Fira Modernista de Terrassa

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 05/05/2007 15:20

He estat aquest matí. Només he vist el Pere, BCN Término, el sigfrid i el Trenscat.

Había de venir més gent, no :twisted: ?

Salut,



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 05/05/2007 15:20

Jo hi aniré ara!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 05/05/2007 16:41

Fran-Ikarus ha escrit:Jo hi aniré ara!
Agafa un paraigües que plou! :)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/05/2007 18:11

Coi, alguns actes els hauran de suspendre! :( A veure si demà fa millor temps...



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 05/05/2007 20:52

Precisament la pluja:

EL TREN HISTORIC QUEDA SUSPÈS, per avaria d'aquest.

Ha succeït a l'ultim viatje d'avui que sortia a les 18:12h de Sant Cugat quan poc abans d'arribar a Terrassa el fussible principal d'alimentació del cotxe automotor de cap s'ha fos a causa, suposu, de les fortes derivacions causades per la pontent pluja que estaba caient. Com a conseqüencia d'això el pirmer automotor i el cotxe remolc s'han quedat sense iluminació ni tensió, quedant només en servei l'automotor de cua. Hem entrat al túnel de terrassa a fosques amb l'esperança de poder arribar a l'estació per pròpia inèrcia però malauradament no ha sigut així i hem quedat aturats a uns 100m de les agulles d'entrada i totalment a les fosques menys el cotxe automotor de cua. El maquinista el que ha fet es situar-se a aquest automotor i empenyar la composició -quiada pel davant per un agent- fins a l'andana on el tren ha quedat suspès. Això en cap cas ha afectat la circulació de trens regulars.

M'han confirmat a peu de via que les circulacions de demà queden suspeses a causa d'això.

Un altre any serà...

Salut,



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 05/05/2007 20:57

Jordilar ha escrit:Precisament la pluja:

EL TREN HISTORIC QUEDA SUSPÈS, per avaria d'aquest.

Ha succeït a l'ultim viatje d'avui que sortia a les 18:12h de Sant Cugat quan poc abans d'arribar a Terrassa el fussible principal d'alimentació del cotxe automotor de cap s'ha fos a causa, suposu, de les fortes derivacions causades per la pontent pluja que estaba caient. Com a conseqüencia d'això el pirmer automotor i el cotxe remolc s'han quedat sense iluminació ni tensió, quedant només en servei l'automotor de cua. Hem entrat al túnel de terrassa a fosques amb l'esperança de poder arribar a l'estació per pròpia inèrcia però malauradament no ha sigut així i hem quedat aturats a uns 100m de les agulles d'entrada i totalment a les fosques menys el cotxe automotor de cua. El maquinista el que ha fet es situar-se a aquest automotor i empenyar la composició -quiada pel davant per un agent- fins a l'andana on el tren ha quedat suspès. Això en cap cas ha afectat la circulació de trens regulars.

M'han confirmat a peu de via que les circulacions de demà queden suspeses a causa d'això.

Un altre any serà...

Salut,
:'( Jo m'hi pensava acostar demà :'(



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 05/05/2007 22:12

Encara bo que ho he llegit, que si no demà hauria fet el viatge des de Girona en va.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/05/2007 22:58

:o :o :o
Coi, quina mala pata!!! Gràcies per avisar, Jordi! Igual que l'Eloi, sort que ho he llegit!! A les hores, aniré més tard, amb la family (si no plou en excés).
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 05/05/2007 23:04, en total s’ha editat 1 vegada.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 05/05/2007 23:01

empès amb fanalet?

Esperem que tinguin fusibles de recanvi.
Jordilar ha escrit:Precisament la pluja:

EL TREN HISTORIC QUEDA SUSPÈS, per avaria d'aquest.

