Recepció en ruta a la TRANS-STADLER

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Recepció en ruta a la TRANS-STADLER

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 01/08/2005 22:07

Com ja sabeu dels comentaris que he fet en el fil de l'excursió a peu entre Núria i Er, he proposat fer la rebuda als integrants d'aquesta caminada amb una excursió ferroviària més intensa per part nostra.

A menys d'una setmana de l'excursió, proposo el següent viatge:

Pujar a Cervera de la Marenda (Cerbère) amb el primer regional del matí. Aquest surt de Barcelona Sants a les 6.50 hores. Servidor s'acoplaria a l'excursió a les 8.22 quan aquest tren fes el seu pas per Girona. Arribant a les 9.20 a Cervera, es disposa d'un temps més que prudencial per tramitar a la taquilla un bitllet a la Tor de Querol via Perpinyà i Vilafranca de Conflent. Serà un bitllet per a tres trens, el 76202, el 77657 i el 23027. El transbord a Perpinyà és de 65 minuts i el de Vilafranca de Conflent, més just, de tan sols 14 minuts. És per això que es recomana fervorosament la tramitació de bitllet únic per la totalitat del trajecte. Els horaris exactes dels tres trens són:

10.28 Cervera
11.05 Perpinyà
------
12.10 Perpinyà
13.04 Vilafranca
------
13.18 Vilafranca
16.13 la Tor

Si el bitllet s'agafa d'una tacada, el seu import serà de 25,10 EUR. Cal tenir en compte que al fer un trajecte que s'escapa del recorregut del Tren Groc, els descomptes sí seran aplicables (menors de 25 anys, majors de 60: 25% reducció).

El Tren Groc farà parada a Er a les 15.33. Esperem que a aquesta hora ja hi siguin.

Un cop a la Tor, es podrà agafar el Rodalies :x de les 16.28 si el Tren Groc és prou puntual (<15 min. d'endarreriment, jo no ho tinc gaire clar). En cas contrari, caldrà esperar-se dues hores i quart pel següent. Amb una mica de sort es pot arribar de tornada a Barcelona abans de les vuit del vespre.

La pregunta és òbvia... qui s'hi apunta?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 01/08/2005 22:21

Seria interessant de disposar dels mòbils dels participants d'aquesta recepció, atès que si a Núria veiem que la situació metereològica de dissabte no és bona no ens arriscarem a fer la travessa, que tot cal dir-ho, és d'alta muntanya.
Això només ho sabrem la matinada de divendres a dissabte.

Evidentment, podríem trobar-nos igual amb un "Plan B" ferroviari Núria-Er i tornada enrere.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 01/08/2005 22:35

Aquesta sortida si que m'atrau (sobretot, la proposta de l'Eloi), però, com sempre, em trobo amb la cosa que estic en numeros vermells (això d'anar-se de vacances a la Cornisa Càntabra m'ha descolocat econòmicament del tot). De totes maneres, cal dir que tant un com l'altre són bons programes, però si veieu com està el temps aquesta setmana, potser us decanteu per alguna altra opció, ja que es preveuen pluges tota la setmana...
Apa, que us ho passeu bé!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 01/08/2005 22:51

Unes puntualizacions:

La TransStadler i el que proposa l'Eloi són dos trobades diferents convergents en un punt.

La TransStadler d'alta muntanya continua vigent fins que res no ens aconselli el contrari. Per això, dormim a Núria aquest divendres.

-Si el temps ho permet, iniciarem la pujada a peu fins el Coll de Finestrelles, baixant tot seguit per les Fonts del Segre fins a Er.

- Si el temps desaconsella fer la pujada fins al 2600m Marcel i jo decidirem què fer, i per aquesta decisió és important saber si es fa la trobada Eloienca, ja que podríem plantejar un servei substituri TransStadler utilitzant cremallera+rodalies+tren groc i trobar-nos amb el que veniu vosaltres allà per Sallagosa o fins i tot Er mateix. Si no es fa l'excursió Eloienca, em sento lliure de fer el boig pel tram del transpirinenc més interessant o ja es veurà.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 01/08/2005 22:57

Molt em temo que finalment no podré assistir-hi.

