Inspecció servei substitutori L1 i L5

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Inspecció servei substitutori L1 i L5

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 30/07/2005 15:05

Proposo que anem a fer una inspecció al servei substitutori de la línia 1 i de la línia 5.

A l'anul·lar-se la trobada a Súria, penso que aquest dilluns és un bon dia per anar a fer una inspecció a aquest servei substitutori.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 30/07/2005 15:46

Home, jo visc a Sagrada Família i si hi sumem que acabo de començar vacances... em sento gairebé obligat a ser-hi :D
Per cert, sap algú si aquest dilluns circularà el 5000 per la L5? Seria una cosa que es podria convinar amb la inspecció.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 30/07/2005 15:51

Informo que demà al matí hi penso anara fer una inspecció preeliminar, només la puc fer al matí perquè a la tarda treballo, suposo que començaria a les 9 o semblant i acabaria cap a les 12 com a molt tard.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 30/07/2005 16:40

wefer ha escrit:Home, jo visc a Sagrada Família i si hi sumem que acabo de començar vacances... em sento gairebé obligat a ser-hi :D
Per cert, sap algú si aquest dilluns circularà el 5000 per la L5? Seria una cosa que es podria convinar amb la inspecció.
I si circula, estaria bé saber si circularà pel tram Maragall-Horta o pel tram Sagrada Família-Cornellà ;)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 30/07/2005 18:13

Jo també m'hi passo. Ja de pas, inspecciono les pèsimes frequències d'agost de la Vallesana i comprovo el nivell d'overbooking...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 31/07/2005 12:52

Avui he anat a fer la inspecció preliminar.

El servei substitutori de la línia 5 el fa Sarbus, el de la línia 1 el fa TMB.

El problema és que en els autobusos de Sarbus els conductors no coneixen moltes coses de la xarxa de metro ni tan sols la zona per on fan el servei doncs no hi estan acostumats a circular.

Tan TMB com Sarbus han tirat dels autobusos més antics de les respectives flotes.

Aquesta inspecció a la que sembla que s'hi ha apuntat Wefer i Ut596001 i que està oberta a que s'hi apunti algú més, jo la començaré bastant d'hora, cap a les 8 del matí, tinc festa demà, que la gent em digui a quina hora es vol incorporar a la inspecció i quan arribi a la zona es posi en contacte amb mi i li passaré uns fulls d'inspecció.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 31/07/2005 20:40

josep_serre ha escrit: El problema és que en els autobusos de Sarbus els conductors no coneixen moltes coses de la xarxa de metro ni tan sols la zona per on fan el servei doncs no hi estan acostumats a circular.
:o Sí, m'ha sorprès molt veure un Bus de Sarbus / Martí i Renom quan he passat aquest matí per la parada provisional que han posat a prop de casa meva.
És la primera vegada a la història :D que veiem un autobús d'aquestes "companyies rares" per l'Eixample-Sagrada Família. Per aquí tot són TMBs i algun Tusgsal.

Demà a quina hora i a on... podria ser a Sagrada Família i m'estalvio un viatge ;)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 31/07/2005 22:15

És normal que s'endugin els busos vells... si s'han portat tots els moderns per fer el servei substitutori del TRAM! I per postres també tenim carraques per aquí...

I jo, doncs no sé si començar a Fabra i Puig o a Sagrada Família...



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”