Trobada de forumistes a Montserrat i Llobregat Anoia FGC

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Trobada de forumistes a Montserrat i Llobregat Anoia FGC

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 19/06/2005 18:35

Dia 2 de juliol de 2005, dissabte. Se sortiria de plaça Espanya a una hora prudencial per permetre a TOTHOM arribar.

Previsions de trajecte:

BARCELONA PLAÇA ESPANYA a PALLEJÀ (visita obres i estació provisional). Vàlid qualsevol títol integrat de dues zones.

PALLEJÀ-MONTSERRAT via cremallera, amb bitllet combinat tren+cremallera de TAQUILLA no tèrmic només anada.

MONTSERRAT-SANT JOAN-SANTA COVA, amb bitllet combinat tèrmic SMEC. Visita a les cabines del Funi amb càmeres de supervisió de recorregut frontal i sala de màquines automatitzada.

TRANS-Aeris MONTSERRAT a OLESA, amb bitllet combinat Aeri+tren d'expendició manual i de cartolina. Visita estacions aeris i obres. Possibilitat que a Montserrat Aeri hi hagi fotografies antigues amb motiu del 75è aniversari de l'Aeri.

D'Olesa en avall a decidir.

Les previsions són de tot el dia, si bé cadascú tindrà la facilitat d'optar per marxar quan vulgui o necessiti.

Quants s'hi apunten? :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 19/06/2005 18:43

Com sempre a partir d'ara jo m'hi hauré d'incorporar a la tarda :'(


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 19/06/2005 20:46

Bé, algun dia farem una trobada de forumistes a Sant Cugat o Rubí Renfe i prendrem algo, no????

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 19/06/2005 20:58

Quin cap de setmana...

En principi m'hi apunto.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 20/06/2005 2:46

Vaja... perquè m'ho feu aquest dissabte justament? :'( Jo ho tinc totalment impossible tot el cap de setmana, ja que el 2, 3 i 4 de juliol es celebra a Terrassa la festa major i també la X Trobada Internacional de Vaporistes al Ferrocarril de Vallparadís i jo hi vaig, com cada any, ja que de fet sóc membre de la junta del Club, encara que no ho sembli... :x Jo el què us puc oferir és un viatge en el tren amb bitllet de cartró (no tèrmic ni res, jeje) :) I si us hi repenseu i aneu un altre dia a Montserrat ja m'ho fareu saber, que de fet jo tinc pendent d'anar-hi a "celebrar" el 2n.aniversari de la línia que va ser el 11 de juny, dia de l'altra trobada.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 28/06/2005 21:12

Discrepo del recorregut proposat. Bé, no en feu gaire cas, ja que gairebé segur que no hi aniré, pero la meva proposta és:

* RENFE C7 fins a Martorell. Comprovació de l'estat d'obres de la nova estació de FGC. Enllaç amb autobús, línia de Sant Ferran (una estona a peu i una altra caminant) fins a Martorell-Enllaç. Allà, per fi, FGC fins a Monistrol.

* Els socis de la FEEC, que hi haurem arribat amb una T-10 de 4 zones, caminarem fins a Monistrol Vila per aconseguir un bitllet de pujada amb un 10% de descompte.

* L'itinerari una vegada a dins del Parc Natural m'és indiferent, tot i que si pujo al Pla de les Taràntules amb el funi de Sant Joan almenys m'agradaria caminar fins a Sant Jeroni (1h, +200m). La baixada a la Santa Cova careix d'interès.

* La tornada: un cop a Olesa, recomano caminar fins a l'ermita de Sant Salvador de les Espases, per davallar fins a la línia C4 de RENFE i, tot tornant, contemplar l'abandonada estació d'Olesa Nord. Per finalitzar, podem passar a FGC a Terrassa (15' a peu) o Sabadell (menys de 10').



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 28/06/2005 21:36

Hi ha previsió de realitzar finalment aquesta trobada?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 29/06/2005 20:56

Demà a la tarda provaré de posar horaris del trajecte, que faré vagi acompanyat o vagi sol (llavors aniria acompanyat de mi i jo mateix :x )

Qui s'apunta?

Calculeu sortir a mig matí de Plaça Espanya i arribar altre cop a la tarda, dinant (o fent entrepà) a Montserrat.