Espero que vagi molt bé tan la Trans-Stadler com la trobada recepció (o Trobada Eloienca)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 01/08/2005 23:20

Vaale! Ara ho acabo d'entendre! Jo pensava que era, més bé, una espècie de trobada per trobar-vos a vosaltres :roll: Però bueno.
De totes formes, si veieu, tant els de l'una com els de l'altra que el tren groc va amb massa endarreriment, comuniqueu-ho al interventor en ruta francès que us assegurarà el transbord. Això si, res d'aturar-vos a La Tor a fer fotos a cap AGC ni històries que hi hagi per allà; ja s'encargaran els de circulació de fer-vos 'circular' ràpidament cap a la vostra 440.
De totes formes, passeu-vos-ho bé!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 01/08/2005 23:40

Per la meva banda no podré assistir a la Trobada de l'Eloi degut a motius personals... :roll:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 02/08/2005 19:16

A veure, la meva proposta de trobada era per anar a trobar, valgui la redundància, als caminaires per part d'aquella gent que no està per saltar muntanyes. Aquesta proposta és vàlida per qualsevol dia, però precisament comento de fer-la aquest dissabte pel fet específic de coincidir amb l'altra.

Pregaria a la gent interessada a fer aquesta excursió que m'ho comuniqués, en públic en aquest fil o en privat via missatgeria privada del fòrum, doncs a dia d'avui no tinc cap assistència confirmada i, d'ésser així, per fer-la tot sol em quedo a casa i reservo forces per un altre encontre.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 02/08/2005 20:18

Jo confirmo la meva assistència, en cas de que el meu despertador m'ho permeti ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 02/08/2005 22:01

Si fa falta, em llevo jo d'hora i et truco per telèfon per desenganxar-te els llençols :D



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 02/08/2005 23:14

entfe001 escriu:

" La pregunta és òbvia... qui s'hi apunta?"

La sortida enllaç muntanyecs es, el 6 d'Agost a les 6,55 a Passeig de Gracia. bitllet fins a Cerbère i desprès ....

En principi jo m'apunto. El meu amic Judici, ara está dormint, ....

Consultat avui, (3/8/2005) no podrá asistir per motius personals.

LiniadelRipoll´rs demana tels móvils jo portaré dos com sempre i a mes a mes conec els de la muntanya.

Si no es té de caminar gaire estic amb vosaltres, ;)

Feu un resum, d'horaris, i demés, ... Gràcies


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 03/08/2005 14:39

Aquest és el pla detallat dels trens que prendrem amb totes les seves estacions de pas i, en cas que correspongui, l'hora de parada ([F] significa Facultativa)

Codi: Selecciona’ls tots

06.50 Barcelona - Sants
06.55 Passeig de Gràcia
06.58 el Clot - Aragó
07.02 Sant Andreu Comtal
--.-- Montcada i Reixac
--.-- la Llagosta
--.-- Mollet Sant Fost
--.-- Montmeló
07.17 Granollers Centre
--.-- Granollers Nord
--.-- Cardedeu
--.-- Llinars del Vallès
--.-- Palautordera
07.35 Sant Celoni
07.39 Gualba
07.43 Riells i Viabrea - Breda
07.48 Hostalric
07.53 Maçanet - Massanes
08.03 Sils
08.08 Caldes de Malavella
08.13 Riudellots
08.17 Fornells de la Selva
08.22 Girona
--.-- Celrà
--.-- Bordils - Juïà
08.36 Flaçà
--.-- Sant Jordi Desvalls
--.-- Camallera
--.-- Sant Miquel de Fluvià
--.-- Vilamalla
08.52 Figueres
--.-- Vilajuïga
09.06 Llançà
09.12 Colera
09.16 Portbou
09.20 Cervera de la Marenda (Cerbère)
 | |
01.08 -- Temps de transbord
 | |
10.28 Cerbère
10.35 Banyuls-sur-Mer
10.40 Port-Vendres
10.44 Collioure
10.49 Argelès-sur-Mer
10.56 Elne
11.08 Perpignan
 | |
01.02 -- Temps de transbord
 | |
12.10 Perpignan
12.17 le Soler
12.22 St-Féliu-d'Avail
12.27 Millas
12.37 Ille-sur-Tet
12.46 Vinça
12.50 Marquixanes
12.56 Prades-Molitg-les-Bains
13.01 Ria
13.04 Villefranche-Vernet-les-Bains
 | |
00.14 -- Temps de transbord
 | |
13.18 Villefranche-Vernet-les-Bains
13.27 [F] Serdinya
13.31 [F] Joncet
13.42 Olette-Canaveilles-I.B.
13.47 [F] Nyers
13.52 [F] Thuès-les-Bains
13.57 [F] Thuès-Carença
14.11 Fontpédrouse-St-Thomas
14.16 [F] Sauto
14.23 [F] Planès
14.43 Mont-Louis-la-Cabanasse
14.49 [F] Bolquère-Eyne (1592m, punt més alt de la SNCF)
15.06 Font-Romeu-Odeillo-Via
15.22 [F] Estavar
15.29 Saillagouse
15.33 [F] Err
15.37 [F] Ste-Leócadie
15.45 [F] Osséja
15.58 Bourg-Madame
16.04 [F] Ur-les-Escaldes
16.09 [F] Bena-Fanes
16.13 Latour-de-Carol-Env.
 | |
00.15 -- Temps de transbord
 | |
16.28 la Tor de Querol
16.36 Puigcerdà
16.46 Urtx - Alp
16.58 la Molina
17.07 Toses
17.19 Planoles
17.29 Ribes de Freser
17.44 Campdevànol
17.51 Ripoll
--.-- la Farga de Bebié
18.07 Sant Quirze de Besora
--.-- Borgonyà
18.19 Torelló
18.28 Manlleu
18.38 Vic
--.-- Balenyà - Tona - Seva
--.-- Balenyà - els Hostalets
--.-- Centelles
--.-- Sant Martí de Centelles
--.-- el Figaró
19.04 la Garriga
--.-- les Franqueses del Vallès
19.12 Granollers - Canovelles
19.19 Parets del Vallès
19.22 Mollet Santa Rosa
--.-- Santa Perpètua de Mogoda
--.-- Montcada Ripollet
--.-- Montcada Bifurcació
--.-- Torre del Baró
19.35 Sant Andreu Arenal
19.41 Arc de Triomf
19.44 Plaça de Catalunya
19.49 Barcelona - Sants
19.54 l'Hospitalet de Llobregat
Pel que fa a les últimes notícies que tinc quant a la previsió meteorològica (que encara són molt prematures), el dissabte començarà assolellat però s'anirà ennuvolant a mesura que avanci la jornada. Possibilitat de pluja en el temps de transbord a la Tor de Querol.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 03/08/2005 14:58

