Trobada de forumistes a Queralbs (Ripollès)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Trobada de forumistes a Queralbs (Ripollès)

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 05/06/2005 20:16

Proposo per al proper dissabte onze de juny uns trobada "especial" de tothom qui vulgui.

El Plànning seria anar fins a Ribes de Freser amb el tren de les vuit, d'allà agafar el tramvia cremallera de Núria fins dalt.

D'ací fins a Queralbs, a peu de baixada pel camí vell, amb tranquilitat i observant els trens.

A Queralbs aturada i visita poble.

Des de Queralbs cap a avall altre cop en Cremallera fins a Ribes-Vila, visita exposició material, anada cap a Enllaç i tren de Renfe fins onm sigui depenent de l'hora i ganes de cadascú.

Nota: s'està instal.lant la senyalització adaptada a BA amb CTC a tot el tram Vic-Ripoll.

Qui vulgui venir, que ho digui.

NECESSARI PORTAR:

Entrepans

Aigua

Calçat adequat de muntanya o esportiu.

ES RECOMANA:

Càmera de fotos o vídeo

Molta paciència (per aguantar-me)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 05/06/2005 21:08

Sembla interessant. Fa anys que no agafo el cremallera.
En principi, m'hi apunto.
Algú més s'anima? :atac



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 05/06/2005 22:17

Si s'agafa el tren que surt a les 8 del matí a BCN ho tindré un pèl difícil, ja que la primera Vallesana surt a les 8 de Castellar. Bé, sempre tinc l'opció de sortir a les 6 del matí de casa i baixar a peu fins a Sabadell... :x

En principi, hi intentaré anar, anant a peu a Sabadell si cal. :D

Salutacions.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 05/06/2005 23:05

UT596001 ha escrit:Si s'agafa el tren que surt a les 8 del matí a BCN ho tindré un pèl difícil, ja que la primera Vallesana surt a les 8 de Castellar.
I què tal si agafem el tren que surt de l'Hospi a les 9:11 i arriba a Ribes a les 11:34 ? A més, és una mica més ràpid ja que no para a totes les estacions.
A les 11:50, surt el cremallera, i a les 12:30 ja seríem a dalt.
Hi ha temps fins a les 19:48, que surt l'últim tren cap a BCN (arribada sobre les 22:00).



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 06/06/2005 0:38

wefer ha escrit:
UT596001 ha escrit:Si s'agafa el tren que surt a les 8 del matí a BCN ho tindré un pèl difícil, ja que la primera Vallesana surt a les 8 de Castellar.
I què tal si agafem el tren que surt de l'Hospi a les 9:11 i arriba a Ribes a les 11:34 ? A més, és una mica més ràpid ja que no para a totes les estacions.
A les 11:50, surt el cremallera, i a les 12:30 ja seríem a dalt.
Hi ha temps fins a les 19:48, que surt l'últim tren cap a BCN (arribada sobre les 22:00).
A mi certament m'aniria molt millor, per Sant Andreu passa a les 09.31, per tant agafant la Vallesana de les 8 tindria temps de sobres per arribar. I així no hauria de baixar a peu fins a Sabadell a hores interpestives...



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 06/06/2005 9:30

A mi m'agradaría anar però ho sento la baixada des de Nuria a queralbs la faré en cremallera, les meves cames no responen gaire bé :'(



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 06/06/2005 15:11

Vist que hi ha gent que vol venir, la trobada es farà.

No tinc cap inconvenient en pujar amb el tren de les 9 si això facilita la trobada, però penseu que llavors farem la baixada des de Núria a ple sol de migdia (són uns 8kms tots de baixada escepte un molt curt tram de pujada)

El camí el conec perfectament, a més farem drecera per evitar la volta d'entrada a Queralbs. Sóc aficionat a la muntanya i als trens, si no sabíeu. :D

Aconsello portar peça impermeable i jaqueta.

Us agrairé que voteu per un horari de pujada i així abans de DIJOUS decidim les coses.

Agraeixo que tothom qui vingui en RENFE tregui el bitllet directe a Ribes de Freser des de la seva població, en especial si no els col.lecciona. No treieu combinat a Núria, ja que la tornada la fem a peu.

