Fira Modernista de Terrassa

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 06/05/2007 21:12

Caaalma!!! No hem d'esbudellar a ningú!! Van ser de FGC que pensaven que no funcionaria a l'endemà, el que passa és que podien haver avisat des de la web, això si...



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 06/05/2007 21:14

Jo l'he agafada a les 18:12h i a les 19 aprox.

M'he trobat al JaMiRo i a la JaMiRa, i més d'un aficionat de més edat, un d'ells explican cosetes a les seves dues filles, vejam si es tornen freaks :D

Preciosa la granota, i tirava que donava gust sí jeje

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 06/05/2007 21:19

metring ha escrit:Caaalma!!! No hem d'esbudellar a ningú!! Van ser de FGC que pensaven que no funcionaria a l'endemà, el que passa és que podien haver avisat des de la web, això si...
No no, si m'esbudello a mi mateix per no haver anat dissabte, que em vaig apalancar i al final . . .es compleix allò de "No deixis per demà el que puguis fer avui". :error

Als de FGC com la web no deia res els hi he enviat un mail, però suposso que avui no treballava ni el Joan Torres :x


P.D. N'hi han fotos ??? Perque n'he vist una al blog del trenscat.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 06/05/2007 23:07

Hola!
Vox ha escrit:M'he trobat al JaMiRo i a la JaMiRa, i més d'un aficionat de més edat, un d'ells explican cosetes a les seves dues filles, vejam si es tornen freaks :D
Com el Vox :D ;), he agafat l'últim tren d'avui diumenge, acompanyat de la JaMiRa!.

Per cert, feia molt de temps que no pujava a una granota, i m'encanta el sorollet que fan...Em recorda la remor de la sèrie 1000 del FMB... :'(

Salut!

EDICIÓ: no és el primer cop que viatjo en granota, sinó que fa moltíssim temps que no hi pujava; el meu primer viatge en aquest trasto, allà pels voltants de 1990, fou un Barcelona-Terrassa acompanyat pel meu avi. :'(
JaMiRo! l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 06/05/2007 23:15, en total s’ha editat 1 vegada.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 06/05/2007 23:10

Jo he agafat el servei Sant Cugat-Terrassa de les 10.32 i l'invers Terrassa-Sant Cugat i funcionava perfectament.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 06/05/2007 23:30

JaMiRo! ha escrit:EDICIÓ: no és el primer cop que viatjo en granota, sinó que fa moltíssim temps que no hi pujava; el meu primer viatge en aquest trasto, allà pels voltants de 1990, fou un Barcelona-Terrassa acompanyat pel meu avi. :'(
Doncs jo, fins el de fa un mes escàs, el primer, segon i tercer (i últim) havien estat per anar a la Selectivitat a Bellaterra :x


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 06/05/2007 23:45

Vox, Jamiro! anaveu al tren de les 18:12? si, en aquell tren anaven varies families explicant coses a les cries!!!

Jo anava als primers seients i portava una camisa amb ratlles taronjes, CLAR com que no conec a quasi ningu en persona!!!! jo he vist una parella en que el noi portava com mitg barba...vox, Jamiro!???

Parlant d'incidencies he fet el trajecte Terrassa -> S. Cugat en el tren de les 17:06 i S. Cugat -> Terrassa en el de les 18:12, doncs el de les 17:06 ha sortit 20 minuts tard de Terrassa perque primer el maquinista li ha dit al que tancava les portes que hi havia que esperar a que carregues ??? :x hi estava sonant a sota el tren com el compresor, despres s'ha parat pero res, s'ha tornat a encendre i parar i res, despres ha parlat el maquinista, suposo per telefon i no se que deia que el home mort no anava, i li han donat instruccions i ha comenÇat a tocar algun comandament sobre la cabina, com si tanques i obris algo, finalment el tren a traccionat i ha comenÇat el viatge.

M'he adonat que els motors del Automotor de 3ª Clase feien molt mes soroll, que els del de 1ª que feia un so mes "fi", no se si era perque anava tard pero coincideixo en que en el viatge de "anada" meu, el tren corria que se l'hes pelava, potser perque el traÇAt Terrassa - S. Cugat es planer i si, el soroll era bastant "metrero" son uns sorolls als que ja no estem acostumats i que fins fa ben poc formaven part de la nostra banda sonora quotidiana.

Bona experiencia despres de haber-hi pujat fa poc en l'aniversari de l'arribada del tren a S. Cugat, pero trobo a faltar els Brill a veure si ven aviat podem tornar a pujar-hi.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 06/05/2007 23:49

faristol ha escrit:Vox, Jamiro! anaveu al tren de les 18:12? si, en aquell tren anaven varies families explicant coses a les cries!!!

Jo anava als primers seients i portava una camisa amb ratlles taronjes, CLAR com que no conec a quasi ningu en persona!!!! jo he vist una parella en que el noi portava com mitg barba...vox, Jamiro!???
El de la parella amb el nou mig barbut era jo. 8-)

Ja deia jo que l'home aquest de la camisa de ratlles taronjes (anaves acompanyat, oi?) ha mirat molt quan feia fotos; de fet surts a una de les meues fotos... :D

En fi, és el handicap de no coneixer-nos. Un altre cop serà. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 06/05/2007 23:51

A veure em penso qu estem barrejant coses i fent-nos una mica de palles mentals.

