Proposta trobada de forumistes pel dissabte 21 de maig

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Proposta trobada de forumistes pel dissabte 21 de maig

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 04/05/2005 9:32

Després d'algunes converses amb alguns forumistes per decidir l'interès que podria tenir una trobada.

La trobada té l'interès en donar a conèixer a alguns forumistes l'existència de determinats autobusos fantasmes-inútils que fan servei essent pràcticament desconeguts o gens utilitzats en determinats trams.

Així doncs, una bona manera de començar en aquesta línia és conèixer el servei d'autobusos Hospital General-Sabadell i Sabadell-Badalona que corresponen respectivament a la perllongació dels serveis Sant Quirze-Sabadell que fa dues expedicions des de/fins a l'Hospital General els dissabtes amb una ocupació nul·la i l'altre a la perllongació del servei Sabadell-Mollet que té una ocupació molt pròxima a 0 entre Sant Fost i Badalona que on hi ha 4 serveis de dilluns a divendres i 3 serveis els caps de setmana.

El Programa de la trobada comença a l'Hospital General d'on l'autobús surt a les 9:40 i arriba a Sabadell a les 10:30.

A continuació podem agafar l'autobús de Badalona que surt a les 11:25 i que arriba a les 12:50, el final del recorregut està bastant apartat del centre de Badalona però si algú des d'allà vol dirigir-se a Barcelona pot agafar l'autobús de TUSGSAL.

Si algú vol un autobús de tornada cap a Sabadell aquest surt a les 13:00 un altre cop i arriba a les 14:25 a Sabadell, recordeu que també podeu fer transbordament amb la Renfe a Mollet en aquest viatge si us és més pràctic.

Per arribar a l'Hospital General s'hauria d'agafar el S1 que surt de Plaça Catalunya de FGC a les 8:40, el tren surt de la via 4, amb el de les 9:00 és una mica just, jo seré ja faré de guia per adreçar a la gent a la parada de l'autobús que si no és una mica difícil d'arribar-hi.

El desplaçament Barcelona-Sabadell amb transbord a l'Hospital General és de 2 zones, i el desplaçament Sabadell-Badalona és de 2 zones, òbviament només s'admet el transbordament gratuït si es fa amb un bitllet d'ATM.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 04/05/2005 9:38

Sembla interessant, mai he agafat un auobús fantasma. Sona a vaixell pirata manat per ànimes en pena... :D
Compta amb mi!!



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 04/05/2005 23:34

Hola,

Yo creo que es muy pronto para "Trobades" aunque cada uno puede hacer y organizar lo que quiera claro, pero a mi me parecería mejor que dichos encuentros, caso de celebrarse tuviesen una fecha fija en el calendario y que se supiese con tiempo, para así poderla organizar con antelación e ir proponiendo actividades que consensuasemos entre todos y que hiciese que la citada "Trobada" fuese fructífera y productiva.

Creo que el ir proponiendo "Trobades" a diestro y siniestro no nos lleva a nada, ya que en ese caso estaríamos todos los fines de semana o casi cada día con la maleta a cuestas.

Podríamos hacer una cosa, abrir un subforo dedicado a estos menesteres y proponer en él diferentes recorridos pintorescos a los que otorgaríamos un número después de haberlo consensuado entre todos y de proponer no solamente cambios y cambios ferroviarios, de bus, etc. sino documentarlo un poquito con restaurantes interesantes de la zona, paisajes pintorescos, miradores y buenos sitios para echar en ellos una hipotética "xerradeta"... en fin algoasí como si hiciésemos una guía práctica.

Y una vez tuviésemos algo así como unos 20 recorridos o así fabricados, pues colocarlos aquí con su número y hacer como diferentes listas donde cada uno se apuntase para realizar el viaje que le diese la gana.

La idea sería programar una excursioncita de estas a modo de mini-trobada cada mes para el que quisiese o se apuntase. En cuanto hubiese apuntados un mínimo de 10 personas, la excursión se haría en el mes acordado y con el itinerario seleccionado. Y eso serviría como de "mini-trobada". Habría concentración inicial, recorrido en tren, tranvía, funicular, bus o lo que fuese. Después comida "de germanor" y "xerradeta" animada de nuestras cosillas y temas. Y finalmente vuelta al punto de origen de cada cual (o desbandada, como querais llamarlo).

Y solamente en 2 ocasiones al año o una sola, existiría una Gran Trobada a la que acudiríamos o trataríamos de acudir todos en masa, para lo cual convendría algún sitio espacioso. Y respecto a la 1ª trobada deberíamos esperar a consolidar este foro como uno de los gandes ¿no os parece?

¿Qué decís?

Saludos,
Sergio

PD: Yo propondría ir preparando cosas, recorridos, participar en el foro a saco y lo otro ya llegaría ¿no creeis?.


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 04/05/2005 23:57

Tot i que el fòrum està començant , molts de nosaltres ens coneixem d'altres fòrums.

