Fira Modernista de Terrassa

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Re: Fira Modernista de Terrassa

Entrada Autor: aim » Divendres 02/05/2008 15:14

Trenscat ha escrit: Per cert, ens animem a fer una trobada "oficial"? :P
Si la trobada es fa el dissabte dia 10 o el divendres dia 9 (aquest per la tarda) jo m'apunto. El dia 11 estic a una comunió :(


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 02/05/2008 15:24

Trenscat ha escrit: Per cert, ens animem a fer una trobada "oficial"? :P
Jo crec que sí ;)

Sal·lutacions.-



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 02/05/2008 19:33

Jordilar ha escrit:Jo crec que sí ;)
Sal·lutacions.-
En principi sí, però preferiblement, hauria de ser el dia 10, ja que tinc alguns compromisos per al diumenge d'aquest cap de setmana.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 05/05/2008 20:27

Ara ja sabem en què consistirà el metro modernista.
Cliqueu aquí per saber-ho.

:riure

Ara bé, a la pàgina 24 anuncien una concentració de cotxes i motos antics.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 05/05/2008 20:48

Pel que sembla ni Brill ni Granota, no? :(


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 05/05/2008 21:26

metring ha escrit:Ara ja sabem en què consistirà el metro modernista.
Cliqueu aquí per saber-ho.

:riure
I termes com "tren", "carrilet" o "ferrocarril" quedaran en arcaismes cursis que no voldran dir res? :boig


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 05/05/2008 22:39

Efectivament, m'he estat llegint el programa (extensíssim), i no trobo absolutament res sobre Brills ni granotes. Algú que visqui a Terrassa ho pot confirmar o desmentir?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 05/05/2008 23:16

metring ha escrit:Efectivament, m'he estat llegint el programa (extensíssim), i no trobo absolutament res sobre Brills ni granotes.
La meva humil opinió:
:wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc :wc



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 06/05/2008 7:24

Acabo d'omplir el formulari-web d'Atenció al Client de FGC. Els hi pregunto pel tema, si hi ha quelcom previst. Si em responen abans del divendres us ho faig arribar en aquest mateix post. :ok



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 06/05/2008 8:26

Això pinta malament però preguntaré al meu contacte de FGC a veure què en saben de tot plegat :(



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 06/05/2008 11:14

Senyor,

Efectivament, ha sigut habitual que amb motiu de la Fira Modernista, FGC posés a disposició el tren històric “Brill” o “La Granota”, però enguany lamento comunicar-li que no es realitzaran aquestes circulacions especials.

Rebi una atenta salutació,



Yolanda Martínez | Relacions Externes



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 06/05/2008 11:25

I no expliquen cap motiu? A les hores, de trobada res?

Igualment, gràcies per la informació!

Seria interessant preguntar-lis si tenen previst fer circulacions d'aquests trens algun dia.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 06/05/2008 11:31

mikado ha escrit:Senyor,
Efectivament, ha sigut habitual que amb motiu de la Fira Modernista, FGC posés a disposició el tren històric “Brill” o “La Granota”, però enguany lamento comunicar-li que no es realitzaran aquestes circulacions especials.
Ni Brill, ni Granota ni res de res. I el material històric, restaurat fa anys amb molt d'esforç, ara el tenen podrint-se a les cotxeres.
Realment, cada vegada estem pitjor i en comptes d'assemblar-nos més a Europa, cada vegada ens assemblem més a una república bananera, sobretot en temes culturals. I a sobre, des de fa 3 o 4 anys l'acceleració cap avall cada vegada és més forta i s'està desfent el camí que ja s'havia fet. :nono



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 06/05/2008 15:32

metring ha escrit:I no expliquen cap motiu? A les hores, de trobada res?

Igualment, gràcies per la informació!

Seria interessant preguntar-lis si tenen previst fer circulacions d'aquests trens algun dia.
Doncs com no fem una trobada pel tall de Sant Gervasi poca cosa interessant podrem veure :( :'(



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 06/05/2008 16:01

Tots Movem Barcelona.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 06/05/2008 16:47

liniadelRipollés ha escrit:Tots Movem Barcelona.
... que és bona quan la bossa (del 3%) sona. :evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 06/05/2008 16:56

Una llástima, i una desidia dels responsables, pensant motius m'en venen uns quants:

-L'any passat amb la pluja del dissabte hi van haber-hi problemes, si no hi han circulacions no hauran problemes.

