Trasllat del dia de la trobada Montserratina

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Trasllat del dia de la trobada Montserratina

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 03/07/2005 19:48

Degut a les últimes notícies sobre la línia de La Pobla de Segur proposo traslladar del 9 de juliol previst al diumenge 17 la trobada prevista per Montserrat per tal d'alliberar aquest cap de setmana i dedicar-lo a la línia lleidatana de La Pobla.

Prego als que havien confirmat l'assistència montserratina que confirmin que han llegit el missatge.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 03/07/2005 19:57

Ara que ho penso, el cap de setmana del 16 i 17 he de provar els rodalies Lleida- Balaguer i l'autobús substituri fins a Sort.

Qui s'apunta? :D

Apa, trasllat de la Montserratina fins al 23 de juliol. :) :) :)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 03/07/2005 20:48

Si m'assegureu el dia de la trobada de Montserrat intento canviar-me el dia de treball per anar-hi.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 04/07/2005 14:43

Bé, a veure si ens aclarem amb el dia de Montserrat... bé, la línia de la Pobla ho justifica.

Per cert, Líniadelripollès, que t'han començat a agradar els busos... :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 04/07/2005 15:51

Puc disfrutar amb autobusos d'època restaurats però fer un viatge de més de dues hores en autocar és per a mi només un suplici.
Altra cosa és que si aquest autobús et permet fer combinacions que amb el tren no pots, puguis plantejar-te utilitzar-lo.
Personalment em va molt bé el servei ALSA PLUS nocturn Barcelona València per fer visites d'un dia a la línia de Terol, si bé acabo destrossat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 04/07/2005 23:45

A veure si ens aclarim tots plegats perquè no entenc res.

Dissabte dia 9 de juliol: La Trobada a Montserrat que s'havia previst queda anul·lada; sí o no?

Dia per anar a acomiadar la salvatge línia de La Pobla de Segur: ???

Espero que m'ho aclariu perquè he estat 3 dies força desconnectat i de cop m'ho trobo tot cap per avall!! :x



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 05/07/2005 15:48

Trobada a la Pobla aquest dissabte 9. (TOT EN TREN)

Punt de trobada: Hospitalet, Sants, Sabadell, Terrassa...

Tornada amb tren amb RESERVA OBLIGATORIA. Cadascu ha d'espavilar-se.

Vagi qui vagi, jo segueixo el plan en solitari o acompanyat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 05/07/2005 19:06

Hola,

Como vereis este foro está lleno de expresiones del estilo...
proposo traslladar del 9 de juliol previst al diumenge 17 la trobada prevista per Montserrat
Prego als que havien confirmat l'assistència montserratina que confirmin que han llegit el missatge
Ara que ho penso, el cap de setmana del 16 i 17 he de provar els rodalies Lleida- Balaguer i l'autobús substituri fins a Sort.

Qui s'apunta?

Apa, trasllat de la Montserratina fins al 23 de juliol.
Si m'assegureu el dia de la trobada de Montserrat intento canviar-me el dia de treball per anar-hi.
Bé, a veure si ens aclarem amb el dia de Montserrat
A veure si ens aclarim tots plegats perquè no entenc res.

Dissabte dia 9 de juliol: La Trobada a Montserrat que s'havia previst queda anul·lada; sí o no?

Dia per anar a acomiadar la salvatge línia de La Pobla de Segur: ???

Espero que m'ho aclariu perquè he estat 3 dies força desconnectat i de cop m'ho trobo tot cap per avall!!
Tornada amb tren amb RESERVA OBLIGATORIA. Cadascu ha d'espavilar-se.
Yo creo que el descontrol es tan bestia, jejejeje, que no sé si la peña se apuntará a las Trobades, pero debe de haber por aquí un montón de gente como yo que le den ganas de ir a todas pero que por esta organisaçao tan peaso sensasioná no se atreva ni a acercarse a la estación.

¿Tan descabellado es pedir un mínimo de orden como sugería un servidor en otros mensajes y antes de ir a ninguna parte tenerlo todo un pelín controladillo?

:D

Sin acritud, 8) y de buen rollete, pero así la peña lo único que hace es echarse p'atrás.

:P

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 05/07/2005 19:29

Quan vaig fer la proposta montserratina ningú no sabia encara el dia del tall del tram Balaguer-La Pobla dels FGC, per la qual cosa el plantejament va ser únicament el de fer una trobada per passar-ho bé en un dia qualsevol a Montserrat.

Ara bé, un cop se sap que el 15 (divendres) la línia de La Pobla es talla, es just reconéixer que no hi ha millor forma de retre-li homenatge que anant el cap de setmana anterior al tall ja que després ja no es podrà fer en estat ADIF. Malauradament, últim cap de setmana de La Pobla i la meva proposta inicial montserratina coincidien, calia decidir les prioritats i és coherent pensar que a Montserrat podem anar sempre i a la Pobla en l'estat actual de la línia, no.

