Proposta de Trobada: anar un dia a Súria a caçar el potasser

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Proposta de Trobada: anar un dia a Súria a caçar el potasser

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 20/06/2005 18:12

Fa temps que tinc pendent anar a Súria per fer fotos de trens de mercaderies voltant per l'estació surienca. Llavors proposo de fer una sortida els que puguin un dia laborable al matí per veure les maniobres i tot el show, ja que per mi mateix mai trobo el moment... De fet en liniadelripolles n'és l'expert, a veure si juntament amb ell podem muntar alguna cosa... Què us en sembla? :roll:



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 20/06/2005 19:10

A mí en sembla bé, jo en tinc vacances a perpetuitat :o , però a pesar d'això ho tindria de saber amb uns dies d'anticipació.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 20/06/2005 21:28

Jo fins l'agost ho tinc difícil. Per veure trens a Súria t'aconsello anar ben d'hora, cap a les 8,30 o una mica abans que és quan acostuma a entrar el saler i comencen a fer talls de vagons i maniobres d'entrada i sortida. Pots tenir fins a una hora i mitha o fins i tot dues, depenent de com va.
Si tens la sort d'anar un dia en que també carreguen potassa, llavors hi ha dos 254 per allà i tremujes.

Un lloc de fotografia excel.lent és el viaducte Joncadella o bé els camps on es posarà la presó del Bages.

En qualsevol cas, pensa que els miners estan actualment en vaga, n'han acomiadat diversos i les postures es radicalitzaran segur en els propers dies.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dijous 23/06/2005 18:43

io per si puc m'apunto. Com que jo treballo quan els altres descansen anar-hi un dia laborable suposo que seria factible.
Proposeu data i hora.
A mi em va be qualsevol dia entre setmana de juliol.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”