Viatge especial Barcelona Perpinya 28 de setembre

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Viatge especial Barcelona Perpinya 28 de setembre

Entrada Autor: davida » Dimecres 09/07/2008 13:07

El proper diumenge 28 de setembre hi ha previst un viatge especial Barcelona Perpinyà de la Federació Catalana d'amics del Ferrocarril
Pendents de rebre les confirmacions escrites que triguen a arribar, us acompanyem la primera informació que us podem avançar per viatge de tardor, commemoratiu del 25è aniversari de la FCAF.

Data: 28 de setembre de 2008
Lloc: Viatge en tren a Perpinyà (Catalunya Nord)
Aquest any es la Capital de la Cultura Catalana i segons Dalí, la seva estació es el centre del món.
Material: De Barcelona a Port Bou, tren especial amb material convencional de RENFE.
De Port Bou a Perpinyà, tren especial, automotor dièsel tipus “Caravelle” del TPCF (Els amics del tren del País Càtar de l’any passat)
Serà la primera vegada que aquest material arriba a l’estació de Port Bou.
Activitats: A Perpinyà, visita guiada als principals llocs de la ciutat.
Dinar: (opcional) A Perpinyà, al lloc que oportunament s’anunciarà.

Horaris, orientatius:
Anada:
Sortida de Barcelona 08,00 h.
Arribada a Port Bou 10,00 h.
Arribada a Perpinyà 11,45 h.

Tornada:
Sortida Perpinyà 17,00 h.
Arribada a Barcelona 21,00 h.

Els preus us seran comunicats així que els tinguem.
Amb aquestes dades, pensem ja es pot començar a informar a la vostra gent, per reservar-se la data i si cal començar a fer llista d’espera.
Pensem que l’activitat proposada pot ser prou interessant per emplenar el tren i fer una lluïda celebració del nostre 25è aniversari.

Per a qualsevol dubte, truqueu a l’Àlex Mitjans al 670 848 625.
Esperant una bona acollida, aprofitem l’avinentesa per saludar-vos molt cordialment
Segons la informació que m'arribat a traves de la Soci de Barcelona, entre Barcelona Portbou es fara en 440.
El transbord a l'anada com a la tornada es fara a Portbou. Una ocació unica per agafar un tren frances a Portbou, algo quasi imposible.
davida l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 09/07/2008 14:34, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 09/07/2008 14:23

Al títol dius el 20, però en el quote posa el 28... en què quedem? :D Suposo que serà el 28.

Jo per aquelles dates no sé si estaré disponible, ja que a principis d'octubre, si no hi torna a haver cap imprevist, marxaré de vacances.

Cal ser d'alguna associació per anar-hi?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 09/07/2008 14:32

Corretgida la data. Es el dia 28 de setembre



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dimecres 09/07/2008 17:31

Realment, jo crec que és una boníssima idea, i més encara jo sent de La Soci (AAFCB), i realment, el fet de que les caravelles arribin a Portbou... )))2 )))2 ))) :anim :master :victoria ... Però jo crec que, aquí es veu patent la falta de trens històrics en bon estat per part espanyola, i els entrebancs que ADIF posa :boig :'( . Ara que, si el material és el costa brava o el talgo IIIRD, encantat ;)

PD: editat ;)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 13/07/2008 20:07

No sé jo si podré anar fins a Perpignan, però a Portbou hi pujo segurissim. Vull fotografiar una Caraveille en estat original, a Metz només en vaig veure de reformades. Ara bé, la Caraveille aquesta no és la de la TPCF? Si és així em sembla que no està en la seva decoració real, si no que el color crema és substituït per un color més blanc. En qualsevol cas, oportunitat única que no s'ha de desaprofitar.

Edito: He llegit millor el missatge de capçalera i és el tren que deia. Ara bé, espero que no estigui "esblanquit"...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 14/07/2008 19:18

Et confirma que la caravelle de TPCF es color crema y vermell



orig440

Entrada Autor: orig440 » Dilluns 14/07/2008 19:35

Cal ser d'alguna associació per anar-hi?
[/quote
Em sembla que sí, en tot cas, de l'associació d'amics del ferrocarril de barcelona ;) .