Posaré també els preus dels bitllets que utilitzarem, a Montserrat s'ha de dur la butxaca mig plena. Alucinareu amb el bitllet combinat AERI-FGC de tornada.

Fins demà.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 29/06/2005 21:06

I no es podria canviar la data de la trobada? :P És que ja us he dit que a mi m'és totalment impossible i hi ha una part del recorregut de la trobada que no he fet mai... el liniadelripolles ja sap quina és, jeje.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 29/06/2005 21:29

Us va bé a tots el dissabte 9 de juliol?

Voteu.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 29/06/2005 22:18

Jo, en principi, sí.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 30/06/2005 4:10

A mi en principi també... Gràcies pel canvi!! :reve



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 30/06/2005 9:23

OH !!!! que, bé, quin descans !! ja no tinc de calcular les hores .... fins l'altre dissabte. :oops:

Ah, m'adhereixo a la primera, segona i tercera propostes, ..... ;) xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 30/06/2005 17:58

Excursió intermodal montserratina


Dia 9 de juliol, dissabte

10:15 Trobada a Plaça Espanya FGC
10,22 Sortida en tren cap a Pallejà
10,55 Arribada a Pallejà

Visita estació provisional i voltants ferroviaris.

11,55 Sortida cap a Sant Andreu de la Barca, on es farà transbordament
12,03 Sortida cap a Monistrol

Arribada a Monistrol sobre les 12,30
Transbordament al cremallera i arribada al Monestir sobre les 13,00

Inici visita Funicular Santa Cova

Temps per fer un mos.

Pujada i baixada Funicular Sant Joan.

A primera hora de la tarda baixada amb l'aeri de Montserrat i tren fins a Olesa, visita instal.lacions nou aeri.

Baixada cap a Barcelona o el lloc de cadascú, lliurement.

----------------------------------------------------------------------------
PREUS DELS BITLLETS

Barcelona-Pallejà, bitllet senzill 2 zones 1,65 EUR

Pallejà-Monestir de Montserrat (combinat tren+cremallera anar) 6,20 EUR
Combinat funiculars de Montserrat 7,10 EUR (Carnet Jove 6,40)

Combinat Aeri-FGC Olesa 4,95 EUR

TOTAL (Barcelona-Olesa per Montserrat): aprox. 19,90 EUR

A aquest preu s'ha d'afegir la coca i xocalata de Montserrat que prendrem tots plegats dalt... o no?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 30/06/2005 23:26

Ja veurem el que puc fer.

Digueu-me més o menys l'hora que teniu prevista per la tornada. A veure si ho puc combinar d'alguna manera.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 30/06/2005 23:39

Hmmm, servidor només podrà apuntar-se fins a Pallejà. Després podria acompanyar-vos fins a Sant Andreu de la Barca o fins i tot Martorell Enllaç, però no més, doncs em tocarà desviar-me al ramal d'Igualada fins a Capellades.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 01/07/2005 0:04

En principi també podeu comptar amb mi.
Jo només hi vaig per la coca... :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 01/07/2005 15:24

L'hora de baixada és imprevisible, però intueixo que podríem parlar del tren de les 16,30.


Temes interessants de l'excursió:

- Vestíbul nova estació soterrada de Pallejà :( , "visible" de fora estant.

-Obres desdoblament El Palau-Martorell i motiu pel qual van tant lents. :D

- locomotora E4 i cotxe ex-Núria a Monistrol de Montserrat. Tant de bo Sant Gafe m'escolti.. :)

- Càmera d'inspecció frontal de recorregut funicular de Sant Joan. :o

- Sistema de conducció semiautomàtica del Funi de Sant Joan. :o

- Ascensor intermodal Cremallera-Funis :?

- Estació superior i inferior de l'Aeri de Montserrat. Taquilla superior.

- Cabines Aeri Montserrat.


Quedarà per visitar els llocs de l'antic aeri de Sant Jeroni per una altra ocasió (quan no faci tanta calor).


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Divendres 01/07/2005 18:19

jo no podre venir. Els caps de setmana treballo, no podria arribar a Barcelona abans de les 3 ó les 4.
Aixi que un altre dia serà.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”