Us animo a convidat TOTHOM a que vingui a fer una jornada diferent combinant tren i muntanya.

depenent de l'experiència, posteriorment plantejaria excursions per muntanya a grans pendents, ferroviàriament molt interessants.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 06/06/2005 15:12

Abegot, demana que et baixin a Fontalba i així només fas la meitat del recorregut :)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 06/06/2005 18:22

liniadelRipollés ha escrit: Us agrairé que voteu per un horari de pujada i així abans de DIJOUS decidim les coses.
Per la meva part ja ho he dit, m'aniria millor el de les 9, però no tinc inconvenient per pujar en el de les 8, però implicaria que hagués de baixar a peu a Sabadell.
Agraeixo que tothom qui vingui en RENFE tregui el bitllet directe a Ribes de Freser des de la seva població, en especial si no els col.lecciona. No treieu combinat a Núria, ja que la tornada la fem a peu.
El combinat només és d'anada i tornada o també hi ha combinats només d'anada? M'explico, si jo em planto dissabte a la guixeta de Sabadell/Nord i demanés un combinat d'anada només a Núria m'el farien o no? O directament em pendrien per boig?
Ah, en el cas que no n'hi hagués no et facis il·lusions de quedar-te amb el meu, jo també col·lecciono bitllets :D

Salutacions.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 06/06/2005 18:49

No n'hi ha d'anar.

un altre Col.leccionista de bitllets??? :twisted:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 06/06/2005 18:59

Hi ha gent que necessita fer fotos del traçat.... :D

Hi ha gent que necessita apuntar horaris.... :D

Hi ha gent, doncs, que s'ha d'apuntar. ;)

VINGA JA!!!!



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 06/06/2005 19:28

Els dos col.leccionistes de bitllets, poden contar amb els meus de pujada i bajada de Nuria xD

El reduit a Ribas de Fresser anar i tornar será per la linia Ripolles, ... ;) :roll:

En Principi no compteu am mi. Jo si vaig ho faré pel meu compte, ...
:'( tinc problemes .... :evil:
abegot l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 07/06/2005 8:11, en total s’ha editat 1 vegada.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 06/06/2005 19:31

Jeje, jo encara m'ho haig d'acabar de pensar :x Més que res que no sé quins plans hi ha per aquest cap de setmana amb la nòvia i tal... De fet el dia 11 de juny és el 2n aniversari del cremallera de Montserrat i en principi havia pensat anar a la muntanya sagrada però la veritat és que el plan d'anar a Núria no em desagrada pas. Sé que ho heu dit però segur que la baixada serà en plan ben tranqui no? :P Ho dic perquè un cop ho vaig fer això de baixar de Núria a Queralbs i vaig acabar ben rebentat!! :roll:



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dilluns 06/06/2005 19:48

Una trobada al meu poble!!!jo no mo perdo!
ja podeu contar amb mi
al final quin horari s'ha acordat??perque jo tinc disabte al mati tinc que pujar de bcn, llavors mo faria venir bé.
espero la confirmacio dels horaris definitius... a mi em va be casi a tota hora



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 06/06/2005 21:20

Jo prefereixo no venir. El dia abans tinc un terrible examen de Fonaments d'Àlgebra, i la temptació de tirar-me daltabaix seria enorme...

Seriosament parlant, no estic en gaire bona forma últimament i prefereixo no forçar la maquinària, més encara en època d'exàmens. Ah, aquells temps en què anava del campus de Bellaterra a Barcelona a peu per Collserola...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 06/06/2005 21:52

El tema queda així:

Barcelona Sants, eixida a les 9,17h
Arribada a Ribes de Freser a les 11,34
Eixida de Ribes-Enllaç a les 11,50
Arribada a Núria a les 12,30

Inici baixada a peu (unes tres hores)
Arribada a Queralbs a mitja tarda, cap a les 16.00.
Baixada amb cremallera fins a Ribes-Enllaç. Si s'agafa el cremallera de les 16,20 la gent pot tornar amb el tren de les 17,29.
En cas contrari, el tren ja és el de les 19, arribem de nit a Barcelona.



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dilluns 06/06/2005 22:11

A mi em va perfecte. jo m'apunto. Ja estudiaré el diumenge...
Per cert a les 11.50 puja el tren nou (A.10+A.11), ja us ho avanço.
El tren que surt de queralbs a les 16.22 direcció Ribes també serà el tren nou.
Si algú vol tornar de Nuria amb el tren de les 16.50, s'arriba just i clavat per agafar el tren de renfe, si contem el retard habitual de la renfe s'arriba. Pero ja dic que es milimetric, potser massa pels que són patidors com jo.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 06/06/2005 23:31

Jo ja dic que estic a l'espera de saber si vinc però també sóc patidor de mena a l'hora de fer enllaços. Si no tinc un marge prou gran no me'n fio gens :P



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 07/06/2005 14:54

Hi ha cap circulació especial :D per aquest dissabte, Marcel? O bé només hi ha prevists STADLERS :twisted:

Si la nòvia de trenscat diu que no, que trenscat vingui amb la nòvia. ;)



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 07/06/2005 15:24

Jo no puc anar-hi el matí però el més probable és que sí que pugui anar-hi a la tarda, ara treballo amb les coses bones i les coses dolentes que això comporta, evidentment vindré amb alguna cosa dedicada pel senyor Adolf.

Jo puc pujar amb el tren que surt de Barcelona a les 15H de Barcelona i es creua a Ribes de Freser amb el que surt de Ribes de Freser a les 17:29, per tant necessito que em confirmeu d'alguna manera en quin tren tornareu.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”