Deu n'hi do el bon nombre de lĂnies noves intercontinentals que hi han en El Prat i que s'ha establert en els Ăşltims anys. Per a mi el problema es que El Prat no es un hub. Pero ara mateix, a fora d'Europa (no hi poso els vols dels paĂsos riberencs del Mediterrani) es pot volar directe a:Henry 030 ha escrit:Fa temps que em mosqueja el tema dels vols intercontinentals des d'El Prat. Durant els Ăşltims 7-8 anys han aparegut multitud de notĂcies o rumors (aquests Ăşltims en fòrums d'aviaciĂł) sobre companyies d'arreu del mĂłn que volien inaugurar rutes al Prat o planejaven estudiar-ne la viabilitat, no obstant, la gran majoria d'aquestes companyies no ha tornat a mostrar interès en instal·lar-se a BCN, suposo que la crisi en tĂ© part de la culpa (Madrid tambĂ© en tĂ© part de la culpa9, però estĂ clar que moltes rutes amb Amèrica (tant del Nord-Central com del Sud), Ă€frica i Ă€sia que mouen un gran nombre de viatgers a BCN no compten amb enllaç directe, i això no Ă©s bo a l'hora de realitzar congressos o fires, per a la instal·laciĂł de multinacionals a Catalunya amb el conseguent moviment d'empreses ni per al turisme.
- Nova Iork JFK (Delta i American)
- Nova Iork Newark (United)
- Miami (American)
- Buenos Aires (Aerolineas)
- Bogotá (Avianca)
- Rio de Janeiro (Singapore)
- Banjul (Gambia i Vueling)
- Singapore (Singapore)
- Lahore/Islamad/Karachi (Pakistan airlines)
- Amman (Royal Jordanian)
- Doha (Qatar)
- Dubai (Emirates)
Fa cinc o deu anys era un somni tenir tot aquesta muniĂł de vols intercontinentals directes des de Barcelona.
Per no parlar de que en vols a Alemania, per exemple, Barcelona te moltes millors connexions que Madrid. Exemple concret. Des de Madrid no pots volar directe a Stuttgart. Des de Barcelona si. Per posar només un exemple.







