Ral·libús a Catalunya, by ARCA

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 08/09/2007 10:31

És demà!

A partir de quina hora anireu alguns dels qui teniu previst acostar-vos-hi? És per decidir si baixo de Girona amb el tren d'un quart de nou o el d'un quart de deu.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 08/09/2007 15:32

Si fos jo, agafaria el de les 9:15. El Ral·libús i el tren de vapor duraran tota la jornada, i matinar un diumenge hauria de ser considerat pecat ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 08/09/2007 17:07

Jo també hi aniré acompanyat d'una altra persona del fòrum... bé, ja us explicaré :D
Quedem a alguna hora i llocs concrets?



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 08/09/2007 17:50

FM2007 06/09/2007 15:03
Autobusos dels anys 70, 80 i 90 tornaran a circular diumenge pels carrers de Sabadell i la comarca




Xavi Miralles-Samuel Crespo / La Festa Major de Sabadell comptarà el diumenge amb una activitat singular, el primer Ral·libús del Vallès Occidental, que permetrà als ciutadans recordar, o conèixer, els autobusos que van circular per Catalunya durant la dècada dels seixanta, setanta i vuitanta. Aquesta proposta, originària d'Anglaterra, consisteix en una prova de regularitat on participen un conjunt d'autobusos clàssics que fan diferents recorreguts amb uns horaris predeterminats. Però també es podrà viatjar amb els autobusos que hi participen. D'aquesta manera, es posaran a disposició de la ciutadania cinc línies diferents d'autobús que enllaçaran Sabadell amb poblacions veïnes com ara Cerdanyola, Matadepera o Bellaterra, a més del Parc Catalunya.

El president de l'Associació per a la Recuperació i Conservació d'Autobusos, entitat que organitza l'activitat, Marcel Estadella, ha explicat que l'objectiu d'aquesta iniciativa és "poder recordar com es viatjava fa uns anys, com ho feien els nostres pares o avis o poder ensenyar això als nostres fills, donant també un toc de festa al ral.li". Estadella afegeix que "sovint es fa difícil explicar que es viatjava amb seients de fusta". La línia que enllaça amb el Parc Catalunya permet, a més, agafar el tren que dóna servei dins el parc. Aquesta entitat, amb origen a Sabadell, és pionera a Espanya en la preservació d'aquest material històric. La cinquantena de socis, a més de disposar de diferents autobusos perfectament conservats, també es dedica a tasques de restauració dels vehicles. El Ral.libús compta també amb la col.laboració de l'entitat Vallès-Fer i el Centre d'Estudis - Modelisme Vapor.

http://www.radiosabadell.fm/



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 08/09/2007 18:45

Fran-Ikarus ha escrit:Si fos jo, agafaria el de les 9:15. El Ral·libús i el tren de vapor duraran tota la jornada, i matinar un diumenge hauria de ser considerat pecat ;)
Ja sé que els actes s'allargaran tot el dia, però si la gent de Barcelona ja corre per Sabadell a quarts d'onze del matí aleshores agafaria el tren d'un quart de nou per poder trobar-me amb algú.

Per cert, la taquilla de Renfe estarà oberta diumenge per la tarda o millor que compri directament bitllet anada i tornada a Girona?



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 08/09/2007 18:50

Yo casi que lo puedo ver sin moverme de casa, ya que una de las líneas va a Cerdanyola :D :D



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 08/09/2007 21:22

entfe001 ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Si fos jo, agafaria el de les 9:15. El Ral·libús i el tren de vapor duraran tota la jornada, i matinar un diumenge hauria de ser considerat pecat ;)
Ja sé que els actes s'allargaran tot el dia, però si la gent de Barcelona ja corre per Sabadell a quarts d'onze del matí aleshores agafaria el tren d'un quart de nou per poder trobar-me amb algú.

Per cert, la taquilla de Renfe estarà oberta diumenge per la tarda o millor que compri directament bitllet anada i tornada a Girona?
Et contesto que aquesta tarda la taquilla era oberta, ara ho esta sempre d'oberta.



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Dissabte 08/09/2007 21:25

Tan sols recordar que el rall.libus es demà diumenge dia 9 de setembre .