Estic d'acord en que es creï un fòrum només per a fer trobades.

Penso que no hi ha d'haver restricció per organitzar-les, senzillament sabem que unes persones vindran a aquesta trobada igualment, puc fer-ho mitjançant el boca-boca o mitjançant el fòrum i jo ho prefereixo mitjançant el fòrum.

No penso que se n'hagin de fer poques de trobades, a més penso que hem de mirar d'abandonar les trobades per petar la xerrada i fer-ne per conèixer el transport públic que molts de nosaltres només coneixem el de la nostra comarca.

Tot i amb això si es pretén normativitzar la convocatòria de trobades a mi ja em sembla bé, tot i que tampoc sóc partidari dels criteris que suggereix santfeliuenc.

Si creeu un fòrum de trobades jo en suggeriré algunes que em comprometo a organitzar.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 05/05/2005 18:22

Hola,

Precisamente de eso se trata mi estimado y apreciado "josep serre", no de seguir escrupulosamente los dictados de Santfeliuenc (un servidor) ni los tuyos, ni los de nadie, sino de que cada uno proponga las soluciones que mejor le parezcan para luego después hacer un compendio de ideas y seleccionar la que más nos guste a la mayoría.

Yo por ejemplo, he propuesto lo que ves, tú propones otras ideas, otro día vendrá otro forista y propondrá algú otro tema diferente... es la esencia de la variedad y la democracia, que cada uno diga lo que le parezca mejor libremente y que luego los demás decidan.

Por lo tanto a mi me parece perfecto que nos ofrezcas con toda tu buena voluntad una próxima Trobada, que la propongas y que se realice, pueda yo ir o no. De verdad, me parece bien y correcto. Eso sí, del mismo modo que tú tienes todo mi respeto y el derecho de proponer "Trobades" cada semana, cosa que está muy bien, lo único que te he comentado yo es una propuesta distinta que se fundamentaría en:

- Diferentes "trobades" cada mes a partir de itinerarios propuestos por los foristas o participantes.
- Realización y confección entre todos de los itinerarios.
- Utilización y exploración de los diferentes medios de transporte existentes (cada itinerario tendría el suyo).
- Convivencia, "xerradeta" o comida fratenal mientras se efectúa el recorrido hablando de esos mismos transportes públicos nuevos que hemos conocido.
- Un día entero participando de ese recorrido.
- Y todo ello una vez al mes a propuesta de los foristas, realizado por los foristas y con recorridos y trayectos confeccionados por los foristas.

Y el que quiera que se apunte, y el que no, pues que no se apunte, aquí hay libertad total. Y por ejemplo, pues siguiendo con este tema, yo proponía que una vez al año tratásemos de hacerentre todos que el encuentro fuese muchísimo más concurrido, que asistiésemos cuantos más mejor colocando una fecha fija para que todos y según nuestros compromisos la tuviésemos en mente y dejásemos la agenda libre para así poder asistir y propiciar así que fuese de verdad una Gran Trobada.

Lo cual no implica que el resto de "Trobades" no fuesen igualmente "Trobades", que también lo serían, solo que yo veo y creo que para recorrer un itinerario, utilizar unos determinados transportes públicos y charlar, dar nuestras opiniones sobre él, ver cómo se encuentra, analizar el tema, discutir entre nosotros, pasar un día ameno, etc. no es conveniente que fuésemos un grupo de por ejemplo 40 tipos porque no nos aclararíamos, nos dividiríamos en grupitos más pequeños, cada uno iría a su bola y todo sería un desastre organizativo y hasta alguien se lo podría pasar mal.

Es mi opinión, y como tal pues la expongo. Pero por supuesto mi opinión es sólo eso y no es nada inamovible, así que si tú comentas otras opciones válidas o te parece bien hacer un llamamiento a la gente para que haya una Trobada el día 21, pues ya te digo que a mi me parece perfecto. Hazlo.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 05/05/2005 22:54

A mi em sembla bé la trobada que proposes, així podré descobrir una de les línies de bus més curioses de la meva comarca. Per altra banda, faré un tram de l'altra que no he fet (és a dir, de Mollet a Badalona).

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Jeros
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Terrassa (Barcelona)

Entrada Autor: Jeros » Divendres 06/05/2005 9:56

No és mala idea, però jo la faria un divendres, i aquest cap de setmana no estic a Catalunya.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 07/05/2005 20:06

Jeros, però en dia laborable som molts els que ens és impossible assistir a qualsevol trobada. És que tenim el lleig vici de treballar :'(
A més... com és que estaràs fora de Catalunya? que la gent fora d'aquí és molt dolenta!!! :) A més, què pot haver-hi més important al món que una trobada de forumistes?



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 07/05/2005 22:20

Aquesta trobada s'ha de fer en dissabte perquè en dia feiner o en diumenge l'autobús Hospital General-Sabadell no circula.

