I si estalviem per New York?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

I si estalviem per New York?

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2007 21:11

Avui, a la trobada, hem parlat de si podriem estalviar un any sencer, mig conya i mig en serio, per poder fer un "viatget" a Nova York, i veure una quantitat inesgotable de trens, metros, el museu...Us sembla una proposta viable o una bogeria? :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 22/07/2007 21:29

Puf, una bogeria. Sobretot estar 8 hores o més dins d'un avió parlant de .... ja se sap què :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2007 21:43

De "Noche de fiesta"? xD



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Diumenge 22/07/2007 21:47

Ja tens ganes de tornar, metring? :D
Jo ho he pensat alguna vegada, però no és massa fàcil (preu, coordinació de dates...).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2007 21:49

No, però es podria intentar...amb les coses que hi han allà...recorda les fotos que pots veure, clicant a la meva signatura ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 22/07/2007 21:51

Jo m'hi apunto, cap problema.
Segurament és una bogeria, però una bogeria que val molt la pena.
Caldria parlar de pressupostos. Quan pot costar un viatge així?
He estat consultant a atrapalo.com i per 1.100 euros es poden trobar viatges de 7 dies en hotels de primera/4 estrelles amb sortida des de BCN.

P.D: per cert metring... he mirat allò del bitllet New York - Washington, i segons Amtrak costa des de 67$ en regional fins a 130$ en Business Class en Acela. On et van dir que costava 300$ ? :?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2007 21:53

wefer ha escrit:P.D: per cert metring... he mirat allò del bitllet New York - Washington, i segons Amtrak costa des de 67$ en regional fins a 130$ en Business Class en Acela. On et van dir que costava 300$ ? :?
Doncs ho havia mirat la meva amiga...Jo, si ho haguessim sabut...veus com he de tornar?? :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 22/07/2007 22:14

wefer ha escrit:Jo m'hi apunto, cap problema.
Segurament és una bogeria, però una bogeria que val molt la pena.
Caldria parlar de pressupostos. Quan pot costar un viatge així?
He estat consultant a atrapalo.com i per 1.100 euros es poden trobar viatges de 7 dies en hotels de primera/4 estrelles amb sortida des de BCN.

P.D: per cert metring... he mirat allò del bitllet New York - Washington, i segons Amtrak costa des de 67$ en regional fins a 130$ en Business Class en Acela. On et van dir que costava 300$ ? :?
I a Washington què hi ha per veure a part d'un senyor amb un botó vermell?

A mí de moment, em falten moltes capitals i ciutats europees abans d'haver d'anar als EUA, per exemple... Pamplona, Madrid, Lisboa, Porto, Berlín, Sinsheim, revisitar París (amb mode friki=on), Suïssa sencera... :P



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2007 22:20

Era per un tema de biblioteques lo de Washington.
Home, si que es poden veure també altres llocs, però crec que la mega-fricada seria anar allà, o no? :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 22/07/2007 22:24

metring ha escrit:Era per un tema de biblioteques lo de Washington.
Home, si que es poden veure també altres llocs, però crec que la mega-fricada seria anar allà, o no? :D
D'acord, d'acord :D . Però a Sinsheim estaria bé anar-hi, hi ha un dels museus de la tècnica més grans del món (de fet, jo diria que és el més gran). Hi ha exposats cotxes d'època, locomotores i avions emblemàtics, com ara el 747 i el Concorde. Ara, caldria anar acompanyat d'algú que tingués una noció mínima d'alemany... i que no sigui allò de subanestrujenbajen xD.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 22/07/2007 22:26

orique ha escrit:I a Washington què hi ha per veure a part d'un senyor amb un botó vermell?
Mira que si ens deixés el botó... :D
Si alguna vegada tinc la sort d'anar als EEUU, una de les coses que m'encantaria poder fer és un viatge amb Amtrak, ja sigui amb l'Acela o també amb qualsevol cosa tirada per una dièsel.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 22/07/2007 22:36