Si fos per mi, plantejaria 'l'excursió pel mateix divendres 15, però llavors no seria trobada sinó solitud perque la gent treballa o estudia.

En qualsevol cas, aquestes trobades són encontres d'amics amb una mateixa afició, i jo em quedo sempre amb qui vulgui venir a passar-ho bé, a crear grup, a fer ironia i a mantenir trens i afició.

Espero les teves propostes de trobada amb calendari ben fixat. Salut!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 05/07/2005 20:07

Hola,

Te recuerdo que yo no he participado en ninguna de las respuestas estas que solicitan orden y que se concreten las cosillas y en las cuales nadie se aclara. Donde he participado yo es en el foro de sugerencias a la par que en este comentando que antes de realizar ninguna Trobada se decida entre todos y consultando horarios de todos los medios de transporte implicados, consultando los medios, consultando los sitios que se pueden visitar y proponiendo, no unilateralmente, sino entre todos juntos un recorrido para fin de semana, viernes, sábado o domingo y en base a eso, pues luego y ateniéndonos a eso, pues simplemente habría que decidir el día y por tanto entrar aquí y proponer cosas como "os propongo la salida a Montserrat (que ya estaría valorada y estudiada con precios, medios de transporte, ruta establecida, etc.) para el día 8, y entonces saldrían 2 ó 3 que dirían, no a nosotros nos va bien el 15, y entnoces vendríam otros 5 que dirían, pues a nosotros también y así se iría la peña apuntando o no.

Pero nadie estaría en ascuas con eso de reservarse a sí mismo el billete y campi qui pugui, con eso de ir espavilándose uno mismo para reservar trayecto... ¿y si no puedes? :P

Simplemente todos sabríamos qué trenes coger, a qué hora... porque esa es otra, ¿qué es eso de decir un día que pillas el tren de las 8, al día siguiente que mejor el de las 7 y luego que mejor el de las 8:30 y el día de autos coger el de las 10 porque el wefer se duerme? jejejejejeje, es un simple ejemplo hombre.

Lo que quiero decir es simplemente eso, que antes de trobar-nos, lo que tendríamos que hacer es organizarnos un pelín y luego la Trobada sería "de lujo" o estaría muy bien y la aprovecharíamos mejor. Nadie habla de organizar segundo a segundo un trazado, eso es imposible y además no nos gustaría tanta programación a ninguno, a mi incluido, pero hombre, un mínimo de claridad para saber qué medio vas a coger para ir, qué medio cogerás para venir y qué medios intermedios y a qué hora vas a coger en el trayecto intermedio... pues no creo que sea mucho pedir. Si luego la cosa varía y no se cumple por retrasos, pues nadie lo puede remediar y se improvisa, pero ir a la buena de Dios desde el inicio o sin saber qué va a pasar... y acabar en Groenlandia, pues no sé igual a alguno le gusta pero a mi por ejemplo me tira para atrás. Lo mismo que tampoco me parece productivo para mi corto bolsillo el estar cada fin de semana de Trobada sin saber cuánto me va a costar el billetillo del tren, cuántos me voy a tener que comprar, lo caros que por ser día festivo que me va a salir y al fin desemana que viene otra vez. No sé, a mi me gusta esto pero prefiero ir al cine que por lo menos estoy fresquito, sé a la hora que empiezo y sé a la hora que acabo y no se me raja la peli que haya la gente que haya siempre estará allí.

Lo que tampoco quiero que entiendas es esto como una crítica hacia ti ni hacia que organices todas las Trobades que quieras, ya que yo mismo como moderador del foro propuse, apoyé y sugerí este foro de Trobades precisamente para que hicieseis esto que haceis: proponer encuentros, quedar entre todos y cuantas veces se quiera. Anteriormente y por decir esto mismo el señor josep_serre lo entendió como tú, pero bueno, no pasa nada, si miramos todas las respuestas de todas las Trobades propuestas en todas las cadenas de mensajes, veremos frases de incomprensión, de duda, de solicitud de más información y de peticiones de aclaración y de a ver qué pasa que me dan la razón. Todo programado no puede estar, pero lo básico sí que ha de estar indicado y en ninguna Trobada he visto yo nada de eso. Pues lejos de estar en contra de las "Trobades" lo único que digo es que las mismas estén bien definidas y que le quden claras a la gente, eso no es ir contra la Trobada en si misma, sino pretender que la Trobada salga bien y que nadie se tenga que preocupar por si le cuesta mucho, poco, por si no vuelve, por si no puede ir, por si la combinación le vale o se va a ver en bragas, por si ese día estudia o trabaja o tiene un examen y no va a poder ser...

