Balanç minitrobada salvatge Pobla de Segur

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Balanç minitrobada salvatge Pobla de Segur

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/07/2005 13:58

Ahir va tenir lloc aquesta interessant minitrobada de tres persones, formada per trenscat, UT596001 i jo mateix.

liniadelripollés va començar el trajecte a l'Hospitalet de Llobregat fent un talladet i un croissant a la cafeteria de l'estació. Armat amb un bitllet directe fins La Pobla de Segur (pretallat i de tinta) comença el recorregut amb una 440 amb seients de rodalies que ens portarà via Calaf (ahhhh!!!). A Torre Baró el revisor flipa pepinets en veure el meu trajecte. A Montcada-Bifurcació hi havia un tren format per una 269 i locomotores portugueses que van participar en la renovació del Ripoll. A Sabadell Nord puja UT596001 també amb bitllet drecte fins La Pobla, torna a passar el revisor si bé aquest cop sembla més inmune a la sorpresa. A la següent estació, Terrassa, trobem a trenscat, torna el revisor i ens pregunta "si hay más previstos a la Pobla", jo somric socarronament...

El trajecte fins a Manresa sense novetat, arribem una mica avançats, trobem el disc en vermell. A partir de Manresa i fins Bell.lloc hi ha BLAU amb CTC, si bé a Manresa si ha comandament local i ens surt el factor de circulació amb la paleta.
El tram de Manresa a Cervera continua tant "correecte" i alineat com sempre. Cervera continua amb un pas a nivell amb barreres accionatdes manualment, encara que hagin instal.lat BLAU amb CTC...curiós...
De Cervera a Lleida el tren corre més, si bé es una pena veure les estacions tancades. Bell-Lloc és transició fr blocatge, surt el Cap d'Estació amb el xiulet i la gorra i partim cap a Lleida Pirineus on encara no hi ha rastre d'FGC, si bé ens confirmen que el 18 de juliol hi ha canvi de horaris a La Pobla," aunque la Generalitat aún no nos ha pasado nada". Sortiran en tres o quatre dies publicats.

Per pujar a La Pobla ens espera un 593 més net que de costum i encarem el tram de prerodalies amb poca gent fins a Balaguer que ens rep amb un senyal mecànic indicant anunci de parada. Això ja comença a olorar, però, a tecnologia digital i FGC. a Balaguer puja un nombrós grup que omple el cotxe, llastimosament baixa a Sant Llorenç de Montgai on hi havia alguna activitat al pantà perquè estava tot ple de cotxes a la seva riba. Hi ha un tram a 10km/h dins un túnel, suposo que a poc que facin amb la renovació podran quintuplicar la velocitat.
Arribem a La Pobla i prenem alguna cosa a la cafeteria del costat, i després visitem l'helisuperficie i l'estació d'autobusos, per tornar a dirigir-nos a l'estació i iniciar la tornada, que la comentaré en una segona part


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Diumenge 10/07/2005 16:28

algun document grafic per la posteritat?? pels que no vam poder venir...



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 10/07/2005 17:56

marcel ha escrit:algun document grafic per la posteritat?? pels que no vam poder venir...
:o :o :o :o :oops: :oops: :oops: :'( :'( :'(



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/07/2005 18:31

De la pujada m'he oblidat comentar que un viatger portava un Lleida-La Guàrdia de Tremp. És el primer cop que m'aturen el tren en aquest on l'andana és una selva de matolls!!! :o

La baixada s'ha tornat a fer a pas tranquil, amb unes 8 persones sortint de La Pobla, a Tremp n'han pujat 5. Aquest cop no hem parat a Guàrdia, a Cellers-Llimiana ha pujat un nombrós grup d'uns 30 o 40 passatgers que han baixat a Àger, crec que FGC haurà d'estudiar aquestes dades. A Sant Llorenç de Montgai tornem a trobar el grup d'abans disposat a fer la tornada a Balagguer, després de veure unes hores la Transsegre que s'hi feia al pantà de Sant Llorenç. Arribats a Lleida, ens disposem a prendre uns granissats si bé va quedar molt clar que UT596001 NOO prendria res al bar xD xD, almenys li va quedar molt clar a la cambrera ;)

El temps d'espera entre camell i coca-colo era inferior a una hora (uns 50 minus) així que no teníem garantit l'enllaç amb el talgo que venia de Gijón :D , però per sort només va arribar amb 30 minuts de retard, competint en horari amb l'Altaria posterior :D
Els bitllets els vam treure per internet amb el TicKnet, per la qual cosa vam pujar amb el número de localitzador i un amable revisor ens va portar els bitllets impressos a Galícia o Astúries suposem, prèvia firma per part meva. Tot plegat una mica cutre, això que fent transaccions per internet t'hagin d'imprimir el bitllret i donar-te'l com si haguessis passsat per taquilla....

Durant el viatge ens vam relaxar amb el color verdós de l'interior del tren i vam poder confirmar que el guardabarreres de Roda encara existeix...per cert vamb arribar amb només 10 minuts de retard sobre l'horari previst....