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 14/07/2008 20:40

davida ha escrit:Et confirma que la caravelle de TPCF es color crema y vermell
Crema i vermell? Perfecte...com més original estigui millor...per cert, de quina sèrie és? X4300, X4500, X4630, X4750 o X4900?

Edito: He estat mirant la pàgina de TPCF i pel que sembla tenen tres Caravelles, la X4545, la X4607 i la X4573. Hi ha algunes fotos de l'X4545 i no és Vermell/Crema sino Vermell/Blanc, tal i com em pensava, amb unes inscripcions als laterals. Les que van vindre després, l'X4607 i l'X4573 no sé quina decoració duen, però pel que posen a la web és la mateixa...
aarongilp l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 14/07/2008 20:49, en total s’ha editat 1 vegada.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 14/07/2008 20:46

Jo vaig viatjar fa un parell d'anys amb l'unitat X4545 del TPCF.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 05/09/2008 19:04

Des de quina estació sortirà de Barcelona?



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 05/09/2008 20:24

Crec que des de Sants.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 05/09/2008 20:38

L'automotor Caravelle anirà en doble composició.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 06/09/2008 12:02

aarongilp ha escrit:Crema i vermell? Perfecte...com més original estigui millor...per cert, de quina sèrie és? X4300, X4500, X4630, X4750 o X4900?
Tots els de la TPCF són 4500, dels quals només en queden una desena circulant en servei comercial. La 4300 està tota apartada del servei, amb un exemplar perservat. La 4750 i 4900 duraran uns anys més a la sncf a causa de que la primera pot anar a 140 Km/h enlloc de 120 Km/h i l'altre té tres cotxes, fa tres anys va ésser reformada i continua prestant regularment els serveis per la zona de la Normandia. En quant a la sèrie 4630, se n'han apartat exemplars però no conec molta cosa més. Per cert, fa temps que no he tornat a sentir parlar del Picasso que té aquesta associació :? .



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 29/09/2008 16:01

Ara que ja he pogut recuperar una mica la son acumulada, posaré unes quantes fotos de com va anar el dia. El viatge entre Barcelona i Portbou es va fer finalment amb una 448R. Tan sols va aturar-se a Girona uns cincs o deu minuts; temps suficient per baixar i fer unes quantes fotos:

Imatge

A les 10 en punt arribàvem a Portbou, on varem tindre una mitja hora lliure per fotografiar el material que hi havia per l'estació. Allà ja ens esperaven els dos automotors en doble composició. Un vermell i crema i l'altre vermell i blanc. Vàrem tindre força temps per tafanejar els automotors :D

Imatge

Vora les 10:35 vam arrencar direcció Perpinyà. L'arribada a l'estació va ser a les 11:28. Allà no vàrem tindre quasi temps per fotografiar res ja que teníem que començar la visita a la ciutat, però va ser el suficient com per fer unes quantes fotos al TGV que hi havia per allà i unes quantes més als automotors. Per cert, si us fixeu en la anterior fotografia, veureu que al frontal tenen el logo de la Tpcf, però en el frontal que quedava amagat es podia veure el logo antic de la SNCF:

Imatge

Si haguéssim fet tard uns quants minuts hauríem pogut caçar el Talgo III, però quan va fer la seva aturada a Perpinyà ens trobàvem tots fora de l'estació, quasi a punt de començar la visita a la ciutat.

A la tarda vam tenir força temps per fotografiar el material que hi havia a l'estació i per caçar l'entrada dels automotors a l'estació de Perpinyà:

Imatge

A les 17:30 vam sortir puntualment, arribant a Portbou una mica abans de les 18:30. Allà novament vam tenir una mitja hora lliure i poder fotografiar les maniobres per fer passar el Talgo a l'intercanviador d'ample.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”