturn.
Mar arrissada a marejol.


http://www.meteocat.net/marcs/marcos_pr ... evisio.htm
sequera l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 09/06/2005 13:20, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 09/06/2005 13:02

sequera ha escrit:Mar arrissada a marejol.
No ens acostarem a al llac :x :martell1



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dijous 09/06/2005 13:21

wefer ha escrit:Bé, jo sóc l'avi del fòrum. 30 :'(
Ja fa temps que ni recordo com era el carnet jove!!!
Ah, ja sé que pujant a St. Andreu A. tinc poques possibilitats de seure... què hi farem!!!

segur que et deixen lloc per seure-hi :D
be...jo tinc 35. :x



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 09/06/2005 17:10

Acabo d'enviar un e-mail a l'espai "el temps a la carta" de El matí de Catalunya Ràdio, tal com va dir entfe001. A veure si demà en diuen alguna cosa...

L'e-mail:
"Un grup d’amics del ferrocarril volem baixar pel camí vell de Núria a Queralbs per observar el cremallera demà dissabte dia 11 de juny. Com tindrem el temps? Plourà? Hi haurà visibilitat més o menys bona? Farà gaire calor?"

Una salutació! :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 09/06/2005 18:55

Veig que tots esteu ben tronats, així que pareix que ens entendrem :D

Gràcies a la presència del senyor valencià-parisenc podem dir que és un encontre internacional d'amics del ferrocarril. :o

Esper trobar gent coneguda del cremallera a la pujada per fer-la més amena.
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 07/08/2005 19:38, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 09/06/2005 19:26

Quins records aquesta foto!! Fantàstic el viatge amb el cotxe saló l'any passat :)



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dijous 09/06/2005 20:06

liniadelRipollés ha escrit:Veig que tots esteu ben tronats, així que pareix que ens entendrem :D

Gràcies a la presència del senyor valencià-parisenc podem dir que és un encontre internacional d'amics del ferrocarril. :o

Esper trobar gent coneguda del cremallera a la pujada per fer-la més amena.
Home, això de senyor fa una mica vell, no?



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dijous 09/06/2005 20:59

El dia que vau fer aquest viatge amb la d.9 jo vaig pujar al migdia a dinar a l'alberg i vaig trobar la D.9 a núria, per cert en tinc algunes fotos a casa.

Ja queda menys per la primera trobada de freaks del ferrocarril.
I orgullós de ser-ho. que carai!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 09/06/2005 21:39

[quote="marcel"]El dia que vau fer aquest viatge amb la d.9 jo vaig pujar al migdia a dinar a l'alberg i vaig trobar la D.9 a núria, per cert en tinc algunes fotos a casa.

xD xD xD (ja és casualitat)



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dijous 09/06/2005 23:12

no recorodo ben be com va nar pero, em sembla recordar que el meu germa em pasar el xivataso de la circulació especial.



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Divendres 10/06/2005 0:16

liniadelRipollés ha escrit:Esper trobar gent coneguda del cremallera a la pujada per fer-la més amena.
Cal fer l'acudit fàcil? :P :P



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 10/06/2005 10:36

No, si al final encara em fareu pujar fins a Queralbs :twisted:

Això sí, vull deixar ben clar que la caminada la fareu vosaltres sols, jo em quedaria pel poble a veure si em probo en Pujol passejant-hi...

Això sempre que m'acabi animant (ara resulta que l'examen era per la tarda, ja veurem com anirà...).

Aquesta nit confirmo (~22h).



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 10/06/2005 11:03

wefer ha escrit:Bé, jo sóc l'avi del fòrum. 30 :'(
Ja fa temps que ni recordo com era el carnet jove!!!
Ah, ja sé que pujant a St. Andreu A. tinc poques possibilitats de seure... què hi farem!!!
L'avi sóc jo, 67 xD

Tinc problemes de conexió, no puc sortir de Pl.Catalunya avans de les onze del matí ... i vull fer la trobada amb tots vosaltres, portaré un bitllet d'anar i tornar amb el 30% o menys de descompte :o (adjudicat a la liniadelRipollès) Quan arribi ja quedarem amb el mobil ;)

Fins demà


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 10/06/2005 11:46

Ha sortit l'e-mail per Catalunya Ràdio!! ))) Llàstima que s'han liat i no han vist que havia dit que el dia era demà (11 de juny) :roll: De tota manera ha dit que "millor demà per fer-ho". Ja va bé! Tot i que diuen en general que a la tarda pot caure alguna tempesta així que millor anar previnguts.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 10/06/2005 16:28

Quan arribem a Ribes de Freser penseu que haurem estat governats per aquesta meravella de 1923 i que serà substituït probablement per un pantalla d'ordinador amb ratolí.
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 07/08/2005 19:37, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 10/06/2005 19:18

La cosa pareix que es queda així:

WEFER
UT596001
ABEGOT, previst de baixada
TRENSCAT
MARCEL
ENTHFE001, previst a la pujada
JOSEPSERRE, previst de baixada
ROMI65.
LINIADELRIPOLLÉS

Per a Romi65; arribem a les 11:38 a Ribes-Renfe. Punt de trobada sota les escales d'accés a l'enclavament mecànic.[/b]


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

440.132

Entrada Autor: 440.132 » Dilluns 13/06/2005 19:58

Hola a tots.

Si m' en arribo a sapiguer avans us hi hagués acompanyat... Ja que jo ho tenia perfecte... :'( :'( :(



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”