La tornada dins a Castellar i Terrassa dels dos companys no us la puc explicar, ja que no vaig poder assistir-hi xD, em vaig quedar a una estació qualsevol del metro, vaig arribar a casa, vaig prendre alguna cosa i vaig apagar el llum..bona nit.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 11/07/2005 2:53

Bé, jo tinc poca cosa a afegir després del magnífic relat de l'amic liniadelripolles. Només dir que va ser una bona trobada i que m'ho vaig passar molt bé, tot i els petits períodes de somnolència a dins el camell degut al característic soroll del motor dièsel. Particularment em va fer molta il·lusió tornar en talgo III de Lleida a Barcelona ja que mai l'havia agafat. El vaig trobar curiós, especialment per la pronunciació castellana d'algunes estacions per la megafonia, tot i que no m'imagino fer el viatge sencer allà dins des de Gijón o Vigo fins a Barcelona... Afegir que hi havia molta gent que es feia evident que venien dels San Fermines tot i que el tren no passa per Pamplona. Sobre el meu viatge de tornada a Terrassa des de Provença, el qual vaig poder agafar finalment a les 23:42 :) ja que si no m'havia d'esperar fins a les 00:27, cap novetat. A aquelles hores un divendres o un dissabte sempre ve a ser el mateix: nens de discoteca que van de "guais" anant fins a Hospital General (per llavors anar a la discoteca Chic crec) armant un escàndol considerable i bevent sangría Don Simón entre altres... :? Almenys aquest cop em va semblar veure un cert increment de vigilància a Provença, Sant Cugat i Hospital General respecte a un altre dia que vaig pujar a aquelles mateixes hores. Per cert, espero que puguem fer una altra trobada ben aviat i a poder ser amb més participació!! Com més serem, més riurem! xD



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 11/07/2005 9:59

Bé, per la meva part poca cosa tinc a dir. A part que la Vallesana que surt de Castellar a les 8 del matí i que em portaria a Sabadell va venir a l'hora :o i petites complicacions a l'hora de treure el bitllet a Sabadell Nord (sense importància, com allà gairebé ningú demana bitllets de regionals) tot va anar molt bé, i a part que també em feia il·lusió tornar amb el Talgo III ja que mai havia anat. I la tornada a Castellar res de l'altre món, em va venir a buscar la meva mare amb el cotxe...

Ah, i respecte a lo de la cafeteria de Lleida si vaig pendre alguna cosa, vaig demanar un entrepà de truita... però no res per beure :sant

Salutacions a tothom



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 11/07/2005 19:11

He "disfrutat" MOOLT lleiginvos, molt bé, molt bé, i la part gràfica? ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 11/07/2005 22:43

Fotooos, fotoooooos )))3 )))3
Fins que no hi hagi testimoni gràfic, no ens ho creurem. Segur que us ho heu inventat tot i heu passat el dia a casa jugant amb el Train Simulator :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 11/07/2005 23:47

Això, primer a Núria amb el Boso View Express i ara la Pobla de Segur amb el Microsoft Train Simulator... mira que van triar bé les destinacions, els punyeteros :D :) :riure



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 12/07/2005 3:12

Jeje, bé ja que insistiu... de tota manera al final no ens vam fer cap foto dels tres en grup, així que us penjo les que tinc jo :)
Fitxers adjunts
P050709002.jpg
Com que l'encreuament a Calaf és llarg, vam poder baixar del fantàstic i cómode -_- tren de rodalies per fer-li una foto
P050709002.jpg (119.37 KiB) Visualitzat 4833 cops
P050709009.jpg
El camell que ens duria a La Pobla a la via 5 de Lleida (curiós ja que solen sortir més de la via 6...). En liniadelripolles encara no ha pogut fer possible de moment el somni de veure el logo de FGC sobre una camell de renfe
P050709009.jpg (112.6 KiB) Visualitzat 4836 cops
P050709013.jpg
Creuament amb un altre tren a l'estació de Balaguer, que d'aquí pocs dies esdevindrà el final provisional de la línia
P050709013.jpg (108 KiB) Visualitzat 4830 cops
P050709017.jpg
Dos intrèpids viatgers (liniadelripolles i UT596001) amb el pantà de Sant Llorenç al fons
P050709017.jpg (87.86 KiB) Visualitzat 4842 cops
P050709037.jpg
Aquestes herbetes de l'estació de La Pobla tenen els dies comptats
P050709037.jpg (154.77 KiB) Visualitzat 4831 cops
P050709065.jpg
Petita estació d'autobusos de La Pobla de Segur. Crec que és el primer cop que fotografiava una estació de busos :D
P050709065.jpg (144.15 KiB) Visualitzat 4832 cops
P050709088.jpg
Curiós interior del coca-colo (Talgo III) per tornar de Lleida a Barcelona-Sants
P050709088.jpg (94.04 KiB) Visualitzat 4831 cops



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 14/07/2005 14:49

Quines fotos més macas, !!!! i . . . els altres van mirar? :o :oops: :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”