Fira Modernista de Terrassa

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Fotos...

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 08/05/2007 22:00

Hola!

Dues fotos "diferents" de l'últim tren de diumenge...

Imatge

Imatge

Espero que us agradin...

;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimecres 09/05/2007 8:04

Jordilar ha escrit:El noi que anava davant era jo.

I tu devies ser el que anava ben acompanyat, no? :D

Salut,
Home ben acompanyat anava, jo era el tio lleig amb bigoti i anava amb la meva dona i la meva filla
Salutacions



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Divendres 11/05/2007 12:41

Hola. Us poso una foto, de la granota a Sant Cugat del Vallès:

Imatge

Salutacions.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 11/05/2007 13:59

BRILL 18 ha escrit:
Jordilar ha escrit:El noi que anava davant era jo.

I tu devies ser el que anava ben acompanyat, no? :D

Salut,
Home ben acompanyat anava, jo era el tio lleig amb bigoti i anava amb la meva dona i la meva filla
Salutacions
Vale :?

Alaeshores el ben acompanyat era un altre que em sona haver-lo vist a la trobada del Triangle.

Demano disculpes :oops:

Salut,



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dissabte 12/05/2007 23:56

BRILL 18 ha escrit:
oscar440 ha escrit:Jo també vaig anar dissabte pel matí, amb el tren que sortia de Sant Cugat a les 12.12, i la veritat és que hi havia molt poca gent...

Salutacions.
Doncs jo i la meva familia erem un dels pocs que anavem en aquell tren
No series tu un noi que anava al devant fent fotos?

Hola, a part d'en jordilar jo també anava en el torn de les 12.12 del dissabte prenet fotos (y videos sobretot), concretament al costat esquerra de devant de tot (darrer de del tabic de cabina es clar) en jordilar si no recordo malament anava a la dreta.

Dintre de poc puixo el video a youtube del recorregut.



Salutations Fotrapeople.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 13/05/2007 19:43

sigfrid440s ha escrit:
BRILL 18 ha escrit:
oscar440 ha escrit:Jo també vaig anar dissabte pel matí, amb el tren que sortia de Sant Cugat a les 12.12, i la veritat és que hi havia molt poca gent...

Salutacions.
Doncs jo i la meva familia erem un dels pocs que anavem en aquell tren
No series tu un noi que anava al devant fent fotos?

Hola, a part d'en jordilar jo també anava en el torn de les 12.12 del dissabte prenet fotos (y videos sobretot), concretament al costat esquerra de devant de tot (darrer de del tabic de cabina es clar) en jordilar si no recordo malament anava a la dreta.

Dintre de poc puixo el video a youtube del recorregut.



Salutations Fotrapeople.
Dons eres tu a que em referia que anava al devant fen fotos.
Salutacions



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 13/05/2007 19:46

Jordilar ha escrit:
BRILL 18 ha escrit:
Jordilar ha escrit:El noi que anava davant era jo.

I tu devies ser el que anava ben acompanyat, no? :D

Salut,
Home ben acompanyat anava, jo era el tio lleig amb bigoti i anava amb la meva dona i la meva filla
Salutacions
Vale :?

Alaeshores el ben acompanyat era un altre que em sona haver-lo vist a la trobada del Triangle.

Demano disculpes :oops:

Salut,
No tens que demanar disculpes per res, es normal no ens coneixem tots i es facil tranqui company ;)



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimecres 16/05/2007 16:12

Hola de 9!

Aqui teniu el video delrecorregut: http://www.youtube.com/watch?v=eeqIfLVaLcQ :boig2


Emb sembla que al video surten els companys BRILL18 y oscar440 :xiuxiu , jejeje.


Salutations als asistents al event.



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimecres 16/05/2007 20:33

sigfrid440s ha escrit:Hola de 9!

Aqui teniu el video delrecorregut: http://www.youtube.com/watch?v=eeqIfLVaLcQ :boig2


Emb sembla que al video surten els companys BRILL18 y oscar440 :xiuxiu , jejeje.


Salutations als asistents al event.
Molt maco el video, i per cert BINGO, el tipus amb ulleres bigoti i camisa blanca que surt sentat a la dreta de l'imatge soc jo
Bona intuicio
:lol



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 17/05/2007 21:28

sigfrid440s ha escrit:Hola de 9!

Aqui teniu el video delrecorregut: http://www.youtube.com/watch?v=eeqIfLVaLcQ :boig2


Emb sembla que al video surten els companys BRILL18 y oscar440 :xiuxiu , jejeje.


Salutations als asistents al event.
no hi surto pas jo, jo anava al cotxe 507... :D :!:

Salutacions.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/02/2008 22:07

Hola, encara falten 3 mesos :D però anuncio que aquest any, la Fira Modernista de Terrassa serà els propers dies 9, 10 i 11 de maig.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 740
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 28/02/2008 20:51

Se sap quin tren ens posaran aquest any? la Granota? el Brill?

Salutacions. ;)



Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Dimarts 04/03/2008 1:05

Farà uns tres dies, per la nit anava el brill entre Planes i Sarrià vinga fer viatges per a formar nous maquinistes de material històric.......