Al que no hi vingui li posarem falta ;-)

Salutacions amb bon humor

Marcel Estadella
President d'Arca
http://www.arca-bus.org



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 08/09/2007 21:38

Al final arribaré a Sabadell Centre (al costat de l'estació d'autobusos) cap a les 11.40, prenent el tren que surt de Girona a les 9.19.

En principi em trobaré amb l'usuari davida. Si algú més vol coincidir a aquesta hora, ell mateix.



fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Diumenge 09/09/2007 19:30

:P he ido esta mañana, en el primer viaje de la estacion de buses a st quirze, y luego volver, ha sido un viaje encantador, con aires nostalgicos... se puede decir que ha sido un viaje en eltiempo, conviviendo los autobuses mas modernos en la estacion junto a los mas clasicos... :) y despues me he ido a la primera salida de la estacion a matadepera, tb un viaje lindo, aunque de vuelta parecia q nos perdiamos jajaja

y el obsequi ha estado bien, las marcas se hacen publicidad, pero ha estado bien, lo unico que me ha parecido algo desorbitado, ha sido lo de que cobrasen 1€ por el programa, entiendo que se tenga q sacar dinero, pero 1€ por 4 fotocopias es excesivo... :|

pero ha estado muy bien :)



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 09/09/2007 21:56

A mi m'ha encantat, però només he pogut gaudir de la H1 (Estació Autobusos-Parc Catalunya) i de la H2 (Sabadell-Matadepera). Al 5023 de l'Autònoma un camió de bombers li ha trencat un retrovisor al Parc de Catalunya. Ah, i la maqueta del Vallès-Fer estava molt bé!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 09/09/2007 22:55

fcuevas27 ha escrit:o unico que me ha parecido algo desorbitado, ha sido lo de que cobrasen 1€ por el programa, entiendo que se tenga q sacar dinero, pero 1€ por 4 fotocopias es excesivo... :|
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Lo último que esperaba era que alguien se quejase del precio del programa. Sin comentarios.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 09/09/2007 22:59

Jo hi anat aquesta tarda i he disfutat molt, primer amb la maqueta de Vallés-Fer, despres amb la H1, i per acabar amb el tren del Parc Catalunya.

Us felicito per l'organització i us dono las gracies per la vostre feina, ja que us ho heu currat, i també per el obsequi que es una atenció a mes de ser una activitat gratuita.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 09/09/2007 23:37

Jo també m'ho he passat molt bé.
L'organització, perfecte. L'assistència de públic, tot un èxit. La quantotat de material rodant pels carrers de Sabadell, espectacular.

Des d'aquí dono també gràcies a en serie-1000-metro per haver-nos permés pujar al tren del parc Catalunya, i a més donar-nos la possibilitat de visitar el material que tenen a cotxeres.

Un dia perfecte ;)



Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Dilluns 10/09/2007 7:02

Bon dia

Celebrem que l'activitat us hagi agradat , sempre anima a fer-ne més . Ha anat força bé i al final ens hem vist obligats a perllongar l'horari fins a les nou del vespre .

Pel que fa al preu del programa , la queixa suposo que no s'ha parat a valorar que tota aquesta moguda comportava el consum de mes de tres-cents litres de gas oil . Els anglesos ho fan de forma similar a nosaltres (amb més vehicles , es clar) , i la norma és de que no hi ha cap informació disponible sobre horaris excepte el programa , que es ven a cinc lliures (set euros i mitg al canvi) .

Salutacions

Marcel Estadella



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 10/09/2007 17:40

Fotos? :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 10/09/2007 17:41

wefer ha escrit:Jo també hi aniré acompanyat d'una altra persona del fòrum... bé, ja us explicaré :D
Ah, ja m'ho han explicat. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 10/09/2007 17:42

JaMiRo! ha escrit:Fotos? :D
Ai el que has anat a preguntar :)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 10/09/2007 17:45

JaMiRo! ha escrit:
entfe001 ha escrit:Ai el que has anat a preguntar :)
Vull fotos dels busos, a mi no em va això del Salsa Rosa. :)
Si només fos Salsa Rosa... t'ho explico en privat.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 10/09/2007 17:54

Privat rebut, però no et contesto via privat perquè no em funcionen... :(

Te'l responc per aquí; aquesta és la meva resposta ---> :riure

:D :D :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”