Trobada de forumistes a Queralbs (Ripollès)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 07/06/2005 17:07

"Benvingut" al club dels treballadors, t'has fet gestor integral a Sant Cugat? :) :o

Gràcies per això de "Senyor :D

Gràcies, a més, per les mercaderies, les que portes sempre són bones.

Les previsions són baixar o bé amb el tren de les 17 o bé amb el de les 19. Des de que s'arriba a Núria fins a Queralbs hora de sortida prevista hi ha 3h 50 de marge, jo crec que pot fer-se, més quan l'últim tram el farem ben a prop de la nostra afició per escurçar cami. Recordeu en tot cas que si haguéssim de baixar amb el de les 19 arriba de nit a Barcelona, ho dic pel tema dels enllaços posteriors, cadascú haurà d'espavilar-se.

També hi ha l'opció d'avançar una hora la sortida des de Barcelona si voleu i podeu.

La propera excursió ferroviària seria un traçat a peu combinat cremallera-funis-aeri a Montserrat (tot el dia).



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 07/06/2005 17:09

La intenció és fer una parada facultativa al Pla de Sallent i un altra davant de Fontalba, tot depenent de com responguin les vostres cames.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 07/06/2005 17:16

Jeje, no està mal el plan però baixar de Fontalba a Queralbs d'una tirada deu n'hi do... Segons els plans que hi hagi la nòvia no crec que pugui venir, primer perquè caminar 3 hores per la muntanya no és que li vagi gaire i segon perquè està en època d'exàmens :P



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 07/06/2005 17:16

Els dos col.leccionistes de bitllets, poden contar amb els meus de pujada i bajada de Nuria xD

El senyot abegot sempre tan "catxondo".... m'ha costat, m'ha costat!! :oops:



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimarts 07/06/2005 18:20

Que jo sapiga no hi ha cap circulació especial.
Si no hi ha problemes circularan els stadlers acoblats, complint l'horari que vaig comentar ahir i després els automotors que ara ja són vells completant el servei.
El que no se si en circularan 3 ó 4, en funció del que hagin previst.
Ja preguntaré si hi ha alguna cosa especial per disabte.

Es confirma que sortim de Bcn a les 9.15???



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 07/06/2005 20:52

Si no hi ha res interessant per dissabte posaré unes espelmetes a Sant Gafe per a que ens faci un favor...

Total, sóc com la cervesa, alla on vaig (ferroviariament) triomfo...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 07/06/2005 21:34

liniadelRipollés ha escrit:Si no hi ha res interessant per dissabte posaré unes espelmetes a Sant Gafe per a que ens faci un favor...
Tranquil, no fa falta que em posis cap espelma, com que ho tinc difícil per pujar amb el fet de no venir jo ja n'hi ha prou per assegurar-vos una bona trobada :D (si mai aneu a Cerdanyola Universitat, pregunteu al bar pel "gafe" que quan va a agafar el tren sempre en passa alguna, us donaran les meves senyes :P).

Tot i que potser m'engresco i us acompanyo fins a Torelló... :roll:



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 07/06/2005 23:26

Aleshores m'agradaria saber qui hi va per poder estar en contacte amb algú de la vostra colla per saber en quin tren torneu i on ens trobem.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 07/06/2005 23:37

Jo en principi, si no hi ha cap canvi i si no m'adormo (que és molt demanar :oops: ) hi aniré. Ja tens el meu telèfon...



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimarts 07/06/2005 23:50

jo no conec a cap de vosaltres, com us identifico??
i a on?Bcn-sants, via 2?

quants serem al final?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 08/06/2005 0:57

A veure, de moment, i a falta de que s'animi tothom que falta, aquesta é la situació:

1a Trobada de frikis :D del transport a Núria

-liniadelRipollès
-UT596001
-Abegot
-Marcel
-wefer
-josep_serre (tarda)
-Trenscat (per confirmar)
-entfe001 (per confirmar, matí)

Vinga, que falta mooooolta gent que no ha dit ni piu!!!



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dimecres 08/06/2005 9:08

Ja m'agradaria anar-hi.....però estaré a Madrid. :'( :'( :'( :?

que ho paseu bé, porteu fotos i ja ho explicareu.¡¡¡



marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 08/06/2005 11:48

no voldria ser pesat pero hauriem de decidir el lloc i l'hora de trobada, que jo dema i divendres no se si em podre conectar...



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 08/06/2005 12:01

Jo no asseguro res, però com que tampoc pujaré ni a Ribes no té molta importància quedar amb mi. Vosaltres quedeu d'acord com us vagi més bé i jo, en funció dels ànims que tingui després de l'examen del dia anterior, us tocaria la pera una estona.