Sèrie 444
N1
N1
Entrades: 7

Entrada Autor: Sèrie 444 » Dilluns 17/03/2008 16:26

Jordilar, Vox, Jamiro,... hi haurà inici de sortida des de Badalona?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 24/04/2008 12:54

D'aquí a dues setmanes, del 9 al 11, es farà la fira. A la web encara no ha aparegut el programa, però potser algú de vosaltres de Terrassa pugui dir si aquets any tornaran a posar a circular el Bril o la granota a FGC.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 24/04/2008 14:15

A veure si aquest any puc anar-hi... perquè el 9 treballo, i el 11 estic fora.

Algú té previst anar-hi el dia 10?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 24/04/2008 16:02

De moment no sé res però l'any passat si no recordo malament el programa s'anunciava que circularia el Brill 18 i al final va ser la Granota... així que no se sap mai ben bé :)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/04/2008 14:00

Del diari ATerrassa:

Terrassa celebra els dies 9, 10 i 11de maig la sisena edició de la Fira Modernista, un reguitzel d'activitats per a tots els públics que l'any 2007 va ser visitada per més de 100.000 persones

J. M. OLLER
TERRASSA
Ult. Act. 29.04.2008 - 12:30 hs

La Fira Modernista s'ha convertit en la segona Festa Major de Terrassa. Les xifres són significatives: 100.000 visitants (gairebé el 40 per cent de fora de la ciutat) el 2007. I per aquesta edició de 2008, la sisena, es contemplen 337 activitats en dos dies i mig; més de 80 entitats participants; 20 empreses col.laboradores; 30 restaurants participants i 20 ajuntaments que tindran presència als carrers de la ciutat. El pressupost puja fins als 210 mil euros, que aporten l'Ajuntament, empreses patrocinadores i altres administracions.

"El pressupost d'aquesta sisena edició puja fins als 210 mil euros"

La Fira Modernista està dividida en quatre zones, el Parc de Sant Jordi, el Centre; la Plaça Nova i el Passeig del Comte d'Ègara, per fer més fàcil que tothom en pugui gaudir. Hi ha activitats permanents i itinerants.

L'edició d'enguany ofereix una fira de ciutats modernistes, passejades en carruatges d'època i també en burros catalans, carpes de degustació, exhibicions de cotxes i motos, un espectacular carrusel americà amb peces tallades a mà, comparses que faran escenificacions, circ al vell estil, una trobada dels Cors de Clavé, tallers d'oficis, fira d'artesania, mostres diverses, un "metro" -ferrocarril- ambientat en les primeries del segle XX, regal de plantes, concerts de pianola, cinema, disfresses, puntaires i una llarga llista per a gaudi de tota la ciutadana egarenca i forana.

Per a Terrassa, el patrimoni industrial encara dempeus és un símbol d'identitat, és una memòria del passat, és la petjada de les generacions que han fet de la ciutat vallesana la seva llar. La Fira Modernista permet fer un viatge en el temps, retrocedir cent anys i anar cap a finals del segle XIX i principis del XX. Terrassa manté encara avui aquella atmosfera, encara que hi manca, és clar, el fum, el soroll de les llançadores i el "pito" d'entrada i sortida de les fàbriques. Les propostes permeten olorar, viure, menjar i tocar aquells moments.

Manel Pérez, tinent d'alcalde d'Innovació i Desenvolupament Estratègic i Econòmic, va destacar en la presentació que la Fira és un element de promoció exterior i de dinamització de noves activitats econòmiques, a través d'un turisme que s'està fent un forat en el mercat, l'industrial, que des de fa anys, a Catalunya, lidera Terrassa. El regidor va repetir que la ciutat ofereix qualitat i quantitat d'elements patrimonials de finals del XIX i principis del XX i és segurament el millor exemple per entendre l'estil de vida de les persones que van viure al municipi, i al país, ara fa 100 anys.

Com a elements significatius d'aquesta edició va remarcar els tres actes d'obertura: la inauguració del metro que recrea temps passats, de la primera fase del projecte de senyalització dels edificis més emblemàtics del modernisme, i la donació dels Gegantons modernistes a la ciutat per part dels Geganters.

Per la seva part, Eva Bermúdez, regidora de Comerç i Turisme, va recordar que les activitats van adreçades a públic de totes les edats, que la festa és molt mediterrània perquè gairebé tot se celebra al carrer i que la Fira té ja un reconeixement nacional i se'n fan ressó a diverses publicacions especialitzades i generals.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 30/04/2008 17:03

Ah, Terrassa ja tenia metro fa un segle. Mira que bé!

Per tant, anem-nos acostumant a que les vagonetes de la mina dels set nans de la Blancaneu també són un metro...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 02/05/2008 8:59

El proper dilluns 5 de maig sortirà el programa oficial de la Fira... a veure si ens aclareixen si el "metro" :x històric que circularà entre Terrassa i Sant Cugat serà Brill o Granota (o 112...). Per cert, ens animem a fer una trobada "oficial"? :P



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”