trenscat.com i aquest fòrum a la XTVL

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

trenscat.com i aquest fòrum a la XTVL

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 20/06/2005 0:40

Ho publico aquí perquè crec és el lloc on és menys OT.

Acaba de sortir per Televisió de Girona un reportatge sobre els funiculars, suposo que de la XTVL.

L'he enganxat a mitges, quan parlaven primer del de Gelida i després del de Vallvidrera.

Tot seguit han donat una referència a Internet per trobar més informació: a la web d'en Bernat!!!

Per cert, que el reportatge era recent, doncs ja sortia aquest fòrum. Sortia com a primer tema el "RIP Queixans", així que calculo que la captura de la web la deurien fer fa tot just una setmana.

FELICITATS PER SER UN LLOC DE REFERÈNCIA

Demà m'acosto a la seu de Televisió de Girona per si en puc treure més informació del reportatge.
__________

Edició: el programa PAM A PAM és el que ha emès el reportatge.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 20/06/2005 3:11

Bé, no sé què dir. Només que em congratula que tant la meva web com el fòrum que tan gustosament compartim amb en wefer i santfeliuenc i l'ajut de tots vosaltres puguin ajudar a difondre la cultura ferroviària al nostre país. Pel què fa a la meva web ja que vec que té tanta difusió, si veieu alguna barbaritat o incorrecció que pugui haver-hi feu-m'ho saber ;)



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 21/06/2005 20:26

Hola,

Primero decir que si han escogido la web de Bernat para referenciarla han tomado una gran decisión puesto que es muy completa y un lugar sensacional donde buscarla, lo mismo digo de la de wefer...

Y sobre el referenciar el foro... solamente daros las gracias a todos los que lo haceis posible y comentar nuevamente que quienes lo haceis posible sois todos vosotros.

Por lo tanto hacer referencia al foro es hacer referencia a todos vosotros y cuando se nombra este foro a quienes se nombra es a todos los que a diaro o cuando podeis entrais en él y colocais vuestras opiniones.

Enhorabuena, gracias por confiar en nosotros, por participar aquí y os animo a seguir en el futuro con vuestras aportaciones.

Saludos a todos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 22/06/2005 1:03

La web del Senyor Bernat Borràs és boníssima.
Sempre em deixa amb ganes de més.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”