Si vinc em veureu; si no, no (es lo que tieneeee...). Però sí asseguro que no compteu amb mi ni pel cremallera ni, encara menys, per la caminada.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 08/06/2005 14:01

En principi confirmo la meva assistència per la KDD de dissabte a Núria :) Això sí, reitero que espero que tingueu en compte els que no estem gaire acostumats a anar per la muntanya i tot això, el liniadelripolles ja sap de què li parlo, jeje. Més que res és que tampoc sóc molt àgil i em canso força (bé com la majoria suposo) :x Ara, tal com ja s'ha dit, cal concretar lloc i hora de quedar dissabte.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 08/06/2005 14:39

Bé, bé, la cosa s'anima!!!
La idea seria quedar dins el tren mateix. L'horari és:
Hospitalet................. 9:11
Sants....................... 9:17
Pl. Catalunya............ 9:22
Arc Triomf................ 9:24
St. Andreu Arenal..... 9:31

Si algú surt de la mateixa estació que un altra, millor quedar a l'andana.
Jo, per exemple, sortiré de St. Andreu Arenal.
La forma de conèixer-nos? Home, busqueu els personatges amb pintes més rares del tren, d'aquells amb els que no t'agradaria quedar-te tancat en un ascensor... segur que som nosaltres :D
No, seriosament, quedem a la primera porta del tren, per exemple. Si fa bon temps és possible que el tren vagi bastant ple, així que igualment, qui no estigui segur que m'enviï un privat i li dono el meu mòbil, si us sembla bé.
A10!!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 08/06/2005 15:07

A veure, MISSATGE DEFINITIU.

1-S'agafa el tren de les 9,17 Sants. El preu del bitllet de cremallera és de 9,25 EUR anar i uns 3 euros per al trajecte Queralbs-Ribes.

2-Anirem tots al primer cotxe, costat maquinista (sigui quina sigui la composició)

3-La baixada a peu tindrà les aturades necessàries per descansar quan passin trens. :D
3b. Tot és baixada.


4-No hi ha en principi cap temps de baixada, però voldria ressaltar que si fos necessari baixar amb el tren de les 19 (ja sigui perque sigueu unes tortugues xD o bé perque coneixem "gent guapa" del cremallera i se'ns fa llarg) aquest tren arriba a Barcelona tard i per tant les combinacions amb transport públic no ferroviari no estan garantides. Si algú està en el cas, ho haurà de preveure i buscar-se la vida.

5.Recordeu de portar un mínim de cantimplora o ampolla d'aigua de litre i mig, durant el recorregut de baixada no hi ha fonts excepte a Núria.

6-Recordeu de dur entrepans.

7-És aconsellable portar alguna jaqueta i/o impermeable per si trobem un canvi de temps.

8- Si hi ha algú sensible al sol, que ho prevegi, i porti gorra o barret.

--------------------------
El camí no té cap dificultat en si, si bé en algun moment té pendents pronunciats.
--------------------------

Us informo que a Ribes de Freser l'expendició de bitllets és tèrmica, :'( així que treieu anar i tornar fins a Ribes.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 08/06/2005 15:29

I SOBRETOT:

ROBA CÔMODA i SABATILLES ESPORTIVES o CALÇAT DE MUNTANYA !!!!!



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dimecres 08/06/2005 15:44

Vinga...

Os informo de la predicció meteorologica pel dissabte. L'aniré actualitzant cada dia....ja se sap ....és molt canviant i falten alguns dies.

de meteocat.net

dissabte, 11-06-05

Serè o poc ennuvolat. Malgrat això, creixeran nuvolades al Pirineu i als Ports, on quedarà el cel mig ennuvolat.
Temperatures sense canvis. L'ambient serà calorós en general, i xafogós a la costa.
A l'interior el vent bufarà fluix i variable durant la nit i de component sud la resta de la jornada. Al litoral el terral bufarà fins a primera hora del dia i a partir del vespre, i durant les hores centrals del dia dominaran les marinades que seran sobretot de component sud i est.





Imatge



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dimecres 08/06/2005 15:45

Trenscat ha escrit:En principi confirmo la meva assistència per la KDD de dissabte a Núria :) Això sí, reitero que espero que tingueu en compte els que no estem gaire acostumats a anar per la muntanya i tot això, el liniadelripolles ja sap de què li parlo, jeje. Més que res és que tampoc sóc molt àgil i em canso força (bé com la majoria suposo) :x Ara, tal com ja s'ha dit, cal concretar lloc i hora de quedar dissabte.
je,je....prepara't perque son 3 hores de baixada. ¡¡¡¡



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”