-Estan "enfrascats" amb el metro de Terrassa (bonic eufemisme) per referir-se al perllongament de la linia sota terra, amb trens antics la "presunta" imatge de modernitat queda fora de lloc.
Si es parla de Metro (amb tot el seu significat) de Terrassa, perque no completar la "xarxa" i fer una linea transversal, de can Palet a Can Boada, per exemple.

-Una altre causa pot ser que en aquest moment ningun tren estigui en ordre de marxa fiable o que no hi hagi motoristes preparats convenientment, o els cursos que es van fer per algun d'ells fossin un fracàs.
RESPOSTA FGC ha escrit: Senyor,
Efectivament, ha sigut habitual que amb motiu de la Fira Modernista, FGC posés a disposició el tren històric “Brill” o “La Granota”, però enguany lamento comunicar-li que no es realitzaran aquestes circulacions especials.

Rebi una atenta salutació,

Yolanda Martínez | Relacions Externes


Ha sigut habitual, pero ja no ho es, encara graciès que han contestat, com a mínim per no crear espectatives, pero no es gens aclaridor dels motius, algo que era habitual i deixa de ser-ho crec que mereix alguna explicacio mes concreta per no fer-hi mes càbales, en fi...

>:( :wc


ENCARA que tambe cap la posibilitat que essent uns actes que l'Ajuntament de Terrassa organitza, part dels gastos que la circulacio d'aquests trens anessin al seu carrèc, i com que estem en crisi....si aixo fos cert, cosa que desconec, suposo que surt mes barat el tren-tractor i fer un "paripé" per on passara el "metro" de Terrassa, vaja un "pasacalle", espero que L'alcalde no li dongui per fer de CLOS i balli amunt la "carrossa-tren". :bufon



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 06/05/2008 20:19

Urrrgggggggggggggg, jo també espero que no!!!!!!!!!!!!!!!! :x



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 07/05/2008 8:36

No m'imagino el Pere Navarro a lo "Clos". xD



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 07/05/2008 12:38

faristol ha escrit:Una llástima, i una desidia dels responsables, pensant motius m'en venen uns quants:

-L'any passat amb la pluja del dissabte hi van haber-hi problemes, si no hi han circulacions no hauran problemes.

-Estan "enfrascats" amb el metro de Terrassa (bonic eufemisme) per referir-se al perllongament de la linia sota terra, amb trens antics la "presunta" imatge de modernitat queda fora de lloc.
Si es parla de Metro (amb tot el seu significat) de Terrassa, perque no completar la "xarxa" i fer una linea transversal, de can Palet a Can Boada, per exemple.

-Una altre causa pot ser que en aquest moment ningun tren estigui en ordre de marxa fiable o que no hi hagi motoristes preparats convenientment, o els cursos que es van fer per algun d'ells fossin un fracàs.
RESPOSTA FGC ha escrit: Senyor,
Efectivament, ha sigut habitual que amb motiu de la Fira Modernista, FGC posés a disposició el tren històric “Brill” o “La Granota”, però enguany lamento comunicar-li que no es realitzaran aquestes circulacions especials.

Rebi una atenta salutació,

Yolanda Martínez | Relacions Externes


Ha sigut habitual, pero ja no ho es, encara graciès que han contestat, com a mínim per no crear espectatives, pero no es gens aclaridor dels motius, algo que era habitual i deixa de ser-ho crec que mereix alguna explicacio mes concreta per no fer-hi mes càbales, en fi...

>:( :wc


ENCARA que tambe cap la posibilitat que essent uns actes que l'Ajuntament de Terrassa organitza, part dels gastos que la circulacio d'aquests trens anessin al seu carrèc, i com que estem en crisi....si aixo fos cert, cosa que desconec, suposo que surt mes barat el tren-tractor i fer un "paripé" per on passara el "metro" de Terrassa, vaja un "pasacalle", espero que L'alcalde no li dongui per fer de CLOS i balli amunt la "carrossa-tren". :bufon
Una llàstima. A les posibles "causes" de la no circulació del material històric que ha dit el company faristol, jo hi afegiria aquestes:

[ironic mode topic on]

-A FGC els hi molesta molt veure gent amb les càmeres de fotos o video voltant per les estacions,

-Els trens històrics donen una mala imatge als viatgers que esperen el tren a les estacions, perquè com no saben res de trens, no saben pas que és un tren històric, i es pensen que aquests "trastos" encara funcionen habitualment, i clar, és una mala imatge pel servei.

[ironic mode topic off]


FGC, cada dia millor, a més dels problemes que posen cada cop més a l´hora de fer fotos. Retireu també uns trens que estan a la meitat de la seva vida activa, com les unitats sèrie 211. FGC: :avall :avall :avall :avall :avall

Salutacions.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”