Visita al Museu del Transport de La Pobla de Lillet

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 11/08/2005 10:50

Bé, com que no participo a la sortida, només faré un apunt sobre el recorregut com a usuari habitual del corredor del Llobregat amb els cutrebusos d'Eurolines amb destinació l'Andorre.

Aproximadament a l'alçada de la central de Cercs (la de la xemeneia que em recorda el malson de les còniques de les matemàtiques de tercer de BUP), al llit del riu, i degut a l'alarmant baix nivell del pantà de La Baells, sobresurten una sèrie de ponts i camins força marcats, fins i tot rodejats d'herba. El lloc és fàcilment identificable perquè la carretera fa una corba a la dreta per rodejar Cercs, i darrera els ponts que dic hi ha unes runes com d'una esglèsia que que sobresurten en part del pantà quan és ple.

Tinc la sospita que totes aquestes restes pertanyen a l'antic Ferrocarril Económico que arribava fins a Guardiola de Berguedà. Hi ha un camí per baixar-hi amb vehicle (hi ha roderes recents) que segurament deu sortir de Cercs o bé de la carretera d'accés a Sant Salvador de la Vedella. Pot ser una excursió força interesant i que, malauradament, mai no puc fer perquè no goso dir-li al conductor de l'autocar que pari a fer un cop d'ull amb tot el passatge :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 11/08/2005 12:16

A mi em va bé a les 8.30. Servidor arribarà amb la Vallesana a les 8 del matí a l'estació d'autobusos de Terrassa (ja que he recordat que amb el merder de les obres de la Rambla la parada de l'estació està anul·lada), amb temps de sobres de pujar a peu fins l'estació dels FGC.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 11/08/2005 17:11

Molt bé !!! L'EQUIP A, ja está en marxa ...

Ara falta concretar l'EQUIP W, ...

En Davida está de viatge i no pot concretar res.

En Entfe001, li va bé Manresa? o Passeig de Gràcia?

Jo, en va bé quansevol lloc, ... (quina forma de ... concretar, o no xD )

No rigueu que, això és molt serios, ... :o
****************
ATENCIÓ : noticia de darrera hora, en Judici acaba de trucar i m'ha dit que dimarts, no podrá vindre amb nosaltres per motius personals, .... :'(
abegot l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 12/08/2005 17:00, en total s’ha editat 1 vegada.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 12/08/2005 9:07

Jo també arribaré a Terrassa-Rambla a les 8:26.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 12/08/2005 13:16

Hola ja he tornat del viatge. A mi m'aniria bé quedar a Barcelona a l'estació de Sant Andreu Arenal i si Wefer te previst sortir per la Meridiana ja va de pas.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 12/08/2005 17:07

Equip BCN, a quin hora ens trobem? El lloc podría ser Valéncia cantonada a Cerdenya?

Jo pendré el Bus 43 i/o 44 que va per Valéncia fins on tu diguis, o et vaigi millor, ...


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 12/08/2005 17:36

Abegot, a mi em va perfecte a Sardenya/València, cap allà a les 8:30, però no em faria res passar més a prop de casa teva per estalviar-te agafar l'autobús... igualment diga'm a veurevquè pensa fer en Judici.
Davida, OK, quedem a St. Andreu Arenal, al carrer que hi ha al costat mar, cap allà les 8:40.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 12/08/2005 22:19

Ens hem creuat, t'enviat un MP, Si, m'agrada l'idea que en passis a recollir :o

Però després de recollir a Davida, podriem reprogramar l'itinerari.... No trobarem masses camions? després de dues festes?

En Judici, té d'anar al metge, el dimarts, (avui quan a tornat de la platja, em anat a dinar plegats i ha sortit a la conversa, lo bé que és troba amb vosaltres) i no és 'peixet', ho deia de tot cor ... ;) :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 12/08/2005 23:00

Abegot, ja t'he contestat el missatge privat per acabar de concretar.
Pel que fa al trànsit que poguem trobar, el que em fa més por són les obres a l'Eix del Llobregat, perquè no seria la primera vegada que trigo 1 hora a fer 5 quilòmetres en aquella carretera... per la resta no crec que sigui cap problema comptant que estem a agost i les sortides de Barcelona no pateixen les rentencions habituals laresta de l'any. Si veiem que hi ha força trànsit, a partir de Terrassa anem per l'autopista de Manresa i allà segur que no hi ha problemes... amb el "sablazo" que et claven al peatge, dificilment hi ha mai retencions :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 13/08/2005 11:08

Així doncs: FINS DIMARTS !!!!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 13/08/2005 22:21

A veure, una cosa que em pregunta el Sr. Entfe001 i que no se m'havia acudit:
Com ho fem per dinar? Jo preferiria buscar algun restaurant per la zona, a la mateixa Pobla de Lillet, i així mengem una mica en condicions.
Però digueu la vostra opinió... restaurant o entrepà?
També digueu a quina hora voldrieu tornar aproximadament.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 13/08/2005 22:37

Per part meva podem entaular-nos.

Tornem després via Campdevànol?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 14/08/2005 3:21

liniadelRipollés ha escrit:Per part meva podem entaular-nos.

Tornem després via Campdevànol?
Estic d'acord en entaular-nos si la majoria així ho decideix. La tornada per Campdevànol per mi cap problema, però tingueu en compte que és una carretera plena de corbes d'uns 25 km (tot i que no l'he feta mai :P ) A mi no em fa res però la resta... no fos cas que es maregin :riure



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 14/08/2005 8:41

liniadelRipollés ha escrit:Per part meva podem entaular-nos.
A La Poble de L'Illet, trobarem llocs per dinar, ... la darrera vegada que vaig fer-ho va ser amb la Cap d'estació de Manresa-Alta .... ;) :oops: (i el seu company ... :o ), després de fer una visita al Museu del Transport. :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 14/08/2005 12:33

Per part meva, cap inconvenient si em podeu deixar a l'estació d'autobusos de Vic a les vuit del vespre. Recordeu que la meva destinació final és Girona, i estaré lligat als horaris de l'EixBus :(

També hi ha l'opció de ser a Barcelona abans de les 21.28, hora de sortida de l'últim tren cap a Girona des de l'estació de Clot - Aragó, però jo personalment no me'n refio gaire de la fluïdesa de la C-17.

Espero no ésser massa torracollons. Perdoneu-me, però el transport públic a Girona està així...

:'(



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 14/08/2005 18:03

entfe001 ha escrit:Per part meva, espero no ésser massa torracollons.

Perdoneu-me, però el transport públic a Girona està així...

:'(
No sé, no sé, .... aixó de donar la culpa al "pobre" :? transport públic de

Girona, ... :o :) xD :D

Apa!! fins dimarts, que, ens ho passarem molt bé :riure


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 14/08/2005 19:39

abegot ha escrit:No sé, no sé, .... aixó de donar la culpa al "pobre" :? transport públic de

Girona, ... :o :) xD :D
Home, per una vegada que puc donar les culpes a algú altre, no em privis d'aquest privilegi tu ara :D



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”