Ens trobarem al primer vagó?. amb xubasquero i paraigües? ;) :D


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 03/08/2005 21:55

Em fa molta il.lusió que vingueu a rebre'm... :o
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 07/08/2005 19:56, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 03/08/2005 22:03

Diverses qüestions:

* Les previsions meteorològiques m'estan resultant confuses. Mentre que des del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) sembla prendre força la possibilitat de nuvolades i algun ruixat per la tarda, els informes meteorològics que he pogut veure per TF1 i France 2 assenyalen el contrari: sol tot el dia. Insisteixo, encara és d'hora per pronosticar quin temps farà dissabte, però que consti que hi ha aquesta lleu discòrdia entre ambdós serveis meteorològics. Personalment, me'n refiaria més del servei català per resultar més localista.

* Seguint amb la meteorologia, demà dijous a les dues de la tarda estarà disponible una previsió meteorològica precisa pels Pirineus a la web del SMC (http://smc.gencat.net). L'enllaç directe és aquest. Jo n'estaria a l'aguait.

* En cas de no fer-se la travessa, i pel comentari de la possibilitat per part dels excursionistes de fer un tros del Tren Groc, els informo que el nostre tren té creuaments a Mont Lluís amb el tren que haurà sortit de la Tor a les 13.10 i un altre d'addicional a la Guingueta d'Ix (Bourg-Madame) amb el tren que surt de la Tor a les 15.40. També adverteixo que per problemes a la via entre Tarascon i Ax-les-Thermes, els horaris de la línia de la Tor a Tolosa s'han modificat afegint uns quants minuts de trajecte a partir del 18 de juliol. Els nous horaris es poden consultar aquí.

* Pels que vinguin a la meva proposta (de moment dos, Wefer i Abegot): el punt de trobada serà el primer cotxe de la composició que pugi a Cervera, sigui simple o doble. Tingueu present que jo pujaré al tren a l'estació de Girona. Es recomana fervorosament dur el dinar de casa, doncs a partir de les dotze del migdia es podrà dir que no tindrem temps per res més que per gaudir del paisatge des del tren. Es pot optar per comprar viandes a Perpinyà, però jo no conec gaire la ciutat. Us haureu d'espavilar.