El criteri pel qual Renfe no aplica una zona entre estacions contigües si una de les dues és a la zona 1 només el fa Renfe, no el fan ni els autobusos ni FGC, des de fa un temps Renfe aplica el criteri dels muncipis limítrofs i això permet fer amb una zona el trajecte Calafell-Sant Vicenç de Calders, Vacarisses Torreblanca-Castellbell i el Vilar, Sitges-Garraf tot i que aquest és un cas que ens faria parlar-ne una bona estona.

Del que hem parlat abans l'únic cas en què ho podríem comprovar tècnicament és el desplaçament Sant Feliu Molins de Rei ja que a Molins de Rei cal introduir el bitllet a la sortida.

FGC des de fa temps aplica en el trajecte Sant Boi-Santa Coloma de Cervelló i Les Planes-Hospital General/Sant Joan la consideració d'una zona amb dret de transbordament amb l'autobús que en el primer cas suposadament seria l'autobús Santa Coloma de Cervelló Sant Boi i l'urbà de Sant Boi i en el segon l'autobús urbà de Sant Cugat, aquest criteri s'aplica per a tots els títols ATM.

El trajecte Rubí Terrassa té lloc entre municipis limítrofs, tot i que el recorregut passa pel terme municipal de Sant Quirze del Vallès, ara bé, en aquest cas la consideració d'una zona només s'aplica en desplaçaments monomodals i pels títols T-10, T-50/30 i T-Familiar.

FGC també considera d'una zona els trajectes Sant Esteve Sesrovires-Masquefa i Sant Andreu de la Barca-Martorell Enllaç de la mateixa manera que el trajecte Rubí Terrassa.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 07/05/2007 0:01

JaMiRo! ha escrit: l'home aquest de la camisa de ratlles taronjes
Aixo de Home sona a molt vell!!! que no ho soc tant!!! si, anava amb la xicota, espero haber sortit be a les fotos :D :D :D



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 07/05/2007 0:46

Jo anava tot sol jeje

Potser serem uns freaks però els amants del mon ferroviari som un clan ben "sa" no sabria com dir-ho.

Després he pujat en una 447 a Plaça Catalunya, ja m'enteneu :D

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 07/05/2007 8:57

faristol ha escrit:Aixo de Home sona a molt vell!!! que no ho soc tant!!! si, anava amb la xicota, espero haber sortit be a les fotos :D :D :D
Que no ets tan home? :D I la xicota què és, un muntatge? xD


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 07/05/2007 11:15

Fran-Ikarus ha escrit:
faristol ha escrit:Aixo de Home sona a molt vell!!! que no ho soc tant!!!

:) :) :) Ho deia per l'edat no per altres questions, es que et diguin Home quant un es un "xaval" encara doncs sona estrany.......i la noia es de veritat eh... :) :) :)



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 07/05/2007 13:06

Jo hi vaig anar Dissabte al mati, i crec que a la mateixa hora que en Trenscat, agafava el Terrassa Sant Cugat, si puc aquesta tarde penjare un parell de fotos
Vaig agafar el de les 14.26



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dilluns 07/05/2007 16:54

Jo també vaig anar dissabte pel matí, amb el tren que sortia de Sant Cugat a les 12.12, i la veritat és que hi havia molt poca gent...

Salutacions.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/05/2007 18:50

faristol ha escrit: :) :) :) Ho deia per l'edat no per altres questions, es que et diguin Home quant un es un "xaval" encara doncs sona estrany.......i la noia es de veritat eh... :) :) :)
En aquest cas, substitueix "home" per "tio"... :) ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 07/05/2007 19:05

oscar440 ha escrit:Jo també vaig anar dissabte pel matí, amb el tren que sortia de Sant Cugat a les 12.12, i la veritat és que hi havia molt poca gent...

Salutacions.
Doncs jo i la meva familia erem un dels pocs que anavem en aquell tren
No series tu un noi que anava al devant fent fotos?



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dilluns 07/05/2007 19:20

Crec que de la granota hi han un futime de fotos, penjo una del tren de les 12.12 del Dissapte entran a S,Cugat i uns detalls de l'espartana cabina de conduccio



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 08/05/2007 19:34

BRILL 18 ha escrit:
oscar440 ha escrit:Jo també vaig anar dissabte pel matí, amb el tren que sortia de Sant Cugat a les 12.12, i la veritat és que hi havia molt poca gent...

Salutacions.
Doncs jo i la meva familia erem un dels pocs que anavem en aquell tren
No series tu un noi que anava al devant fent fotos?
No, jo anava al darrera, al cotxe 507, de tercera classe, que no hi anava ningú... :D :!:

Salutacions.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 08/05/2007 19:41

El noi que anava davant era jo.

I tu devies ser el que anava ben acompanyat, no? :D

Salut,



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”