No voy contra ti ni contra tus propuestas ni contra las Trobades... yo fui uno de los que colocó aquí este foro, sino que solamente quiero que todos podamos ir, aprovechar la Trobada y dedicarnos en ella a lo que nos tenemos que dedicar, ser coleguillas, hablar de lo que nos gusta y no estar con la cabeza pensando en si podré volver a mi casa, si me quedaré a dormir en la estación de algún remoto pueblo después de gastarme un pastón en billetes, etc. No sé si me explico.

Saludos,
Sergio

;)


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 06/07/2005 0:03

si es fes la trobada el divendres 15 jo si que podria venir, en canvi el cap de setmana no :'( :'(



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 06/07/2005 0:16

Santfeliuenc ha escrit:Simplemente todos sabríamos qué trenes coger, a qué hora... porque esa es otra, ¿qué es eso de decir un día que pillas el tren de las 8, al día siguiente que mejor el de las 7 y luego que mejor el de las 8:30 y el día de autos coger el de las 10 porque el wefer se duerme? jejejejejeje, es un simple ejemplo hombre.
:llengua :emprenyat :llengua :emprenyat :llengua :emprenyat :llengua :emprenyat :llengua :emprenyat
:D
Santfeliuenc ha escrit:Lo que quiero decir es simplemente eso, que antes de trobar-nos, lo que tendríamos que hacer es organizarnos un pelín y luego la Trobada sería "de lujo"
Tot això està molt bé, però el moviment es demostra caminant.
Va, organitza'ns una d'aquestes trobades "de lujo".
Vaaaa, vaaaaa, ni que sigui per conèixer Sant Feliu i la seva àrea metropolitana :D ;)

Tornant al tema... jo podria venir el cap de setmana del 16 i 17 o bé al del 23, però no en dia laborable impossible, a no ser que ja fos a l'Agost. Tinc moltes ganes d'anar a Montserrat, que encara no he pujat al cremallera aquest :oops:



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 06/07/2005 2:02

wefer ha escrit:Tornant al tema... jo podria venir el cap de setmana del 16 i 17 o bé al del 23, però no en dia laborable impossible, a no ser que ja fos a l'Agost. Tinc moltes ganes d'anar a Montserrat, que encara no he pujat al cremallera aquest :oops:
:o No m'ho puc creure que encara no hagis anat al Cremallera de Montserrat, jeje... Clar que de fet jo mai he pujat a l'Aeri de Montserrat :riure Així que tant tu com jo ens estrenarem quan anem a Montserrat ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 06/07/2005 9:39

Trenscat ha escrit::o No m'ho puc creure que encara no hagis anat al Cremallera de Montserrat, jeje... Clar que de fet jo mai he pujat a l'Aeri de Montserrat :riure Així que tant tu com jo ens estrenarem quan anem a Montserrat ;)
En canvi jo sí que he anat a l'aeri de Montserrat :bleah
El cremelera l'he anat a fotografiar un parell de vegades, però sempre des de fora. Suposo que el preu del bitllet ha ajudat a aquest fet.
Espero impacient la meva primera vegada :D



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dimecres 06/07/2005 9:44

Jo no podre anar-hi, però recordeu que hi ha un bitllet 3x4 familiar que podeu utilitzar.

Si esta en servei pujaria en el cremallera i baixaria en el aeri, a més de fer tots els feniculars . Pujaria en el de sant joan i baixaria pel cami de sant jeroni per les escales, es molt maco.

que ho passeu molt be.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 06/07/2005 10:02

Bé, jo he pujat i baixat amb l'Aeri, el Cremallera (dues vegades, una de gràtix i l'altra retratant-me), a peu pel Camí de l'Aigua, a peu des de Collbató, i evidentment amb cotxe. Deixant de banda les pujades a peu, aptes només per gent feta a caminar i en tot cas no amb aquestes calorades, les altres combinacions valen la pena tant d'anada com de tornada, així que us suggereixo que pugeu i baixeu amb el mateix mitjà, ja que us sortirà més barat i tindreu l'excusa perfecta per tornar-hi.

El Funicular de Sant Joan, efectivament, ens permet de baixar al monestir caminant, tot i que si teniu els genolls "pochos" us recomano baixar per l'ample camí de Sant Miquel, amb vistes molt maques, i a més és més curt que les escales del camí de Sant Jeroni. Si aneu cap a les escales, continueu una mica (no arriba a mitja hora) fins al cim, i podreu dir que heu coronat la serralada sense gaire esforç.

Per la meva banda, em temo que els dos caps de setmana citats només podré fotografiar els autobusos andorrans ;)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”