* Adolf, molt em temo que com no el trobem tirat pel terra d'una jardinera ho tenim clar :? Tot i que amb una mica de sort em presentaré davant teu amb un bitllet de dues pàgines i personalitzat. Espero que et plagui. Per un altre dia deixo l'objectiu d'obtenir bitllet de talonari en ruta, que també tenen la mida normativitzada de "llençol SNCF" :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 03/08/2005 22:07

entfe001 ha escrit:Diverses qüestions:

* Les previsions meteorològiques m'estan resultant confuses. Mentre que des del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) sembla prendre força la possibilitat de nuvolades i algun ruixat per la tarda, els informes meteorològics que he pogut veure per TF1 i France 2 assenyalen el contrari: sol tot el dia. Insisteixo, encara és d'hora per pronosticar quin temps farà dissabte, però que consti que hi ha aquesta lleu discòrdia entre ambdós serveis meteorològics. Personalment, me'n refiaria més del servei català per resultar més localista.

* Seguint amb la meteorologia, demà dijous a les dues de la tarda estarà disponible una previsió meteorològica precisa pels Pirineus a la web del SMC (http://smc.gencat.net). L'enllaç directe és aquest. Jo n'estaria a l'aguait.

* En cas de no fer-se la travessa, i pel comentari de la possibilitat per part dels excursionistes de fer un tros del Tren Groc, els informo que el nostre tren té creuaments a Mont Lluís amb el tren que haurà sortit de la Tor a les 13.10 i un altre d'addicional a la Guingueta d'Ix (Bourg-Madame) amb el tren que surt de la Tor a les 15.40. També adverteixo que per problemes a la via entre Tarascon i Ax-les-Thermes, els horaris de la línia de la Tor a Tolosa s'han modificat afegint uns quants minuts de trajecte a partir del 18 de juliol. Els nous horaris es poden consultar aquí.

* Pels que vinguin a la meva proposta (de moment dos, Wefer i Abegot): el punt de trobada serà el primer cotxe de la composició que pugi a Cervera, sigui simple o doble. Tingueu present que jo pujaré al tren a l'estació de Girona. Es recomana fervorosament dur el dinar de casa, doncs a partir de les dotze del migdia es podrà dir que no tindrem temps per res més que per gaudir del paisatge des del tren. Es pot optar per comprar viandes a Perpinyà, però jo no conec gaire la ciutat.

Sobre les previsions metereològiques consultaré el cel a les 6 del matí de dissabte, prèvia consulta a en Marcel que és de Queralbs i per tant pot de fer de "pagès local acreditat" xD

Prometo estar a l'aguait, que no a l'aiguat... xD xD


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 03/08/2005 22:12

entfe001 ha escrit: * Adolf, molt em temo que com no el trobem tirat pel terra d'una jardinera ho tenim clar :? Tot i que amb una mica de sort em presentaré davant teu amb un bitllet de dues pàgines i personalitzat. Espero que et plagui. Per un altre dia deixo l'objectiu d'obtenir bitllet de talonari en ruta, que també tenen la mida normativitzada de "llençol SNCF" :)
Tranquil, que jo pujaré a l'arret facultatif d'Err i per tant m'estendran un billet fet a mà segur, a no ser que sigui cert revisor que quan em veu fuig...per cert m'encanten els bitllets de revisor de la SNCF.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 03/08/2005 22:19

Ho sento, m'acaba d'agafar un rampell bitlletòfil francès incontrolable. Gaudiu-los, són de la zona per on passareu.
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 07/08/2005 19:40, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 04/08/2005 14:16

Servei Meteorològic de Catalunya ha escrit:Pirineu Oriental (Perafita-Puigpedrós / Vessant nord Cadí Moixeró / Ter-Freser / Prepirineu):
Cel serè o poc ennuvolat al matí. A partir de la tarda creixeran alguns núvols d'evolució diürna que al Ter-Freser i al Prepirineu més oriental deixaran el cel mig ennuvolat o puntualment molt ennuvolat. La visibilitat serà bona fins la tarda, quan podrà empitjorar al cims del sector més oriental.
És probable algun ruixat de caràcter aïllat al Ter-Freser i al Prepirineu.
Temperatures sense gaires canvis o en lleuger descens a partir de la tarda.
El vent serà fluix de component nord i oest als cims. Predomini però, de les brises de vall i de muntanya a la resta amb estones de vent de direcció variable a la tarda, fluix amb algun cop moderat.
Més informació detallada aquí. Pinta prou bé.

En un altre ordre de coses, ja he fet la reserva del meu bitllet (que no fa falta, però com a mínim per tenir un bitllet model per demanr la resta). Si a algú li interessés tenir un bitllet personalitzat, que m'ho faci saber que li tramito.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”