Fira Modernista de Terrassa

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/05/2007 10:33

Doncs, tal i com ha dit en Trenscat al subfòrum de trobades, finalment no hi haurà Brill, sino Granota :'(
També recordeu que haurà concentració de motos i cotxes antics. Consulteu la pàgina 45 del programa.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 04/05/2007 11:31

Trenscat ha escrit:Atenció!! Canvi del titular del tren històric. En lloc del Brill el tren històric serà el 400 "Granota".
Perfecte!!! :yotb

Jo fa molt de temps que no hi he pujat a les granotes (l'última vegada, quan encara eren en servei comercial)! Els Brill els tinc ja vistos... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 04/05/2007 11:48

Bé, jo prefereixo la Granota, que els Brill els tinc bastant vistos... :oops:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/05/2007 13:34

Edito: no sé quan hi aniré al 100%, però de segur que no m'ho perdo!!
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 04/05/2007 20:23, en total s’ha editat 1 vegada.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 04/05/2007 14:20

Pere ha escrit:
Vox ha escrit:Jo tinc una T10 de 1 zona així que hauré de comprar un Barcelona-Terrassa o bé un Sant Cugat-Terrassa.

Vox
Negatiu: Hauries de comprar com a molt, un Les Planes-Terrassa, ja que Sant Cugat ja forma part de la zona 2 :D
L'estació de Les Planes està al terme municipal de Barcelona, per tant és a la zona 1.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 04/05/2007 15:02

Personalment puc anar tant dissabte -tot el dia- com diumenge al matí.

Això sí, diumenge a la tarda aniré a provar la prolongació de la T5...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 04/05/2007 15:13

UT596001 ha escrit:
Pere ha escrit:
Vox ha escrit:Jo tinc una T10 de 1 zona així que hauré de comprar un Barcelona-Terrassa o bé un Sant Cugat-Terrassa.

Vox
Negatiu: Hauries de comprar com a molt, un Les Planes-Terrassa, ja que Sant Cugat ja forma part de la zona 2 :D
L'estació de Les Planes està al terme municipal de Barcelona, per tant és a la zona 1.
Ja, per tant amb la T-10 d'una zona nomes pot arribar fins a Les Planes, i alla haura de comprar bitllet nou. (Si és que no el compra a cap estació anterior)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 04/05/2007 16:10

Pere ha escrit:
UT596001 ha escrit:
Pere ha escrit: Negatiu: Hauries de comprar com a molt, un Les Planes-Terrassa, ja que Sant Cugat ja forma part de la zona 2 :D
L'estació de Les Planes està al terme municipal de Barcelona, per tant és a la zona 1.
Ja, per tant amb la T-10 d'una zona nomes pot arribar fins a Les Planes, i alla haura de comprar bitllet nou. (Si és que no el compra a cap estació anterior)
Bé, sempre pot fer una petita "trampa"...

A l'anar pot anar amb una T-10 de 1 zona fins a les Planes. A les Planes, surt, i torna a marcar amb una T-10 de 1 zona i amb aquesta pot anar fins a Sant Cugat (és un trajecte permès ja que a l'estació de les Planes arriba l'autobús urbà de Sant Cugat, concretament la línia 5) i a Sant Cugat comprar el bitllet senzill de 2 zones per anar a Terrassa.

Sí, és un pèl enrevessat :x



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 04/05/2007 16:27

UT596001 ha escrit:A les Planes, surt, i torna a marcar amb una T-10 de 1 zona i amb aquesta pot anar fins a Sant Cugat (és un trajecte permès ja que a l'estació de les Planes arriba l'autobús urbà de Sant Cugat, concretament la línia 5)
Això no està permès si abans no has marcat a l'autobús. Un viatge d'una zona només permet viatjar per dins de la mateixa zona o en el cas d'estacions limítrofs (com és el cas) a la colateral de l'altra zona (La Floresta)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 04/05/2007 17:19

orique ha escrit:
UT596001 ha escrit:A les Planes, surt, i torna a marcar amb una T-10 de 1 zona i amb aquesta pot anar fins a Sant Cugat (és un trajecte permès ja que a l'estació de les Planes arriba l'autobús urbà de Sant Cugat, concretament la línia 5)
Això no està permès si abans no has marcat a l'autobús. Un viatge d'una zona només permet viatjar per dins de la mateixa zona o en el cas d'estacions limítrofs (com és el cas) a la colateral de l'altra zona (La Floresta)
El criteri dels viatges d'una zona entre estacions o municipis adjacents no s'aplica si una de les estacions es troba a la primera corona: el trajecte de Cerdanyola del Vallès a Santa Maria de Montcada és sempre de dues zones (a excepció dels títols propis de Renfe).