Afegeixo a la llista de ciutats candidates Wuppertal, que me l'havia deixat, amb el seu famós tren penjat.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 22/07/2007 23:31

wefer ha escrit:
orique ha escrit:I a Washington què hi ha per veure a part d'un senyor amb un botó vermell?
Mira que si ens deixés el botó... :D
Si alguna vegada tinc la sort d'anar als EEUU, una de les coses que m'encantaria poder fer és un viatge amb Amtrak, ja sigui amb l'Acela o també amb qualsevol cosa tirada per una dièsel.
A mi en general els trens americans no m'atrauen, però m'encantaria creuar tot Amèrica en el Empire Builder, des de Seattle/Porland fins a Chicago, el Coast Starlight (anomenat Coast Starlate perquè habitualment pateix endarreriments de varies hores), que recorre tota la costa oest des de L.A. fins a Seattle, el Pacific Surfliner, servei ràpid de viatgers entre San Diego, L.A. i San Luis Obispo, o bé el Auto Train (només si duus cotxe) des de vora New York fins a Florida, amb una composició de més de 25 cotxes Superliner de dos pisos i uns 10 "Auto Rack" (Porta Cotxes coberts de 3 pisos). M'encantaria, de veres, tot i que crec que és l'únic que pagaria la pena d'una visita als USA.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dilluns 23/07/2007 0:45

No us ho penseu més, val la pena i molt.

Dos comentaris sobre Washington.
El primer és especial per la Metring: la biblioteca del Congrès és :master . Et pots apuntar a visites guiades amb jubilats que t'ensenyen l'edific històric i et deixen mirar la sala de lectura des d'un balcó (sense molestar).
I per a tothom: el National Air and Space Museum de la Smithsonian Institution és obligatori per tot amant del mitjans de transport i màquines que es mouen. Passar per sota d'un DC3, veure un mòdul lunar...
vr l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 23/07/2007 13:09, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 23/07/2007 9:11

vr ha escrit:No us ho penseu més, val la pena i molt.

Dos comentaris sobre Washington.

I per a tothom: el National Air and Space Museumi de la Smithsonian Institution és obligatori per tot amant del mitjans de transport i màquines que es mouen. Passar per sota d'un DC3, veure un mòdul lunar...
Aquest darrer comentari, ... pot ser que us valgui la pena, ... ;) :x però jo ho vaig veure a l'Expo de Bruxelles (Atomium) del any 1958, i també els satelits russos, .... (Vaig treballar durant un temps de guia turistic, per compte de l?Ajuntament de Brusel).

M'agradaria tornar a NY, on vaig estar tres dies fent una feina de fotografia, per un diari Italià. :o ;) :oops:

M'agrada molt l'idea, ...

(i també m'agrada que ara que us ha vingut la dèria :) de viatjar al exterior, programessin viatges per quatre persones, "no, romeries" a Suissa per exemple, .....)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 23/07/2007 10:45

abegot, les teves intervencions omplen de "bohèmia" qualsevol tema o proposta de trobades que fem... :master

Jo he tingut durant 2 anys una amiga a NY, és a dir, allotjament gratis, i vaig deixar passar l'oportunitat d'anar-hi... :'(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 23/07/2007 14:24

M'agrada que m'ho recordin, .... :| ;) :o :( :) :D 8-)

Fran-Ikarus ha escrit:abegot, les teves intervencions omplen de "bohèmia" qualsevol tema o proposta de trobades que fem... :master

Jo he tingut durant 2 anys una amiga a NY, és a dir, allotjament gratis, i vaig deixar passar l'oportunitat d'anar-hi... :'(


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 23/07/2007 17:14

Doncs a què espereu per decidir-vos?? :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 23/07/2007 18:57

vr ha escrit:I per a tothom: el National Air and Space Museum de la Smithsonian Institution és obligatori per tot amant del mitjans de transport i màquines que es mouen. Passar per sota d'un DC3, veure un mòdul lunar...
L'Enola Gay (el Boeing B29 d'Hiroshima) està allà. És tota una icona (d'infaust record, tanmateix) que m'encantaria veure. Tot i que ja em conformaria amb qualsevol B29, o fins i tot la seva còpia Tupolev, que és més freaky.

Pel que fa a trens, m'agradaria viatjar amb l'Exprés de Chicago, i entrar (de manera estàndar) al vestíbul fins el que arriba (literalment) el tren, a la pel·li d'en Gene Wilder.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 24/07/2007 4:15

orique ha escrit:Afegeixo a la llista de ciutats candidates Wuppertal, que me l'havia deixat, amb el seu famós tren penjat.
A aquesta m'hi apunto JA!
:)
I a Nova York també!!
;)
Al febrer-març hi ha vols a Nova York per 269€ anada i tornada, tot inclòs.
:D


Visca el metro!!

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”