Ha succeït a l'ultim viatje d'avui que sortia a les 18:12h de Sant Cugat quan poc abans d'arribar a Terrassa el fussible principal d'alimentació del cotxe automotor de cap s'ha fos a causa, suposu, de les fortes derivacions causades per la pontent pluja que estaba caient. Com a conseqüencia d'això el pirmer automotor i el cotxe remolc s'han quedat sense iluminació ni tensió, quedant només en servei l'automotor de cua. Hem entrat al túnel de terrassa a fosques amb l'esperança de poder arribar a l'estació per pròpia inèrcia però malauradament no ha sigut així i hem quedat aturats a uns 100m de les agulles d'entrada i totalment a les fosques menys el cotxe automotor de cua. El maquinista el que ha fet es situar-se a aquest automotor i empenyar la composició -quiada pel davant per un agent- fins a l'andana on el tren ha quedat suspès. Això en cap cas ha afectat la circulació de trens regulars.

M'han confirmat a peu de via que les circulacions de demà queden suspeses a causa d'això.

Un altre any serà...

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 05/05/2007 23:13

Fanalet...sí, la llinterna del segurata, que per cert, era l'unica font de llum en aquells moments.

Salut,



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/05/2007 23:15

Coi, quina por devia donar!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 06/05/2007 0:16

Trenscat ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Jo hi aniré ara!
Agafa un paraigües que plou! :)
Massa tard :? A Barcelona feia sol, a Sant Cugat queia alguna gota, ja dins de la Granota la cosa s'anava posant lletja (anàvem al primer seient del primer cotxe, amb en Pere i en Josep Serre, i ho vèiem molt bé...) i al terme municipal de Terrassa ja plovia clarament... Ens hem estat, després, 45 minuts esperant uns amics que hi anaven en cotxe, a la "sortida del Sabeco" de Terrassa-Rambla, o bé uns clàssics venedors de paraigües a 3 € (que no han aparegut)

Però encara hem tingut sort! Pel que veig hem fet el penúltim viatge en condicions sencerament normals. En Serre i en Pere, que tornaven de Terrassa a Sant Cugat en el viatge anterior al que ha estat funest, no sé pas si no hauran acabat repetint i hauran viscut en primera persona l'incident.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 06/05/2007 0:23

No. L'ultim tren, el que ha sufert l'inicident, només hi anava jo i no he conegut a ningú.

Salut,



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 06/05/2007 0:36

:'( :'( :'(


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 06/05/2007 4:26

Doncs si no va la granota, perque no posen per avui algun dels Brill com estava previst inicialment???

No s'en en fien?

Quina mala pata, BRRR... tan dificil es cambiar un fusible?? (es broma)

Podriem posar un altre POST-IT amb el titol INCIDENCIES A LES CIRCULACIONS HISTORIQUES DELS FGC. :D



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 06/05/2007 12:36

Acabo de trucar al 93 205 15 15 i m'han dit que el tren circula normalment despres de l'avaria de ahir, en la trucada m'han dit que en aquells mateixos moments la unitat historica arribava a Terrassa sense cap problema....vaja control!!! no se, suposo que he trucat al centre de control, VE DONCS AVUI DIUMENGE SI HI HA TREN, segons atencio al client, ja veurem aquesta tarda si es cert......



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 06/05/2007 12:38

Despres de l'avaria de ahir sembla que avui ja circula el tren historic:

AIXO m'han dit:

http://transport.cat/viewtopic.php?t=5673&start=60



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 06/05/2007 13:45

Algú que s'hi hagi acostat ho pot confirmar ???



David
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: David » Diumenge 06/05/2007 17:00

Us confirmo. El Granota funciona perfectament! Aquest matí he fet el trajecte Sant Cugat-Terrassa a les 10.32h i no hem tingut cap problema, ans al contrari, el tren tirava que donava gust.

Algú sabria perquè aquest any no han tret el Brill? Que està estpatllat?

Salut!



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 06/05/2007 21:08

David ha escrit:Us confirmo. El Granota funciona perfectament! Aquest matí he fet el trajecte Sant Cugat-Terrassa a les 10.32h i no hem tingut cap problema, ans al contrari, el tren tirava que donava gust.

Algú sabria perquè aquest any no han tret el Brill? Que està estpatllat?

Salut!
:'( :martell2 :tram2

Bueno doncs el 2008 serà, amb la tarda que feia i sense la seguretat d'anar en granota no m'he atrevit.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”