El cas de la zona de les Planes és una excepció estranya del sistema tarifari, per trobar-se l'estació en una zona que podríem qualificar de rural pràcticament a la frontera entre els termes municipals de Barcelona i Sant Cugat del Vallès. L'estació dels FGC té un codi de zona propi diferent del de les estacions dels sectors 1 i 2C. A excepció dels desplaçaments a Sant Cugat, però, l'estació es troba a tots els efectes a la zona 1.

És un cas més o menys similar al de Rubí, també a FGC: els títols d'una zona (a excepció dels de viatges il·limitats) són vàlids per viatjar fins a Terrassa Rambla si bé no hauria d'estar permès per trobar-se entremig l'estació de Les Fonts. Per a qualsevol altre desplaçament, Rubí es considera sempre estació del sector 2C.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 04/05/2007 18:53

UT596001 ha escrit:Personalment puc anar tant dissabte -tot el dia- com diumenge al matí.

Això sí, diumenge a la tarda aniré a provar la prolongació de la T5...
Se m'acumula la feina!! Em falta anar a veure la prolongació de la T3 encara i ja està acabada la T5? :o



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 04/05/2007 20:55

Definitivament aniré el dissabte pel matí. Qui vindrá per aquella hora?

Salut,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 04/05/2007 21:06

Jordilar ha escrit:Definitivament aniré el dissabte pel matí. Qui vindrá per aquella hora?

Salut,
Potser m'hi acosti... i si també vaig diumenge al matí dues vegades que vaig en 400. :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 04/05/2007 21:07

Trenscat ha escrit:Se m'acumula la feina!! Em falta anar a veure la prolongació de la T3 encara i ja està acabada la T5? :o
Obren només Besòs-Sant Joan Baptista (per tant no s'obre fins a Gorg) i és diumenge al migdia quan obren.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Divendres 04/05/2007 23:25

Hola. Dissabte al mati anire jo, Jordi que tal si quedem?





Salutations.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Divendres 04/05/2007 23:26

Hola. Dissabte al mati anire jo, Jordi que tal si quedem?





Salutations.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dissabte 05/05/2007 0:54

Jo anire definitivament al tren el Diumenge a la tarda.

Tot i que Dissabte anire a la fira despres de dinar, he mirat els horaris i fer Terrassa -> Sant Cugat i a l'inreves i veure algo de la fira, que hi ha molta teca, no es factible en una tarda, tenint en compte que Diumenge al mati hi ha Masades, Realment com diu wefer es un cap de setmana a tope.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 05/05/2007 1:03

Jo demà al matí hi aniré finalment. De tota manera aniré a fer fotos des de fora i potser diumenge al matí si hi ha forces m'apunti a la Trobada tot i que el més probable és que si hi torno sigui diumenge a primera hora de la tarda...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 05/05/2007 12:16

El meu planning és: avui, tren (S1, em sembla) de les 16 h. aprox. a Provença, per agafar 16:30 h. aprox. la Granota a Sant Cugat i arribar a les 17 h. aprox. a Terrassa.

Allà vull estar a les 18 h. aprox. al Parc de Vallparadís per l'Aplek Folc (no m'he equivocat, s'escriu així), de manera que aprofitaré l'hora escassa que queda pel mig, per veure alguna cosa de la Fira Modernista :x


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/05/2007 14:49

Al final si que hi aniré demà al matí, avui estic cascada de treballar ahir fins tard :x
Qui anirà també? Ho dic pel tema de xurros amb xocolata :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”