Com diu Wefer en dia feiner és difícil convocar gaire gent per les obligacions laborals diverses tot i que podria ser que coincidís diversa gent que treballés en cap de setmana i volgués altres dies de la setmana.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 18/05/2005 11:41

Bé, s'acosta el dia 21.
Si no hi ha cap problema, jo aniréa veure el bus fantasma aquest.
És hora de que els que estigueu interessats aneu comentant-ho per aquí.
Vinga, ànim!!! Potser teniu alguna cosa millor a fer un dissabte a les 8:30 del matí? :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 18/05/2005 14:25

wefer ha escrit:Potser teniu alguna cosa millor a fer un dissabte a les 8:30 del matí? :D
Potser navegar en solitari per aquest fòrum? :D

Ara seriosament: espero poder confirmar demà què faré, tot depèn de la benevolència del professor d'Equacions Diferencials amb el parcialet del dilluns següent...



Visitant

Entrada Autor: Visitant » Dijous 19/05/2005 20:03

Potser vinc o potser no. En qualsevol cas, si vinc estaré a Hospital general amb temps.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 19/05/2005 23:08

Anonymous ha escrit:Potser vinc o potser no. En qualsevol cas, si vinc estaré a Hospital general amb temps.
El que no sé és si et sabrem reconèixer :D



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 19/05/2005 23:09

Cap problema l'autobús que agafem no l'agafa ningú fins a Sant Quirze, normalment.

No us perdeu la cara de sorpresa que farà el conductor.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Jeros
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Terrassa (Barcelona)

Entrada Autor: Jeros » Divendres 20/05/2005 9:53

M'hagués agradat anar però demà estic a Huelva. La propera vegada ;)


VIU TERRASSA, LA 4A. DE CATALUNYA!

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 20/05/2005 22:53

Fins demà:

Recordatori, heu d'agafar el S1 de Terrassa com a molt tard a les 9:00 a Plaça Catalunya de FGC, si pot ser abans millor.

Jo em presentaré a Hospital General cap allà les 9 del matí.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Jordi Joan
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Castellterçol ( el Moianès )

Entrada Autor: Jordi Joan » Dissabte 21/05/2005 12:44

La linia que per res del mon em vull perdre es la de sabadell a sallent el primer Diumenge de Juliol.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 22/05/2005 11:59

Hola,

¿Qué? ¿cómo fue la trobada de ayer sábado 21? contadnos algo a ver qué tal os fue.

:idea:

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 26/05/2005 20:14

Cap a les nou i nou del matí arribo amb el tren que ha sortit de Pl. Catalunya a les 08.40 hores. Jo el vaig agafar a Provença i vaig entrar al primer cotxe. A Hospital General vaig baixar i allí em vaig trobar amb en Serre, en Robert (UT596001) i l'usuari anònim que, per respecte, no desvelaré la seva identitat. Esperem fins al següent tren vint minuts per veure si vindria algun altre integrant, però no es va donar el cas. En Marçal (Wefer) va dir que no vindria després que el senyor Serre li telefonés per preguntar-li si estava de camí.

Com a anècdota, vaig fer perdre 20 minuts a una persona gran que preguntava per anar a "l'hospital general de Terrassa". Jo la vaig entendre malament i la vaig fer baixar a Hospital General. Per sort havia sortit de casa amb molt de marge i els vint minuts que li vaig fer perdre no li van suposar cap problema. Encara bo.

La primera etapa va ser l'autobús d'Hospital General a Sabadell. Un trajecte amb molta volta i amb l'autobús per nosaltres sols ben bé fins a Sant Quirze del Vallès o no sé ben bé, perquè tota aquella zona no me la conec gens.

L'anònim s'acomiada a Sabadell quan nosaltres pugem al segon autobús, el que ens duria fins a Badalona, després d'haver fet una espera de més d'una hora xerrant entre nosaltres. Aquest autobús també el podríem qualificar de "turístic" per la quantitat de voltes que arriba a fer, tot per àrees que no havia vist en ma vida. Vaig optar per passar de l'entorn i seguir amb la xarrera.

Arribats a Badalona, en Serre i en Robert decideixen tornar amb el mateix autobús. Com que a mi se'm feia tard, esperaria el B22 amb parada allí mateix per dur-me fins a Barcelona, exactament a l'Hospital de Sant Pau. Un altre autobús turístic que dóna més voltes que la punyeta. Gairebé tarda més que el tren de Barcelona a Girona...

Des de Sant Pau baixo a peu a casa. Després em tocaria pujar-hi un altre cop, però això ja és una altra història...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 26/05/2005 23:27

entfe001 ha escrit:En Marçal (Wefer) va dir que no vindria després que el senyor Serre li telefonés per preguntar-li si estava de camí.
:oops: :oops: :oops: El Sr. Wefer estava dormint quan li va trucar el Sr. Serre. El Sr. Wefer té problemes amb els despertadors :D El Sr. Wefer promet que intentarà portar-se millor la pròxima vegada i anar a dormir més d'hora. :cari
Si us plau, clemència!!



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”